kolmapäev, 3. august 2016

Tissimured :D Ehk räägime rindadest!


No kellele see on liiga piinlik või intiimne teema, siis vabandust. Kuid ka need kehaosad on ju siiski tähtsad ja ei tohi neidki unarusse jätta.

Minul on üsna suured rinnad, on terve elu olnud. Ja ma sõna otseses mõttes jumaldan oma rindasid. Minu keha üks ilusam osake. Jaa vahel mulle meeldib ka mu nägu, kuid muidu eriti ei meeldi miski. Kuid rinnad meeldivad ja mul on tohutult vedanud nendega. Ma olen 32a ja sünnitanud 2 last, võiks ju arvata, et rinnad pole enam need, millised nad olid, siis kui ma nt olin 18a. Aga vot on küll. Mu rinnad pole grammigi muutunud, nad on täpselt sama pringid ja samas kohas, pole vajunud jne. Ma imestan seda ise ka pidevalt, kuid nii on. Ma ei  tea, tuleb see geenidest vms? Igatahes mul on jumalt vedanud ja ma jumaldan oma rindasid.

Aga ma ei tulnud siis hooplema, et issand mul on nii ägedad rinnad...Mul on hoopis mure. Jaa mulle on tähtis, et ma kaotaks lõpuks kaalu, kuid ma hullult kardan ka rindade pärast. Mul on lausa rinnafoobia vist. Sest ma enamus ajast kannan rinnahoidjaid, sest ma kardan, et vajuvad ära. Tean, et paljud on kodus nt ilma jne, mina ei julge kunagi. Ma magan ka kahjuks või õnneks rinnahoidjatega. Tean, et see pole õige, aga hirm kaotada oma kehast ainsaid ilusaid asju on nii suur.

Kuid kaaluga kaovad ka rinnad. Olen ma õigesti aru saanud? Mul on nad numbri võrra väiksemaks jäänud, D korvist on saanud C...Ja ma tunnen, et hakkavad jälle kahanema...Okei las siis kahanevad, kuid ma kardan, et äkki nad hakkavad vajuma ja kivid sokis pole ka minu teema :D Jaa ma juba guugledasin ja lugesin, kuid mulle meeldib saada tagasisidet, mis on tulnud mulle otse, kus ehtne inimene vastab minu küsimusele otse. Kõik kes te kaalu olete langetanud, kuidas on teie rindadega lood? Kahanesid, vajusid ära? Kas kasutate mingeid kreeme, õlisid või muid nippe, et rinnad oleksid ilusad jne? Mina vahel teen neile jääkülma dušši, olen kunagi kasutanud ka mingeid seerumeid, kuid nonde kohta ma ei oska öelda, kas midagi mõjus, sest nad on vist samasugused. Ja ma söön hästi palju tilli, ma kuskilt lugesin, et till pidi ka kiududele vms hästi mõjuma, noh kas mõjub või ei, vahet pole, till maitseb mulle niikuinii. Palun jagage mulle oma lugusid ja kogemusi.

Ja naised, kes te jooksete, milliseid spordikaid te soovitate? Mida ma peaksin jälgima ja arvestama jne? Kas on teil mingid kindlad firmad, mille pesu ostate? Ma olen siin nüüd natuke jooksnud ja mulle hullult meeldib joosta ja ma tahan hakata päris jooksma, kuid tissidega on see üsna ebamugav ja mul kohe tekib hirm, et peale jooksu on nad mul raputamisest nabani :D Ja kättega neid jooksu ajal kinni hoida pole ka vist väga ilus :D

Ja ma saan aru, et ma ei saa jääda eluaeg selliste rindadega, aga ma ikka püüaks ja sooviks oma kauneid rindu ka kuidagigi säilitada. Et nad oleks pringid ja värki.

Ootan teie kommentaare, kui siia alla ei tihka kirjutada, siis minu postkast on teile avatud!!!


Bye bye!!!

I can and i will, just watch me!!! 







18 kommentaari:

  1. Minule jällegi ei meeldi suured rinnad. vihkasin neid. -25 kg ja 2 numbrit väiksemad rinnad. Ära minu meelest ei vajunud. Olen õnnelik.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eks ta maitse asi on :)
      No kui läksid väiksemaks ja ära ei vajunud, siis on ju ideaalne lausa :)

      Kustuta
  2. Mina olen see "õnnelik", kellele pole looduse poolt rinda kaasa antud. Kui ma veel 20+ kilo raskem olin, siis olid rinnad ehk natukene suuremad, aga kaalu kaotades kadus see vähenegi ja olengi oma AA korviga. Olgugi, et see tõmbab mu keha propotsioonist välja, olen ma nüüd juba rahu oma väikeste rindadega teinud. Isegi hulle push-up'e ei taha enam kanda. Ongi hea sporti teha, midagi ei sega. :D Aga vot, ma ei saa aru, kui keegi seda nina alla hõõruma tuleb, et väiksed rinnad on. Kuramus küll, ma ei saa ju midagi teha sinna! Olen sellisena loodud, mis teha! Noa alla ma ka sellepärast praegu minema ei hakka.

    Ah, tegelt sa ei küsinud vist seda, aga ma pidin end välja elama. :D Ma loodan, et su pringid tissid jäävad prinkideks edasi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei no kui väiksemaks lähevad on okei, mis seal ikka, aga ma ei taha mingeid lõttis rindasid :D Tahaks, et oleksid ikka prinkis.

      See on jaa nõme, kui nii ette heidetakse, kellele meeldib suur, kellele väike, maitse asi.

      Muidugi ma sooviks, et jääksid sama suureks, aga no seda ei juhtu, kui ma just opile ei lähe. Nii, et sobivad väikesed ka, aga olgu krt siis prinkis :D

      Kustuta
    2. Rind koosneb ju peamiselt rasvkoest ja kui sa rasva põletad, siis ilmselgelt läheb sealt ka vähemaks. :D Aga ma usun, et kui su kaalulangus sujuvalt läheb, ilma liiga suurte kõikumistega, siis ehk ikka jäävad ilusaks. :D

      Kustuta
  3. Näita tissi :D

    VastaKustuta
  4. Kindlasti valu õige rinnakas, jah see maksab, aga saad 100 % neile kindel olla- shock asborber

    VastaKustuta
  5. Mina ka jumaldasin enda omasid, siiski rasedus/imetamine/kaalulangus kokku tegi seisu õnnetuks. Samas ma lohutan sellega end, et see oli kõigest rasv ja oluline on see, milline oma oma sisimas olen. Lisaks saab alati leida uue kehaosa, mida rohkem armastada. :D

    VastaKustuta
  6. kümne aasta pärast on sul nii või naa äravajunud rinnad. tean oma kogemustest.

    VastaKustuta
  7. paraku läheb kaalukaotusega väiksemaks,minu D korvist sai AA korv,ja mitte prinkis...oli päris kole vaatepilt.ja just sellepärast otsustasingi et olen 10 kg raskem,aga rindadega:) ja elu on täitsa ilus:)aga noh,mul on lihtsalt selline arusaam et naisel peavad olema pikad juuksed ja suured rinnad :D

    VastaKustuta
  8. Minul oli raseduse ja imetamise ajal hirm, et rikun rinnad ära ja saan ka mingid labakindad lõpuks. Noo siis ju ka rinna suurused mitu nr suurenes ja hiljem vähenes. Ma kandsin ka siis koguaeg rinnahoidjaid ja isegi magades. Siis oli kindel tunne, et gravitatsioon ei venita rindasid maani. Lisaks kreemitamised ja udiised, et rinna nahal oleks hea verevarustus jne. Igatahes andis see kõik tulemust, et peale rinnaga toitmise lõppu, rindade suurus oluliselt vähenes. Siis ma mudimsit õlide ja kreemidega ning ma ei saanud veninud labakindlaid. Et tasub vaeva näha :)

    VastaKustuta
  9. Mina kaotasin 14 kg ja enamus sellest oli rasv. Tiss kadus täiesti ära ja alles jäi vaid nahk. Ei ole kindlasti pringid enam, aga eks nad olid mul parajalt väljaveninud ka. Arme kohutavalt täis. Mul kehva nahk lihtsalt. Minu omad olid peale kaalulangust ikka nukrad allavaatavad siilininad. Jooksen suht odava sportrinnahoidjaga, Londsdalei oma vist. Sportsdirectist tellisin. Ja Laura - mulle meeldivad igal juhul pigem väikserinnalised sportlikud naised, seega sinu büst on igati kena ;)

    VastaKustuta
  10. Mina olen kaalu langetanud 22 kilo. Tahaks jooksmas käia, aga rinnad ikka nii suured, segavad. Kuigi rinnaümbermõõt on juba parajalt vähenenud, siis rinnad siiski veel suured. Kartsin ka alguses, et kõigepealt läheb rindadest, sest kunagi nooremana just nii juhtus, aga seekord siiski ei ole läinud.
    Jooksmiseks kindlasti korralik rinnahoidja selga. Muid soovitusi ei oska jagada.

    VastaKustuta
  11. Üle 10a juba silikoonid ja rahul :)

    VastaKustuta
  12. Mina olen lihtsalt sujuvalt viimase 10 aasta jooksul pea 10 kg alla võtnud ilma trenni või dieedita, lihtsalt "vanadusest" vist ("noorena olin u 69 kg, nüüd 30-aastasena olen 61 kg), ja tundub, et enamus ongi läinud rindadest - enne olid ikka väga suured, isegi ebaproportsionaalselt suured rinnad, praeguseks on ikka suured (75E), aga oluliselt pehmemad ja tühjemad ja lontivajunumad rinnad:( Ja kui vahepeal ka mõni kilo juurde võtta, siis rindadesse see enam tagasi ei lähe paraku...

    VastaKustuta
  13. Suurema partii korral soovitaksin kindlasti Shock Absorber sportrinnahoidjat. Kallis, aga samas kvaliteetne.

    VastaKustuta
  14. pilti paluks ka rindadest kui paljalt ei julge siis rinnahoidjaga
    nii eest kui küljelt vaates ja 6 kuu pärast paluks uusi pilte

    VastaKustuta
  15. Tead..... Ei rõõmusta see sind aga koos pekiga kaob ka rind. Mul on silikoonid ja nende ümbert on ka pekk kadunud, nii et nüüd on natuke veninud nahka. Aga jah..... osta ülikvaliteetne spordipesu max toestuseg, see natuke päästab vqjumast

    VastaKustuta