esmaspäev, 16. november 2015

Pommuudis!


Kindlasti ma üllatan nüüd paljusid, kindlasti tekitan mõnes pahameelt, arusaamatust. Kuid ma loodan, et on ka arusaajaid ja loodan, et kohe mind hukka ei mõisteta ja tuleriidal hukata.

Minu sees on juba pikemat aega kurbus, tühjus, tüdimus, üksindus. Kaalulangetus muutus järsku nagu mingis sunnitööks, minus pole enam seda sädet, energiat ja motivatsiooni, mis oli varem. Algsest Merlinist pole midagi järel. On vaid hunnik õnnetust.

Juba pikemat aega kahetsen ma tehtud valikuid. See selgus juba üsna ruttu. Jah ma kahetsen, et lahkusin Signessa Kalmuse tiimist, Süües Saledaks grupist. Ma kahetsesin seda vahepeal nii väga, et ma lausa nutsin õhtuti patja, hinges oli valu ja tühjus. Signessaga ma ju alustasin, need vahvad kohtumised, suvepäevad, igapäevased jutud grupi facebooki lehel. Kõik need vahvad inimesed seal. See kõik oli muutunud minu koduks, perekonnaks. Signessa ja kõik muutusid mulle väga kalliks ja omaks, sest nad olid reaalsed inimesed minu elus, seda millisest august nad mind välja tõid, kuidas mulle maratonil kaasa elati, seda kõike on raske sõnadesse panna. Kuid kõik need kuud, mil ma olen nüüd Erik Orgu all olnud, olen ma aina igatsenud neid, tehes mitte midagi ja püüdnud kuidagi toime tulla.

Miks ma sealt lahkusin? Seda ma päris ei teagi. Tundus äge projekt. Lootsin, et tekib ka selline eriline side, koostöö, kohtumised. Kahjuks see päris nii ei ole. Arvuti/meeskond  arvutab ja paneb kokku menüü ja see on ka kõik. Võibolla oligi rumal ei tea mida oodata ja loota. Aga see selleks. Igatahes ei tekkinud mul sellist sooja ja ühtset tunnet, ei tekkinud rõõmu, ei tekkinud erilist motivatsiooni ja sära.

Kui küsida erinevate kaalujälgijate käest, kui mitu kava nemad läbi proovinud on, kui mitut erinevat dieeti nemad proovinud on? Siis vastus on enamasti - PALJU. Ei saa ju arvata, et kohe kui alustad oma teekonda, valid midagi välja, et see ongi sulle see õige. Ei saa ju arvata, et kaalujälgija leiab kohe selle "oma". Ikka proovitakse erinevaid asju, testitakse. Käiakse erinevates trennides, klubides ja proovitakse erinevaid toitumiskavasid. Niivisi proovides ja katsetades sa ju avastad seda maailma, enne kui leiad oma selle päris õige!

Minu õige oli juba olemas, kuid edeva inimesena tahtsin ka miskit uut ja ägedat proovida. Lendasin nagu noor rumal tall kevadel karjamaale, ei tea isegi, mida proovima. Aga inimene saab tihti alles hiljem aru, et tema õige oli juba olemas. Ei ole kõik uus alati parem. Õnneks ma ei saanud sellest liiga hilja aru ja saan oma  ringi seiklemised lõpetada ja naasta oma "koju" tagasi, kus mind oodatakse ja avasüli vastu võetakse.

Ma lõpetan koostöö Erik Orguga ja jätkan taas oma teekonda Signessa Kalmusega ja oma armsa  Süües Saledaks grupiga. Tegelikult sõin ma juba eile Signessa kava järgi, kuid teeme ametlikuks päevaks siis täna 16.11.2015!
Hommikul näitas kaas 89kg, see on tõusnud, kuid see ka selleks. Hakkame siis siitmaalt kilosid kaotama.

Kindlasti ma mainin ära, et ma ei ütle ühtegi paha sõna Erik Orgu kohta. Lihtsalt see ei olnud minu jaoks. Ta on tore inimene, tema programm on lihtne, ostunimekirjast retseptideni ja kindlasti sobib see paljudele. Ma ei ütleks, et mulle ei sobinud kava, või programm. Asi on siiski ainult selles, et ma tahtsin tagasi omade juurde.

Ma talitasin lõpuks oma südame järgi ja ma tunnen, et ma olen taas õnnelik ja leidnud rahu oma südames!

Loodan, et mõistate mind...
Teie Merlin...

25 kommentaari:

  1. Oh jess. Ma nii kartsin, et sa lõpetad blogi. Miks peaks üldse keegi pahandama, kui sa teed seda, mis su jaoks parim tundub. Peaasi et kirjutad.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kartsin sama. Merlin ära ehmata nii :D

      Kustuta
    2. Ei kao mu blogi kuskile ;) Mulle meeldib blogida ja meeldib, et mul on nii vahvad lugejad jne ;)

      Kustuta
  2. Tubli tüdruk. Vähemalt tead mida tahad ja sinna poole ka püüdled

    Mu meelest on ka orgu.ee kava järgi suht rõõmuvaba süüa. :) Aga noh ma olen paras õgard ka ja lausa piin on ainult 20g juustu korraga süüa :) Aga eks ma üritan vahelduva eduga edasi orgu kava jälgida:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sina oled tubli!!! Imetlen sinu järjepidavust, see on imeline.
      Ma nagu kava kohta otseselt pahasti ei ütlegi. Vahel oli kõht aga tühi küll.
      Ma olen õnnelik oma grupis ja oma inimeste juures ja kohe tunnen, et see on õige ;)
      Paid :)

      Kustuta
  3. Väga harva jõutakse püstitatud eesmärgini sirjoones. Ilmselt on sellised sirged joonedpigem teoorias punktist A punkti B kuskil graafikute peal :). Sina aga oled lihtsalt inimene, kes tahab nii väga oma eesmärki saavutada ja nii juhtubki, et tehakse mõned kõrvale põiked või langused, et siis uue hooga plaanitud suunas liikuda. Ilmselt Sa ei teadnud, et lisaks numbritele, joontele, jms graafikale, vajad sa ka turvatunnet, suhtlemist reaalselt. Kui sa jõudsid äratundmiseni, et ennem oli sul parem ja turvalisem, siis ei pea sa ju kellegi ees vabandama ja viisakusest ebameeldivat tunnet tundma. Soovin jätkuvalt edu Sulle! ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Väga armas kommentaar :) Aitähh. Tundsin end nördinult, ei teadnud, kuidas seda nüüd lugejatele öelda. Kuid ma teen seda siiski enda jaoks, ma õpin vigadest ja ehk ükskord ometi jään rajale ja saavutan oma unistuse.
      Aitähh, et olemas oled, armas kommenteerija :)

      Kustuta
  4. Tead. Mul on nii hea meel, et Sa koguaeg blogi pead. Ma mäletan veel kuidas ergutasin blogi pidama ja natukene aitasin sellega. Ja mis nüüd, Sa oled nii tubli olnud. Sa oled saavutamas seda, millest Sa ammu unistanud oled. Eeskuju oled väga paljudele!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kerit ma mäletan seda õhtut jumalast hästi.
      Tead see on suuresti tänu sulle, nii, et me peaks ehk kohtuma, teeks õhtusöögi vms ja lobiseks ükskord reaalselt ;)
      Pai ;)

      Kustuta
    2. Aga vabalt kunagi võib lõpuks kokku saada. :)

      Kustuta
  5. Võta palun mind ka kaasa kaalu langetama :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kirjuta mulle facebooki, meilile ;) Kuulan ära sinu loo ja võtan kaasa ka ;)

      Kustuta
  6. Ma arvasin et sa rase :-D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Merje ma imestan, et nii vähesed arvavad seda :D

      Kustuta
  7. Pärast pommiplahvatusi on pommuudis väga halb pealkiri - ehmatab! Aga toitumisprogrammidega on ju nii, et tuleb valida endale sobiv, nii et see uudis on täitsa normaalne uudis.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma tean, no mõtlesin liiga hilja sellele, see vist pole päris õige :(
      Aga no ta juba nii olnud terve päeva ja ma ei hakka enam muutma. Ma ei mõelnud kindlasti midagi paha, kuid päris õige pole jah nii pealkirjastada praegu.
      Kõike kaunist ;)

      Kustuta
  8. Arvestades, kui palju negatiivseid tegusid on Sinu minevikus, siis ma ei imesta, et Sa nii palju põhjendad ja vabandad. Kuid Sa ei pea. Ole Sina ise ja aja oma asja. Tubli oled! Siirad natuke tobedad postitused, kuid kutsud siiski lugema.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nii loll kommentaar. Miks sa anonüümselt esined? Kas pole julgust oma nime all rääkida? Sinu halb tegu on teisele ärapanemine siin ja sa ise oled tobe. Nii lolle inimesi leidub ikka...Merlin, ära tee välja!

      Kustuta
    2. Miks sa anonüümselt vastad? :D

      Kustuta
  9. Merlin, palun ütle, mis hinnaga Signessa kava teeb? Ma mõtlen tema teenuse peale..

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei, kirjuta talle fbsse, siis saad parema ja täpsema vastuse, kõik oleneb, kuid kuni 40€ minu meelest :)

      Kustuta
  10. Eks igaüks leiabki oma tee, vahet pole, kas esimese korraga.. või kuuekümnenda korraga :)

    Aga mina kasutasin natukene juhust ja kirjutasin ruttu ise Orgule :) :D
    http://liinasaledaks.blogspot.com.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nii on jah ja mul nii hea tunne, et nii paljud mõistavad mind ;)
      Oi lähen uurin kohe sinu blogikest ka ;)

      Kustuta
  11. Kaalulangetamise juurde käivad ka eksimused ja uued katsed. Jään huviga jälgima kuidas edasine sujub. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nii ta vist on jah. No loodame, et jään lõpuks püsima, kuna tunnen, et olen nüüd rahul ja õnnelik.

      Kustuta