kolmapäev, 18. november 2015

Minu teisipäev 17.11.2015 ;) Hõrgutisi ja naiselikkust täis päev!


Nonii, kirjutan nüüd eilse postituse ja seda kirjutan ma kohe rõõmuga. 

Eile oli meie koolis e-õppepäev. Kooli ei pidanud minema, kuid kodus interneti teel oli vaja nii mõndagi teha. Hommikul tegelesingi kooliasjadega, tegin ära vajalikud ülessanded. Pärast tegin süüa, natuke koristasin ja siis hakkasin iluprotseduure tegema.

Mõnulesin pea tunnike vannis, panin küünlad põlema ja roosiõied koos vahuga sisse, kuulasin muusikat. Lihtsalt lõõgastusin. Ma nii jumaldan seda, et mul on kodus vann. Pärast seda koorisin kogu keha ja niisutasin. Näole ja kätele tegin ka koorivat maski ja hiljem niisutasin. Mõnus tunne oli pärast seda. Aeg iseendale ja nahk sai ka hooldatud.

Lõnapaiku leidsin oma postkastist kirja Yoshi-Sushi Take Awaylt (LINK). Ahhh, mis saab olla veel parem jätk, sellele ilusale hommikupoolikule. Mr.Yoshi küsis minult aadressit ja telefoninumbrit ja teatas, et kuller toob mulle kella 16ks sushit. No nii super uudis! Ma jumaldan sushit ikka täiega. 

Yoshi-Sushi Take Away (LINK) kohta tuleb ka varsti pikem ja põhjalikum postitus! 




Trenni ma kahjuks ei teinud ja samuti ei olnud mingit liikumist, kuid toitumine oli enamvähem paigas.

Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Otsustasin nüüd korralikult sööma hakata. Minu kavas on lubatud ka müsli. Ja kuna Kaartek (LINK) oli mulle just hiljuti maailma parimat pähklimüslit saatnud, siis otsustasingi ma hommikuks müslit süüa. Loe palun, kui hea ja miks see müsli hea on: SIIT ja SIIT

Kuid see hommik ei alanud hästi. Ma ärkasin väga väga vara taas, 04.30 äkki. Kuid olin energiline ja heas tujus. Tahtsin juua oma hommikukohvi. Panin raadio mängima, vee keema, panin tassi valmis, ise vaatasin aknast välja, heas tujus, jee varsti saab kohvi. Ja siis vaatasin, et kohvi ei olegi. See on nii nõme, ma vihkan seda. Ma pean saama hommikul kohvi! Aga no jõin vett ja ootasin kuni kell 08, siis sain juba poodi kohvi järele minna.

Pähklimüsli maitsestamata jogurtiga

* Pähklimüsli
* Maitsestamata jogurt




Lõuna ;)

Lõunaks tegin taas kana kintsuliha ahjus koos porruga. Ma jumaldan porrut. Kõrvale salat ja ja 1 tomatike.

* Kana kintsuliha
* Tomat
* Hiinakapsas
* Kurk
* Tomat
* Porru
* Meresool/viiepipra segu



Õhtu ;)

Nagu ma juba alguses mainisin, saatis Yoshi-Suhi Take Away (LINK) mulle terve vaagna sushit. Mõtlesin, et kutsun ema külla. Me pole ammu koos õhtustanud ja lobisenud ja nii me veetsime kvaliteetaega sushit süües. Mmmmmmm see oli taevalik! Ja minu toitumiskavas on suhsi ka õnneks lubatud.

* 7 sushi tükikest



Päris okei toitumine ju? Minul oli kõht täis ja hea olla igatahes.

Õhtuks oli meil sõbrannaga plaanitud veel kino. Käisime Cinamoni naisteõhtul. Me polegi seal koos käinud. Jagati erinevaid testreid(kreemid, lõhnad jne), jooke, loositi auhindu. Filmiks oli "Isad ja Tütred" (TREILER)! Palun palun palun minge seda filmi vaatama. See oli küll väga väga kurb, lausa südant lõhestav, kuid üli hea film. Lahistasin nutta ja sõbrannagi pisardas veits. Olin selles filmis sees väga kaua. Ausalt soovitan siiralt seda vaatama minna!


Selline mõnus päev oli siis!
Bye bye!



4 kommentaari:

  1. Luksuslik päev lausa!

    VastaKustuta
  2. Ülisuper :) Jään ootama, mil sushitama saame minna :P

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Peab midagi lõpuks välja mõtlema :)
      Kaua võib ;)
      Igatsen ka sind juba.

      Kustuta