kolmapäev, 17. august 2016

Minu teisipäev 16.08.2016 ;) Läbi vihma tähtede poole...


Hei, hei...Aeg on taas kirjutada eilsest päevast. Eile oli väga väga sombune ja hall ilm. Terve päev sadas vihma. Üldiselt ma suudan vastavalt ilmale end kohandada ja mulle meeldivad kõik ilmad. Päikesega naudin väljas chillimist, vihmaga meeldib koristada ja näiteks sooja teed juua ja raamatut lugeda. Samuti ma leian, et igas aastaajas on midagi erilist ja ei kurda ka sügise tuleku üle.

Aga eile olin ma natuke unine ja uimane ja selline omas mullis. Hommiku poole sain oma sõbrannaga kokku, saime isegi kohvikus ühe tassi kohvi juua ja siis lõunast tulid mul tütred koju tagasi. Juhuuuu, igatsesin neid nii nii väga. Nad on terve suve kuskil ära olnud, reisinud mööda Eestit ringi ja vanem tütar käis ka Rootsis ja Lätis. Igatahes tulid nad nüüd oma suvevaheaja seiklustelt taas koju ja hakkame vaikselt asjalikkudeks ja kooli peale mõtlema. Esialgu siiski ainult mõtlema...Kindlasti teeme me veel midagi põnevat koos. Tahaks tegelikult spaasse minna nendega, aga mõtlen, et äkki ilmad lähevad ilusaks, siis lükkaks selle käigu kuukese edasi, mulle meeldib spaas olla siis, kui väljas on külm ja kõle. Ah, eks me vaatame jooksvalt kõike.

Igatahes tulid nad mul koju ja me nautisime koos olemist, rääkisime maast ja ilmast, nad jutustasid oma käikudest mulle ja südamesse tekkis selline mõnus ja rahulik tunne. Nagu te teate, meil on kolmekesi nii niii niiiiii hea ja ma armastan oma printsesse nii väga. Pärast lugesin ma õhtuni raamatut, mulle tegelikult meeldib hullult lugeda ja olen mõelnud, et hakkan rohkem lugema, mida ma seal Facebookis ikka niisama scrollin.




Aga asja juurde...

Minu trenn/liikumine ;)

Ma lugesin ja lugesin ja lõpuks oli õhtu käes. Vaatasin välja ja sain aru, et ega see vihm kuhugi ei kao ja mul ei jäänudki muud üle kui vihmaga välja minna. Ütlen ausalt, mulle ei meeldinud see üldse. Märg oli, riided olid ebamugavad. Ma loll panin paksu jope ja salli kaela, aga sellega hakkas lausa kuum ja see muutus seljas raskeks. Liskas mu juuksed olid rõvedad, krussis ja märjad ja nooo kõik oli rõve.

Aga mis sa teed? Ilu nõuab ohvreid ja ära ma tegin selle 10.01km! Loomulikult Anne kanal taas ja seal oli sportijaid päris palju ikka. Aga ma vajan kiiresti uusi ja häid jalanõusid, eile käisin tennistega, sest ma ei leia oma tosse ülesse ja mu jalad olid ikka väga valusad. No nagu astuda oli väga väga valus.

LÄBI VIHMA TÄHTEDE POOLE!!!




Kokkuvõte:

Tempokas kõnd 10.01km



Minu toitumine ;)


Hommik ;)


Oma päeva ma alsutasin eile väga vara, enne 06t olin juba üleval. Mul oli vaja varakult linna minna, sõbrannaga kohtumine jne. Ja sõin ka hommikusöögi vara. No ja mulle meeldib hommikuid nautida, juua kohvi rahus jne.

Kohv, võiku, kohv ja veel üks kohv kohvikus. See kohvikukohv oli väga halb. Aga see polegi oluline, tähtis, et nägin sõbrannat üle tüki aja.





Lõuna ;)


Lõunaks sõin ma broileri maksa Aasiapärase wokiseguga. No nii hea.




Õhtupoolik ;)

Nagu ma mainisin üleval pool, siis ma lugesin eile raamatut. Kuna oli sombune ilm ja mul kael oli kange ja ei saanud keerata, siis tegin endale kummeliteed ja sõin ühe mõnusa virsiku ka veel ära. Ja ma avastasin, et mul on raske lugeda, kui ma samal ajal söön ja närin, siis ma ei keskendu :D


Selline lihtne ja kerge raamat, aga kuna olen seda filmi nii nii palju näinud ja film mulle meeldib, siis tahtsin seda lugeda. Ma ei otsinud seda teadlikult, see jäi mulle raamatukogus riiulil silma lihtsalt :)



Õhtu ;)

Õhtusöögi sõin ma peale 20. Olin juba kõndimast tagasi, käisin kuumas vannis ära ja siis. Ma olin koju jõudes läbi mräg ja ära külmunud.

Ahjus fooliumis tehtud broilerifilee suvikõrvitsa, sibula ja kirsstomatitega.




Lõpuks jõin veel 2 tassi kummeliteed ja üsna varsti ma uinusin.


Kõht oli täis, erilisi isusid ei olnud. Ma arvan, et vett tarbisin ma okeilt. Lisaks veel kummeliteed ja no kohvi sai eile 3 tassi.

Tuju oli õhtuks hea, jah see kõnd oli ebameeldiv aga eks ma ise kütsin end ülesse ja hakkasin negatiivseid asju leidma selles. Lõpuks kui ma vannis vedelesin, olin ma üli õnnelik, et ma läksin.

ASSA, eile oli mul ju ka väike draama :D Jõudsin kodu uksest sisse ja mu telefon lülitas välja, kuigi akut oli 10% veel. Ja ma ei saanud teda tükk aega käima, pidin ikka oma 10min laadima. Mis te arvate, mis tunded mind valdasid? MA OLIN KURI. Noh vihane nagu. Ma ei teadnud ju kas mu Endomondo ikka näitab tulemust, ma palusin, et palun palun palun salvesta ära. Ma oleks väga pettunud, kui ma oleks Endomondo käima pannud ja seal oleks tänase päeva kohal olnud NULL KILOMEETRIT! Ja ma tean, et ma kõnnin aind endale ja ei pea end tõestama kogu aeg, aga no ma ei saa nii kuidagi mõelda. Mul kunagi jäi 5km kaduma, sest gps ei töötand ja ma läksin tegin selle uuesti, et noh oleks ikka teile midagi ette näidata. Ilmselt selle probleemiga tuleb ka psühholoogi juures tegeleda.


Aga olgu, uus päev, ikka sajab. Mina kirjutan teile, joon kohvi, lapsed magavad mõnusalt. Eks näis, mis see päev mulle toob. Sellest kuulete varsti ;)


Bye bye!!!

I can and i will, just watch me!!!


13 kommentaari:

  1. Loen juba pikalt su blogi ja ikka ja jälle leian ennast mõtlemast teemal, et millest sa elatud? Loomulikult ei ole kohustuslik seda teemat lahata oma blogis, aga mind lihtsalt huvitaks. Mulle on jäänud mulje, et sa tööl ei käi või kuidas sellega on? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere :) Väga armas, et minu blogi loed ja juba pikalt :) Tänan!
      Aga oma raha asjad, sisse/välja minekud ma jätan siiski enda teada. Ma ei taha külada kuidagi ülbelt jne, lihtsalt ma leian, et mingi eraelu ja privaatsus võiks mul ka olla ja see blogi pole see koht, kus kirjutan, kuidas ma majandan. Mind ei huvita teiste rahakoti sisu ja leian, et ei pea ka teistega oma rahakoti sisu jagama.
      Ma loodan, et Sa ei pahanda :)

      Kustuta
  2. jaa,kõike teed endale mitte meile:) ma ei kujuta ette et peaksin kogu aeg mõtlema mida teised arvavad....see kurnab ja viib stressi:)pole vaja:) ikka endale ja kui komistad on see sinu komistus,mis teisi ei puuduta:)ja tubli oled nii et nii,väga:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan toetava kommentaari eest :)
      Päikest siia sombusesse ilma :)

      Kustuta
  3. Mina ka vihastan, kui Endomondo gps signaali leidnud pole ja minu 10 kilomeetrine ring on hoopis 4 km. :) Marru ajab. Teed muidugi endale, aga kui sa blogid, siis tuleb ju lugejatega ka jagada. Siis ei saa lihtalt pilti panna :) Elab üle, aga vihale ajab küll.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jumal tänatud, et ma ainuke hull pole. Aga no meid on palju. Ok niisama jah ma võin ju edasi elada oma teadmisega, et kõik ok ja tegin ära. Aga ma olen blogijaaaaa :D Mul on vaja seda pilti :D

      Kustuta
    2. Joonistage pärast marsruut käsitsi sisse. Ma ei viitsi juba pikemad pool aastat telefoni akut kulutada ja enamsti jätan ta üleüldse trenni ajaks koju ning õhtul, voodis, joonistan trenni sisse :).

      Aga nojaa, see eeldab millegi olemadolu, mis aega mõõdaks :).

      Kustuta
  4. Tean seda tunne, et kui endomondo lakkab töötamast :D

    VastaKustuta
  5. Tubli! Mina lähen laupäeval Tartusse 5km Skencher jooksul läbima, ei tea veel kas tatsun selle läbi, jooksen või teen midagi jooksu ja kõnni vahepealset, põhimõte siiski läbida ja medal välja teenida. Ei julgenud 10 km võtta, ilma ettevalmistuseta kuigi olen varem läbinud :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eliko väga lahe :) No mina arvatavasti rooman oma 10km :D Sest jooksma ma võistlema ei lähe nii pea. Kui mind näed, siis tule ütle tere ;)
      Edu Sulle!!!

      Kustuta