laupäev, 14. november 2015

Ühe mehe üleskutse tänaseks...Mis on õige, mis on vale?



Leidsin facebookist postituse:

Head sõbrad!
Kutsun teid üles täna mitte jagama oma "ilus olen" või "osta mu toodet" postitusi ja ärgem vähendagem läbi selle Pariisi tragöödia suurust. Oleme täna oma mõtetes nende süütute inimestega, kes kaotasid eile õhtul oma elu ja tunneme kaasa nende lähedastele!

Peace for Paris

Mida arvad Sina netimüüja, facebooki vms kasutaja, blogija? Kas täna peaks olema vaikus nii blogikodudes, kui ka facebooki seinal? Kas selline vaikimine muudab midagi? Või külvab see sellesse kohutavasse sündmusesse veel rohkem süngust ja hirmu. Äkki meie hirm ja tegevuse seisak annab hoogu veel juurde?

Leidsin ka kommentaari:

Ma ei tahaks anda jõudu sellele toimunud negatiivsusele ja hirmule. Et tekitada õõvastavat vaikust ja lisatraagikat, et anda sellele tumedale jõule, mis möllas, veel lisajõudu.
Sellisel hetkel on just vaja valgust, rõõmu ja sära. See ei vähenda selle sündmuse suurust, aga murrab selle raskust ja tumedust, mida ju tekitada tahetigi.

Mina olen murtud ja kurb, minu sees on hirm, küsimused ja valu. Ma ei tundnud ühtegi hukkunut, nende peresid. Ma pole kordagi Pariisiski käinud, kuid see mõjutas mind väga.

Jah ma postitan praegu, kas see on vale, kas see on õige? Ma ei tea...
Loomulikult ei ole mul erilist tuju oma blogi põhiteemast kirjutada, vaevalt kedagi  täna huvitabki, mida ma sõin või kas ma trennis käisin.

Ma ei tea kummal on õigus, kas üleskutse teinud mehel, või kommenteerijal.
Minu kodus põlevad täna küünlad ja tahan lihtsalt olla.

Mida arvad Sina? Blogija, netimüüja, või lihtsalt aktiivne postitaja?

2 kommentaari:

  1. Ka mina kirjutasin oma mõtted seoses selle jubedusega üles. Ei teagi kohe kas halb või hea. Minu silmis on see omamoodi toetus. Ka küünla süütamine kodus on omamoodi toetamine. Kannatajad küll ei pruugi seda näha.

    Ei oska oma mõtteid kohe pannagi kirja. Oma mõtetes oleme ikka ju mingit moodi nendega. Lihtsalt kirjutades talletame selle ka paberile. Segane jutt, loodan, et mõistetakse :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Birgitt selle õuduse kohta postitused on arusaadavad ja ära tunne pahasti.
      Mis on sinu blogi?

      Kustuta