neljapäev, 12. november 2015

Minu esmaspäevane kaalumine 09.11.2015 ;) Mitte midagi ei ole muutunud!!!


Nonii saan lõpuks aja maha võtta  ja kirjutada jälle. Mul on olnud väga väga kiire. Eelmine nädal arvestused koolis, nüüd hakkasin käima koolis kahes vahetuses, hommikul ja õhtul. See tähendab, et olen terve päeva koolis, mu lapsed vajavad ka mind ja on veel sada muud asja, millega ma tegelen.

Vanu postitusi ehk oma päevikuid ma tagant järele ei hakka postitama. Ma ei mäletagi täpselt kuna, mida ja mis. Kindlasti pole mul kõiki pilte alles. Kui trenn ja liikumine välja jätta, olen üldjoontes tubli olnud.

Trenni ja kõndima ma ei ole hetkel ajatõttu lihtsalt jõudnud. Väga piinlik on. Loodan, et annate ikka andeks eks. Toitunud olen ikka Erik Orgu (LINK), vahel on mõned korrad vahele jäänud või olen söönud miskit muud, mida hetkel saada oli, kuid halvast valikust valisin selle parima. Kuid neid kordi on olnud vähe. Vett tarbin palju ja kohvi üsna mõõdukalt. Mõnikord joon kaks tassi päevas, kuid üritan piirduda kahega.

Kuid kaaluga ei ole juhtunud mitte midagi. Täpselt sama, mis eelmisel esmaspäeval. Ei grammigi rohkem, ega ka vähem. Eelmine nädal oli 88.4kg ja ka sel esmaspäeval näitas kaal 88.4kg. Ma ei oskagi midagi arvata. Väga kahtlane lugu. Aga nii on ja no mis teha.

Minu kaalumine:

Eelmisel esmaspäeval   02.11.2015  88.4kg
Sel esmaspäeval            09.11.2015  88.4kg
Nädalaga kaotatud        0kg


Ma olen praegu piisavalt väsinud ja emotsioonitu, et ei hakkagi mõtlema, mis ja miks. Küll ta krt jälle langema hakkab.

Mingid pildid ma ikka leidsin. Kahjuks nii nii kehva kvaliteet :( Pole mul endal nutikat, kasutan lapse oma, mis on suht vana ja klots....


Mõned näited minu toitudest, kolmelt taldrikult ma siiski ei söönud, mu tütrekesed ka sõid minuga.


Selline oli meie isadepäeva tort. Küpsisetort. Isa elab meist küll eraldi, kuid saame väga hästi läbi ja tegime talle ikka tordi. Maitses imehea. Jah ma võtsin ka tükikese, kuna koos lastega tegime ja nad oleks pettunud, kui ma pole maitsenud meie kolme valmistatud tordikest.




Olen nüüd oma ajakava paika saanud. Tean, kuna ja mis ma tegema pean. Olen teinud päevakavad lausa ja hakkan homsest taas igapäevaseid trenni/liikumise/toidu postitusi tegema!

Olge kuuldel, tulemas palju loosimisi ja igasugu vahvaid asju!

Bye bye!!!

9 kommentaari:

  1. Miks kool nüüd kahes vahetuses? Võtad mingeid lisatunde?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ohhoo, selline võimalus ka? Sel kevadel siis lõpetad juba?

      Kustuta
    2. Kahjuks ei lõpeta :( Mul nii palju võlgu kursuseid, kuid järgmine aasta ma pean lõpetama!!! Nii nagu plaanis oligi.
      Ma lollakas, ei käi vahepeal kohal, siis mõteln, et ah küll ma teen ja saan ja pärast pill lahti :(

      Kustuta
    3. Aga jah meie kool on VÄGA VÄGA paindlik ja vastutulelik ja saame ise oma õppekava suht paika panna :)

      Kustuta
  2. Ootan alati sinu postitusi, kuid saan aru, et Sul oma elu ka.
    Tubli oled.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma püüan ikka postitada nii tihti, kui võimalik, nii et olen olemas ikka.
      Aitähh!!!

      Kustuta
  3. Kuna sa oled juba pea 30 kg alla võtnud, siis selline küsimus, et kuidas nahk sellega hakkama saab. Tõmbab tagasi ilusasti ega jää lotendama? Alustan just sama teed ja seda kardan kõige rohkem, et pärast on palju nahka üle ja vaatamata kaalukaotusele ikka pole ilus.
    Võid sellest ka millalgi kirjutada, sest kaalukaotus on märgatav. Tubli töö!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere, mul nahaga ei ole probleeme. Kõht on lõdev ja nagu mingi õrn kotike oleks all. Kuid muidu on kõik okei. Aaaa käed ka, aga need rippusid ennegi :( Need käed on mul mure kohad, kuid mul tunne, et siin ei aita miski enam :(
      Aitähh, püüan olla tubli :)

      Kustuta