kolmapäev, 25. november 2015

Minu teisipäev 24.11.2015 ;) Hakkasin lammutama!


Eilseks olid igasugu haavad lakutud, nutud nutetud, asjade üle järele mõeldud ja minu sees kees mingi viha, mis andis tahtejõudu ja motivatsiooni. Hommikupoole olin eile kodune ja kooli pidin eile alles lõunaks minema. Otsustasin, et teen hommikul trenni kohe ära ja alustuseks mõtlesin, et teen kiirkõnni.

Minu trenn/liikumine ;)

Ilm tundus küll külm ja ei kutsunud mind välja, kuid panin lihtsalt riidesse ja läksin. Aitab, ei mingeid vabandusi. Alguses oligi külm, kuid sellega harjusin ära ja nii ma siis suundusin oma Anne kanali ringe tegema. Väga suurt kiirust sisse ei saanud eile, mul oli suht libe, mu kõnnitossud on katki ja praegu teen vabaajakatega. Väga pahasti on, vajaksin väga uusi spordijalatseid. 

Kuid siiski kõnd oli tempokas, võttis võhmale, külmast keha õhetas kõik ja tunne oli ülev. Sportijaid oli kanali ääres küll ja küll. Ma tahaks tegelikult varem minna, aga endiselt ma ei julge pimedas. Kõik, kes te teate, et seal 5-6-7 ajal veel on sportijaid, palun andke mulle märku.

Esimesel ringil jalad alt valutasid, pealt see sääre osa, kuid see valu kadus kõndides.

Kokku sai kõnnitud 6.87km ja kiirus jäi keskmisel 5.80-5.90km/h vahele. Vahepeal jooksis mul Endomundo ka kokku ja sellest ka kaks pilti, mul on ju klikiaegne telefon ja see ajab mind niii närvi. Aga praegu ma endale uut lubada ei saa, jõulud on tulemas, lapse sünnipäev ja igasugu üritused, pidustused ja bla bla bla. Aga no küll ma hakkama saan ja oma trennid/liikumised ka ära märgitud.

Kokkuvõte:

Kiirkõnd 6.87km






Minu toitumine;)

Hommik ;)

Hommikut ma kohe ei söönud, jõin tassi musta kohvi ja siis läksin kõndima. Koju jõudes jõin ühe  sheigi Diet Protein Combot. Ma ENDISELT ei ole jõudnud seda postitust teha, miks ma neid joon ja kasutan, kuid ma teen seda varsti. 

Jah see pole ehk ideaalne hommikusöök, kuid ma testin selle värgi ära. 

* 300ml Diet Protein Combo shake




Lõuna ;)

Lõunasöögi ajaks olin ma juba koolis. Tellisin lihtsalt koolilõuna.

Seal oli lihtatükkidega kapsahautis, toorsalat ja kartul. Ma ei telli tavaliselt kunagi kartult, ma ei söögi eriti kartult, kuid ma ei tea, mis mul hakkas ja nii palju ka veel. Tegelikult oleks kahest ju piisanud, nii ütles mulle ka mu toitumisnüustaja. Aga no mis seal ikka, vaevalt see paar kartulit mind kuidagi suuremaks tegi.


* Keedukartul
* Kapsas
* Tailiha
* Porgand
* Tomat
* Hiinakapsas
* Kurk
* Sool/pipar




Õhtu ;)

Õhtuks olin ma meeletult väsinud ja tahtsin nii koju voodisse. Ma isegi telekat ei vaadanud eriti. Lihtsalt veidi netis ja vajusin unne. 

Tahtsin ma miskit kiirelt süüa ja tegin endale kiire salati. Pildil on 2 mandariini, kuid pistsin kolmanda ka veel põske.

Maamehesink salatiga

* Maamehesink
* Hiinakapsas
* Tomat
* Roheline sibul

* Meresool
* 3 mandariini




Vot selline oli minu teisipäev.

Bye bye!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar