neljapäev, 25. august 2016

My Bra Outlet...Ka suurem naine vajab korralikku ja ilusat pesu! Ja sooduskood lugejatele!


Pesu on naise jaoks väga oluline asi. Minu jaoks küll. Ma tunnen end palju kindlamalt, palju seksikamana ja naiselikumana, kui mul on seljaks korralik ja ilus pesu. Mida kallim ja kvaliteetsem see pesu on, seda kõrgemale ka enesehinnang tõuseb. See on tegelikult väga huvitav, sest üldiselt keegi ju ei näe, mis meil riiete all on, aga see mõjub. Trust me!

Mina olen edev naine, mulle meeldivad ilusad asjad, meeldib tunda end hästi. Mulle meeldib naiselikkus, seksikus ja glamuur. Pesu kannan ma seinast seina. Mulle meeldivad sitsid, satsid, erinevad värvid, kivikesed, pärlikesed, lipsukesed. AGA meeldib ka klassikaline ja lihtsam pesu, eriti nüüd, kus mu keha vajab siiski toestust. Oleneb tujust ja kõigest. Ohhhh, kui ma vaid saaks seda kõike endale lubada. Ei asi ei ole rahas, tegelikult saab tänapäeval pesu väga odavalt kätte, kuid pean tõdema, et need kõige odavamad seksikad püksikud jne lagunevad tihti ka üsna ruttu ära. Et, kui ikka vähegi võimalik, siis väga odavat ma ei kanna. Ütleme nii, et siis keskmine hinnaklass. Aga rahast siin arutlema hakata on suht jabur, mis minu jaoks odav, võib teise jaoks kallis olla jne. Aga lubada ma sellist pesu väga ei saa, sest seda pole kahjuks saada nii suurele inimesele, kui mina. Ei ole päriselt.

Nüüd ütlete, et võta kaalust alla ja küll siis saad osta oma pesu. Hmm, mis ma peaksin siis senimaani, kui ma lõpuks endale supermodelli keha saan alasti käima? Või ostan midagi turupealt, mis tegelikult ei toesta, ei istu seljas. Ei, ma ei taha nii. Ma tahan praegu ka olla naine. Tahan kanda korralikku, ilusat ja kvaliteetset pesu. Mis oleks seljas paras ja ei sooniks jne. Sest ma tahan ka praegu tunda end enesekindlalt ja hästi, mul on niigi raske teekond käsil ja kehvad riided ja pesu, seda veel kehvamaks teha ei tohiks.

Ja mul õnnestus taas teha tutvust täiesti uue brändiga. Nimelt Marmin (LINK) proovimiseks ühe väga kvaliteetse Rootsi brändi My Bra Outleti (LINK) pesu. Mina sain neilt ühe komplekti ja ühe avatava body. Suuruste valimisega oli mul tükk tegu. Kuid body valisin UK46, rinnakad 44C  ja püksid 46. Kõik istus seljas ideaalselt. Kuigi rinnakate korv, vist pigem on mul juba B. No ma ju kahanen siin muudkui ja rind jääb ka väiksemaks. Kuid pesu oli  selga nagu valatud lausa. Asjad on korralikud, väga kvaliteetsed, rinnakatel ei ole neid konkse, nii et need ei veni välja ja paelad ei hakka lahti hüppama, paelad on normaalselt laiad(mitte nagu vanaemadel) ja tunnen, et ei sooni ja toetavad rinda ilusti.



Hetkel mul pildid on teises arvutis, ma saabn ülehomme kätte need, siis saan ka teile pilte näidata. Ma ei tea, kas ma seda just seljas teen. Kuigi mul on seljas pildid ka täitsa olemas. Aga äkki seljas pildid tulevad siis, kui panen enne/pärast pildid ülesse. No ma mõtlen, kes teab, mis krutskeid mul pähe tulla võib.


Millise pesukomplekti ma sain saad vaadata: SIIT  ja millise body sain, saad vaadata: SIIT

Valik on neil üsna lai ja no rinnakate korvi suurus on b kuni iini. Loomulikult on seal valikut ka saledatele.  My Bra Outleti (LINK) pesu on selline klassikaline pigem, keha toestav, kuid selle ühe komplekti ja body näol võin öelda, et ka väga kvaliteetsed ja vastupidavad. Rinnakate paelad on endisel terved ja traadid pole ka mulle kaela rinda torganud, neid rinnakaid kannan ma päris tihti ja isegi sportides ja mu tissid ei hüppa nendes. Ülehomme saan teile seda pesu ka lähemalt näidata.

AGA AGA AGA!!!

Ka minu lugejad saavad endale My Bra Outletist (LINK) osta endale pesu ja lausa soodsamalt, kui muidu. Nimelt esitades koodi: Merlini-60kg saate kõikide ostude pealt sealt allahindlust -10%. Kood on kõik kokku kirjutatud ja küsimuste puhul muidugi kirjutage mulle!

Kõik naised siin maailmas peavad end hästi tundma, kõik naised siin maailmas on ilusad ja kõik naised siin maailmas väärivad kvaliteetseid ja ilusaid asju! Ja lubage endale üks korralik pesu, oeh kuidas mulle ei meeldi öelda seda sõna, aga suuremal naisel on eriti oluline tegelikult, kui tal on seljas toestav ja paras pesu, pesu, mis ei koosne ainult nöörikestest või ketikestest. Esiteks pole see väga ilus ja pole ka meie kehale hea. Kui seljas on korralik ja hea pesu, siis uskuge, juba tunnete end paremini ka kohe.

My Bra Outleti toodetega tutvuge: SIIN  
Marmin lehega saab tutvust teha: SIIN


Pildid toon teieni ülehomme ja ma praegu jäin mõtlema, et ma vist ikka ei kanna seda body ka. See on küll väga ilus...Aga ma ei tea, kas ma kannan seda. Äkki saab selle mõni mu lugeja endale. Igatahes oodake paar päeva, siis ma teen pildipostituse ja annan teada!

Bye bye!!!

I can and i will just watch me!!!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar