kolmapäev, 31. august 2016

Lihtsalt õnnelik:)


Tere hommikust! Mina ärkasin täna üli rõõmsa tujuga :) Ma veel ei teadnud, et päike on väljas ja ilm on superlux, sest mul on magamistoas paksud kardinad ja välja ei näe. Aga esiteks mu jalg on kordades parem, kui eile ja ma saan palju paremini kõndida. Eile ma näiteks olin terve päeva suht jalul, koristasin, käisin poes ja isegi jalutasin natukene. Õhtul alles läksin pikali ja voodisse lebosse. Juhuuu, see on meeletult hea tunne. Ma olen väga elav inimene, mulle meeldib teha kõike, käia igal pool ja kodus voodis passimine on minu jaoks lausa piin. Ma tahan elada, ma tahan väljas nautida seda imelist sügist(tükk aega mõtlesin, kas suve, või sügist). Ja tundub, et maailm on mulle armuline, mu soove on kuulda võetud ja ma saan seda kõike varsti teha.

Ja kui ma kardinad ka eest ära lükkasin ja päike mulle naeratas, siis ma lihtsalt lõin särama. Ma vaatasin välja, ma ringutasin ennast, kusjuures ma ringutan ja venitan ennast hommikuti alati, küll mitte teadlikult, lihtsalt meeldib. No ringutasin, naeratasin ja ütlesin mõttes kõigile tere hommikust ja ma ütlesin, et täna tuleb suurepärane päev. Ma lihtsalt tean seda, et tuleb. Sest minu hommik on suurepärane, minu tuju on suurepärane ja tegelikult terve maailm on suurepärane. Kui me selle enda jaoks suurepäraseks mõtleme. Just nii, sest mina leian ja arvan, et meie endi kätes on meie päev. Kui me alustame päeva positiivselt, ootuste ja lootustega, tervitame hommikut rõõmsalt ja endale sisendame, et kõik on hästi ja imeline, siis nii lihtsalt ongi. Mida annad, seda saad, mida mõtled, seda saad. Olgem positiivsed ja terve maailm on positiivne.

Täna sõin kenasti hommikusöögi kava järgi ja nüüd naudin rõdul kohvi...Kuulan muusikat ja naudin seda hommikut täiega. Erilisi plaane mul tänaseks ei ole. Eks tuleb homseks kooli alguseks pidulikud riided valmis panna ja mõelda. Homme ju tähtis päev, viimased kooliasjad muretseda ja vaatan, mida päev toob. Õhtul tahaksin, et me läheks varem magama, sest me oleme täiesti suverütmis ja ümber harjumine võib natuke raske olla, aga me saame hakkama. Mulle meeldib see asjalik aeg, inimesed linnas tagasi, koolid, trennid...Ma muidugi nautisin ka suve, kuid mulle meeldib sügis ka meeletult, mul on mitmest sügisest palju ilusaid mälestusi, ma isegi mäletan nende hetkede lõhna ja helisid ja sügis on ju tegelikult ilus. Nojah, kui sajab vihma ja on sombune, siis ka selle päeva saab enda kasuks keerata, teha suure tassi head teed ja lugeda läbi mõni hea raamat.

Sellised mõtted täna hommikul, pole teab mis targad mõtted, kuid tahtsin lihtsalt seda pisikest rõõmu teiega jagada ja ehk mõni rõõmustab minuga koos. Lihtsalt, ilma igasuguse suure põhjuseta. Lihtsalt, sest maailm ja tänane päev on ilus...

Aga positiivne Merlin soovib teile nüüd imeilusat päeva, mida iganes te täna tegema ka ei pea, siis püüdke ikka leida selles päevas ilusaid hetki ja emotsioone. Naeratage ja maailm naeratab teile vastu :)


Bye bye!!!

I can and i will, just watch me!!!




Eile kinkis üks võõras mees mulle selle roosikese...Ta oli kassas minu ees ja kuni mina maksin ja asju kotti ladusin, käis ta lillepoes ja ootas mind ukse ees. Ütles palun ja soovis kena päeva. See oli väga äge ja armas!!!

2 kommentaari: