neljapäev, 18. august 2016

AGA MUL ON UUS SEMU!


Hei-hei, tahaksin teile tutvustada ühte vinget asja, nimelt oma uut SEMU. Tegelikult pidi see postitus tulema ammu ammu, kuid kunagi ei ole hilja ja hea semu kulub alati ära.

Et vett tuleb juua, see on ka siilile selge. Vesi kustutab janu, kuid on ka eluks lausa hädavajalik. Vee tarbimine on oluline, et meie organism töötaks korralikult ja samuti tagab see hea enesetunde. Samuti on vesi väga tähtis treeningutel ja väga oluline osa ka kaalulangetusel. Vesi on hea ja tähtis ja vett mulle juua meeldib. Enamasti joon ma täiesti tavalist vett, kas kraanist või ostan poest puhast tavalist vett. Vahel ostan ka mingit mullivett. Kuid vahel, mis vahel, ikka päris tihti tahaks mingi maitsega vett. Kui vaadata poelette, siis need on erinevatest maitseveedest kirjud. Ja ma kunagi ka jõin igasuguseid, arvates, et olen jube äge ja healthy. Lõpuks kui ma nende koostist hakkasin lugema, siis ma ehmusin ikka päris ära. Need on täis suhkrut ja igast muud jama ja no mulle, kes ma üritan kaalu langetada, ei sobi need kohe kindlasti mitte. Eks ma olen ise ka teinud endale sidrunivett, panud sidruniviilud pudelisse, kurgi ja marjadega vett jne.

Aga nüüd!!!

On mul lahe SEMU ja ma saan teha endale põhimõtteliselt kasvõi mahlakat vett ja millest iganes mu hing ihkab.

SEMU pudel on tugevast klaasist, tal on pael, millega on mugav pudelit kanda ja peal on ka mõnus pehmendus, juhuks, kui sa asju pillad, siis see kaitseb seda pudelit. Mina usun, et mu pudel kestab ka ilma selleta kaua. Tal on sees sõel ja selline nö mahlapressike ja minu pudel on vingelt roosa. Kuid ma vaatasin Padjaklubi Laura videot ja on olemas ka täitsa rohelisi. Nii, et meesterahvastele on ka mõeldud ;)






Selle pudeli saab täiesti juppideks teha ja veel mitmel moel kasutada, kuid täna näitan teile ainult ühte võimalust.




Mina seekord tegin endale täiesti lihtsatest asjadest vee ja võtsin seda, mida kapis oli. Maasikad, kurk, laim.





Panin pudeli põhja natuke maasikaid ja kurki :)




Siis panin peale sõela osa ja sinna sisse laimi viilud :)




Kui laimiviilud sees, panin peale selle "mahlapressi" ja surusin laimist mahla välja :)

Siis panin pudeli ülemisse ossa jälle natuke maasikaid ja kurki ja sulgesin pudeli. Korgist lasin sisse vee ja ja loksutasin pudelit ja jõin oma mõnusat ja väga ilusat vett. Sest see näeb lihtsalt mega mega äge ja ilus välja!!!





Seekord tuli mul selline tsitruseline  vesi. Aga pannes sõela mustikaid, maasikaid, piparmünt jne jne jne, saad sa teha endale jumal teab, mis maitsega vee. Lisaks on see enda tehtud vesi puhas igasugu keemiast,vitamiinirikas, kaalulangetajale hea ja väga väga tervislik.

Ja see näeb lihtsalt nii äge välja!


Pudelit saab osta igaüks endale SEMU Facebookilehelt SIIT ja panen siia ka nende kodulehe SIIN. Pudel ise maksab 20€. Ja nad müüvad ka väga kasulikku ja head astelpajunektarit ja moosi. Astelpaju on väga suur vitamiiniallikas ja tahan oma lastele ja endale ka selle marja tooted toidulauale tuua.

Ja ma loodan, et varsti varsti saab 1 minu lugeja ka endale sellise ägeda semu, nii et olge kuuldel!!!


Lähen teen endale uue vee kohe ja  hakkan trenni tegema!



Bye bye!!!

I can and i will, just watch me!!!




6 kommentaari:

  1. Merlin,kui see saladus pole,siis kui pikk Sa oled:)?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei ole saladus :)
      Mina olen 170cm :)

      Kustuta
    2. selge,aitäh:)sellepärast ei saagi su kaalunumbrist nii väga aru et pikkust ikka ka :) ma sinust lühem ja palju veerevam :D

      Kustuta
  2. Lahe pudel tundub tõesti!

    VastaKustuta
  3. Mulle reeglina meeldivad igasugused huvitavad asjad. Kuid see pudel tundub küll täiesti mõttetu. Kõik selle saab panna ka tavalisse joogipudelisse (ka sidruni saab pigistatud). Lisaks ei tundu pudeli maht väga suur.
    Küll aga meeldib mulle täiega üks sheiker spordijoogi jaoks, mis käib sektoriteks lahti. A la selline:
    http://www.progressprinting.com.au/Product%20Images/PROTEIN%20SHAKERS/Protein%20Sports%20Shaker/PROT02.jpg


    VastaKustuta