esmaspäev, 1. august 2016

Minu esmaspäevane kaalumine 01.08.2016 ja nädala kokkuvõte ;)


Hei hei ;) Mul läheb hästi ja loodan, et teil ka ;) Need kes minu blogi facebooki kontot jälgivad, need teavad, et ma olen sellist powerit täis, et ise ka ei usu. Mul on tohutu motivatsioon, tahtejõud ja ma nii väga väga tahan oma eesmärkide nimel pingutada ja tundub, et olen oma mugavustsoonist välja saanud. Ma tunnen, et ma taas elan ja mul jätkub energiat kõigeks!!! Ma olen õnnelik ja rahul. Ma tean, et aega läheb veel kaua, enne kui midagi näha ka on, kuid juba praegu ma natuke tunnen enda paremini :D

Kõigepealt ma vaatan tagasi eelmisele nädalale ja siis kaalumisest. Nüüd sai täis siis nädal aega, kus ma olen Arturi (LINK) kavade järgi elanud. Mul on hea olla, mul on energiat ja tahtejõudu ja ma näen, et asi toimib täiesti.

Toitumisest ;)

Toitumisega on nii, et ma natukene kippusin vähendama koguseid ja 2 toidukorda jätsin ka vahele. MA TEAN, ET SEE ON VALE! Nägin kaalul miinuseid ja tekkis eufooria ja no ei tulnud seda isu. Kuid ma tean, et nii ei tohi ja teen endale vaid liiga. Kuid seda oli hästi vähe ja olen mõistuse juures. Lisaks teen ma trenni nüüd ja vajan toitu, et jõuda trenni teha. Aga selliseid nö viilimisi oli väääga vähe!

Ühtegi valet ampsu mulle suhu seekord ei sattunud. Ahjaa 3 pokaali veini kolmapäeva õhtul. Muud aga ei. Kõik oli täpselt nii nagu vaja.

Toidupilte seekord ei tule, mõned üksikud on facebooki lehele sattunud. Tänasest hakkan taas pildistama.


Trenn/liikumine ;)

Kuni neljapäevani ei teinud ma mitte midagi, ma ei tahtnud, ei viitsinud, ei julgenud ja sada muud põhjust veel, et mitte minna trenni või niisama kõndima. Mul oli täielik blokk ees ja ma ei suutnud. Kuid lõpuks sai samm astutud ja sain end lõpuks liikuma!!!

Esmaspäev:   0

Teisipäev:      0

Kolmapäev:  0


Neljapäev:

Siis oli minu esimene üldfüüsiline trenn Arturiga minu kava järgi.  Ca tunnike erinevaid harjutusi jne. Sellest saate lugeda kõik: SIIT


Reede:

Kintsud olid mul ikka mega valusad eelmisest trennist, kuid otsustasin, et jätkan kohe ja ei jäta enam minegid vahesid sisse. Hommikul vara uni läks ka ära ja nii ma siis läksin kiirkõnnile Kanali äärde.

Trepist alla oli mega raske minna, kuid kui hakkasin tempokalt kõndima, siis ei tundnud enam mitte midagi.  Tunne oli hea ja päev algas taas eufooriliselt.

Kiirkõnd 6.48km








Laupäev:

Kuna ma reedel väljas ei käinud, olin kenasti korralikult kodus, ei mingit pidu, siis oli niiii mõnus värskena ärgata. Ma naudin laupäeva, meeldib hommikul kaua kohvitada, naistesaateid vaadata ja lihtsalt chillida kodus ja ma sain seda teha. Ärkasin suht vara ja lihtsalt lugesin blogisid, vaatasin tvd, kohvitasin, mmmmõnus...

Kuid tahtmine kõndima minna ei olnud kuhugi kadunud ja juba enne lõunat ma läksin. Nüüd olid jalad veel valusamad. Ikka hullult kohe, kuid kõndises valu kadus taas, jäin seisma, siis oli valu kohe tunda. Nii, et tuli kõndida ja otsustasin seekord 2 ringi asemel 3 teha, et ikka rohkem saaks.

Kiirkõnd 8.74km








Pühapäev:

Pühapäeval oli mul päeval veidi tegemist ja kõnd lükkus õhtusse. Õhtul, kui ma hakkasin ühte filmi vaatama, siis ma lükkasin kõndima minekut kogu aeg edasi. Ja pean ausalt tunnistama, et korra ma mõtlesin, et äkki krt ei läheks. Sest kell oli palju ja film hea ja...Aga kohe ma kutsusin end korrale ja läksin taas.

Eelmisel päeval olin lubanud, et seekord kõnnin 9-10km. Lõpus ma hakkasin ikka hullult ära tüdinema ja siis tiirutasin juba majade vahel, et see 9 täis saada, et lubadus ikka täita. Koju jõudes aga oli taas õnne tunne sees ja ma olin õnnelik, et ma suutsin end kohe korrale kutsuda!

Kiirkõnd 9.05km




Kokkuvõte:

Ca 1h üldfüüsilist trenni

Kiirkõnd 24km


Kahju, et kolmel päeval oli täielik 0, kuid lohutan sellega end, et neljal päeval nädalast olin tubli. Ja ehk sellel nädalal olen veel tublim! Selline oli minu nädalake  toitumise ja trenni kohapealt ;)




Nüüd siis kaalumine!!!

Ma tegelikult käisin mitu korda piilumas kaalunumbrit ja teadsin enne tänast hommikut, et miinus tuleb ja üsna suur! Kuid nagu kombeks, siis ametlik kaalumine on mul esmaspäeva hommikuti ja selle ka panen kirja! See miinus oli kohe nii suur, et mul nagu ikka pisarad voolasid. Ma olen mega mega õnnelik ja mis siis, et taas rajal olemist on alles nii vähe, kuid ma annan endast kõik, et see asi tuleb seekord ühe jutiga ära! Mitte keegi ega mitte miski ei mõjuta mind, ma ei lase enam. Ma töötan nüüd vaid oma unistuste nimel ja ma saavutan kõik!!!

Eelmisel esmaspäeval näitas kaal 95,1kg. Aga täna hommikul oli kaal 93kg!!! Saate aru, ma olen kaotanud nädalaga 2,1kg!!! Ma olen nii rõõmus, et asi liigub taas lõpuks ometigi. Ma tahan veel, ma tahan juba trenni, kõndima, tahan hästi süüa, tahan taas lõpuks jälle elada. Ma kogu südamest palun ja loodan, et nüüd käis see päris pauk ära mu peas ja ma teen selle ära! Kui te näete, et ma hakkan maha jahtuma, vaikseks muutuma ja ennast kaotama, palun tulge ja raputage mind!!!



Kokkuvõte:

18.07.2016  96kg
25.07.2016  95,1kg
01.08.2016  93kg

Viimase nädalaga kaotatud 2,1kg!



Selline oli minu nädala kokkuvõte ja kaalumine. Hakkab looma ju? Mina olen isiklikult rahul ja õnnelik.  Nüüd on taas uus nädal, uued võimalused ja uued vallutused. Täna ju algas lausa august, hmm äkki ma peaks ka mingid eesmärgid selleks kuuks seadma? Teate ma ei hakka praegu, sest kui ma hakkan lubama, et nüüd see kell teen seda ja toda, siis mulle võib see tunduda sunniviisilise kohustusena ja see võib mind ära tüüdata ja mu mott võib taas langeda. Jah ma ei anna selleks kuuks mitte ühtegi lubadust, ma luban aind seda, et ma annan endast parima ;)

Soovin teile kõigile edukat uut nädalat, uut kuud...Suvekest natuke on veel jäänud, natige seda, kindlasti leidub ka vihmaste ilmade puhul tegevust. Mind üldiselt ei huvita, mis ilm on, ma elan vastavalt ilmale lihtsalt :D Igatahes olge tublid, liikuge palju ja andke kehale head ja värsket kütet! Nautige ja chillige;) Sest elu on ilus!!!




Ahjaa, vahel ma ikka facebookis mängin neid jagamismänge, no hooti, kui on hoog, siis jagan palju, kui ei, siis ei jaga. Aga ma ikka võidan alati midagi, lisaks eilsele puhastusteenusele korteris võitsin ma Tartu Suvejooksule pääsme. Peangi end kohe seal ära regama.

Toimub see siis 20ndal augustil ja lähen 10km kõnnile ajavõtuga ;)  LINK








Aga praegu kõik!
Tulge jälgige mu blogi facebooki lehte ka, sinna postitan tihti: SIIN

Bye bye!!!

I can and i will, just watch me!!!









8 kommentaari:

  1. Kas järgid ikka Signessa kava või võtsid kasutusele Arturi kava?
    Igaljuhul olid hästi tubli:))

    VastaKustuta
  2. Kiitused! Kuid ära üle pinguta, küsi ehk treenerilt üle, kas iga päev selline kõnd ja lisaks trenn on ikka hea? Kardan just, et väsid liialt ära ja kaob motivatsioon.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Ma räägin temaga ja :) No nt praegu ei aja mind vist kuidagi välja miski :D

      Kustuta
  3. Jätka ja sa suudad ;)

    VastaKustuta
  4. Mina ka teeks vahepeal mõne puhkepäeva ka. Muidu ju igati tubli, lihtsalt sellise liigse rabelemisega motivatsioonikadu tulema kipubki. Väsid ära lihtsalt lõpuks. Aga kaalulangus on uhke. Ja näeme suvekõnnil kindlasti! Ma juba kirjas ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaaa näeme, olen 100% rajal! :)
      Ma mõtlen, et kuna mu trenn on homme ja täna kallab, ehk täna puhkan, loen jne :) Ei tahaks afa samas ei taha ka lõpuks motti kaotada. Vaatab, kui nii sadana jääb, siis naudin sooja teed ja raamatut :D

      Kustuta
  5. Tubli! Ole hea ja jätka ka oma toitumishöirega tegelemist psühholoogiga koostöös. Ükski nüustaja ei saa sind paraku selles aidata, isegi kui väga sooviks. Kuna sa juba nõustaja koguseid korduvalt vähendanud oma teekonnal oled ja toidukordi välja jätnud, siis on see tõsine probleem sul. See aga vajab teistsugust abi. Nõustajad juhendavadki sind sööma ja sppes alla võtma, aga kui hakkad neid kavasid kärpima, siis see on vastutöö neile. Loodan, et saad oma ,,pea,, ka kaasa töötama oma südamele ;) Hoian sul silma peal ;)

    VastaKustuta