reede, 27. november 2015

Issand, sa teed nii nõmedat reklaami! Issand, sa saad tasuta asju!


Mulle tuli vahva kommentaar, et mu tootearvustusted kõlavad, kui s*tt raadireklaam. Muret tunti ka selle üle, et miks ma neid kirjutan, miks ma saan nö tasuta asju ja miks ma negatiivset midagi ei kirjuta.

Miks ma saan tasuta asju?

Esiteks ma ei saa mitte midagi tasuta! Minu blogil on VÄGA suur lugejaskond ja klikkide arv päevas ja blogid on üleüldse turundusmaastikul ühed väga tugevad reklaamiallikad ja miks ma ei võiks teha koostööd ettevõtetega. Mina pakun reklaami, nemad mulle tooteid. Win-Win olukord, või mis? Kui tahad ka, hakka aga blogima

Miks ma midagi negatiivset ei kirjuta?

Miks ma peaksin kirjutama midagi negatiivset, kui ma ei tunne mitte midagi negatiivset. Paraku siiani need tooted, mida ma olen saanud proovida ja testida on olnud minu jaoks head, minule sobivad ja meeldinud. Et peaksin asja põnevamaks tegema ja valetama? Ei!
Kui mulle kunagi miski ei meeldi, küll ma siis kirjutan seda ka. Ei ole vaja muretseda, ma ei kiida asja, mis on täielik jama, heaks.

S*tt raadioreklaam!?

Kellele kuidas, tuleb ka palju positiivset tagasisidet ja ma kirjutan täpselt nii, nagu mulle meeldib. Kuidas ma tunnen ja täpselt selliste emotsioonidega nagu parasjagu on.
Reklaam see on, loomulikult, ma ei salga ja ma mõistan, et mu blogi ei meeldigi kõigile, mina ise ei meeldi kõigile jne jne jne. See on loomulik.


PEACE


2 kommentaari: