teisipäev, 16. august 2016

Minu esmaspäev 15.08.2016 ;)


Hei hei ;) Siit tuleb postitus minu eilse päeva kohta, kaalumisest ja uue nädala plaanidest ;)

Nagu mul on kombeks, siis ma kaalun end kogu aeg esmaspäeval. No vahepeal käin ikka niisama ka piilumas, kuid püüan end mitte hulluks ajada, sest kaalunumber nädala jooksul ikka muutub päris palju, ja isegi päeva jooksul. Aga no uudishimu on suur ja mis sa teed. Eile kaalule astudes näitas täpselt 90kg! Eelmisel esmaspäeval oli kaal 91.6kg, nädalaga kaotatud 1,6kg. Mis on taas mega mega hea tulemus nädala kohta. Wohooo. Nojaa, südames ma loodan ikka paremat, kuid tean, et see on vägagi ok ja tubli tulemus ja püüan asja mõistusega võtta. Sest stressi ma end ajada enam ei taha, vahepeal hakkas juba midagi minus toimuma ja tekkisid mingid  negatiivsed tunded sisse. Ma kirjutasin ka reedel, et mul on tõsiselt kopp ees kõigest. No mitte mingit trenni tuju ei olnud, olin väsinud ja väga paha oli olla. Ma ei saanud ise ka aru, mis mul viga on. Kartsin juba, et nüüd ma kukun taas ja kaldun rajalt kõrvale. KUID ÕNNEKS LÄKS KÕIK HÄSTI. Reedel käisin kõndimas ära ja peale selle otsustasin, et lasen end korra vabaks ja läksin tantsima. Ma ei tahtnud hakata õgima, või mingit rämpsu sööma hakata, tahtsin lasta vaimu vabaks ja lihtsalt läksin tantsisin end tühjaks. Ja see mõjus. Laupäeval olin küll mega väsinud, kuid tuju oli hea ja tahtejõud taas tagasi. Seekord läks õnneks ja mitte mingit kukkumist ega rajalt välja kaldumist ei juhtunud. Ma küll lubasin, et ma mingi aeg klubisse ka ei lähe, kuid see tants kulus mulle ära ja ma ei kahetse. Kohe mitte üldse ei kahetse. Vahel tuleb teha ka seda, mida hing ihkab. Minu reedesest katasroofi äärel olekust saate lugeda: SIIT

Aga kaalumine ametlikult ka kirja:

18.07.2016   96kg
25.07.2016   95,1kg
01.08.2016   93kg
08.08.2016   91,6kg
15.08.2016   90,kg


Viimase nädalaga kaotatud 1,6kg


Nüüd siis eilse päeva juurde. Eile ma midagi vahvat ja lõbusat ei teinud ja teile midagi jagada ka ei ole. Minu tutvusringkonnas on praegu kurvad sündmused ja pole erilist tuju, kuid katsun olla kuidagi ok.


Minu trenn/liikumine ;)


Sellel nädalal mul Arturiga trenne ei ole, kuna teda pole Tartus. Pean olema iseseisvalt tubli ja hakkaja ja ei tohi kindlasti asja kergemalt võtta. Kuna laupäeval on Suvekõnd 2016 ja ma seal ka osalen, siis otsustasin, et ma käin seni kõndimas iga päev 10km vähemalt ja hea oleks, kui ikka kiirkõndi. Aga kolmel päeval nädalas teen ka kodus trenni, ehk oma koduse kava järgi ja need trennid ma teen teisipäeval, neljapäeval ja pühapäeval. Muudel päevadel kõnnin ja nendel ka muidugi.

Eile käisin ma siis kõndimas ja ikka jälle oma Anne kanali ringe. Kodust sinna, 4 ringi ja tagasi koju, kokku 10.07km. Suht tempokas, ma ei loivanud. Kuid kõndida oli ebamugav, sest mul oli tavalised tennised jalas ja jalatallad nondega on valusad. Aga sain tehtud ja päev on kirjas.




Kokkuvõte:

Kiirkõnd 10.07km



Minu toitumine ;)


Toitumine on mul ok, aga ilmselt söön ma natuke igavalt ja ühekülgselt, et võiks rohkem kokata ja vaeva näha.



Hommik ;)


Võiku, kuhu oleksin pidanud lisama muna ka, kuid muna oli otsas ja nii ta läks. 2 tassi musta kohvi.





Lõuna ;)

6tk California sushit. Aku oli tühi ja pilti pole kahjuks. Illustratiivne on :D




Õhtu ;)

Maks(broileri) ja Aasiapärane wokisegu. Tassike kummeliteed ka.




Päeva jooksul lubatud vahepalasid ma eile ei võtnud, nood pole kohustuseks, kui isu ja kõht tühi, siis võin võtta pähkleid, puuvilju vms, kuid eile ei tahtnud.
Vett tarbisin eile suht vähe ja kohvi 2 tassi.
Kõht oli täis ja mingeid isusid eile polnud.


Mingi hetk hakkan end ka pildistama ja enne ja pärast pilte panema postitustesse, et oleks meil huvitavam seda teekonda ja muutusi jälgida.

Praegu ma aga lõpetan. Täna on niii külm ja sombune ilm, et jube. Mul tulid lapsed koju nüüd suvevaheajalt ja tahan nendega aega veeta ja tegeleda.


Bye-bye!!!

I can and i will, just watch me!!!

5 kommentaari:

  1. Kas need su ainukesed toidukorrad päeva jooksul? :O

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Helena, mul on 3 toidukorda päevas :) Ja lisaks vajadusel vahepalaks puuvili mingi või pähklid, eile ei tahtnud vahepalu.
      Need 3 toidukorda näevad tõesti liiga väikesed välja, nii hull asi tegelikult pole. Aga noo oleks veel võinud lisada juurde küll ühteist :)
      Aga see oli eile, päevad pole vennad :)

      Kustuta
  2. Neid enda pilte tee kasvõi enda jaoks pesu väel ka. Või bikiinides. usu mind, kui sa seal 60 midagi juba kaalud, siis uhkusega vaatad ja mõtled, kui suure töö oled ära teinud. Minul olemas endast 82 kilo kaaluvana pildid. Väga hea, et tegin.
    Aga muidugi jaga meile ka mingeid pilte ikka :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma jaa ikka pildistan ennast kogu aeg, pesus ja riietes jne. Muidu pole pärast võrdluspilte :D

      Kustuta
  3. Sa võid ju kaalu kaotada, kuigi ei usu, et sa seda palju suudad. Varsti murdud ja sööd kõik tagasi. Paks nagu sa oled, paksuks sa ka jääd. Õudne, kuidas üldse üks naine nii suureks on ennast õginud. Milleks sa lisad neid pilte netti, soovid inimestes õõvastust tekitada? Arvad, et oled ilus? Kust otsast?

    VastaKustuta