teisipäev, 27. september 2016

Minu esmaspäev 26.09.2016 ;) Avan taas oma blogi kodu uksed!


Tere hommikust ja hei hei sõbrad! Väga väga pikka aega ei ole ma siia kirjutanud ja kui ma päris aus olen, siis ma pole väga pikka aega oma blogi kodukeses isegi käinud. Kommentaare näen ma ka meili pealt ja muuks vajadust igapäevaselt pole.Viimane postitus oli  peaaegu kuu tagasi, kus ma olin jube õnnelik. Ilmselt siis olingi. Täna ma nii õnnelik pole, küll aga olen ma targem ja tugevam. Mul on olnud päris pikalt aega, et mõelda järele, mõelda läbi see blogimine ja kõik sellega kaasnev. Ma olen saanud rääkida paljude inimestega, kelle arvamus mulle korda läheb ja kelle poole ma pöördun, kui mul on "kuule, mis ma täna selga panen" murest suurem ja olulisem mure. Aitäh teile, oma otsekohesuse ja ausa vastusega aitate mind päris palju, kuigi mulle ei pruugi alati see otsekohesus ja ausus väga meeldida :D Hahaa :D

Sellest mis juhtus, sellest ma arvan, et ma siin heietama pikalt ei hakka. Ütlen ausalt, et ma tahtsin oma blogi sulgeda, kustutada...Või mis iganes sellega teha tuleb, et seda enam ei oleks. Õnneks ei ole ma seda teinud, mille üle ma praegu imestan. No ma olen emotsionaalne inimene ja eriti emotsionaalsetel hetkedel ma olen päris palju rumalusi elus korda saatnud, aga  nüüd olen suutnud end vaos hoida ja oma blogikodule tuld otsa pole siiani pannud.  Kuigi ma ise ennast teades imestan, et olen suutnud selle edasi lükata ja andnud endale aega mõtlemiseks ja analüüsimiseks. Kas minust saab analüüsiv ja mõtlev inimene? :D

Igatahes ma ei tahtnud kirjutada, ei osanud kirjutada ja oli selline aeg, kus blogimine oli viimane asi minu jaoks. Ma vaatasin just, et päris mitu, nii elulist, kui trenni/kaalu blogijat on ka natuke "eemal" ja ei kirjuta moment.  Ma loen siit välja seda, et inimesed ongi erinevad ja käituvadki erinevalt teatud hetkedel ja mõni vajabki seda pausi ja eemal olekut, et end leida taas ja siis teha seda kirega ja armastusega, mitte imeda neid postitusi pastakast välja.

Kuna minu pausi mõjutasid väga palju inetud ja solvavad kommentaarid, siis ma võtan endale õiguse ja keelan mingiks ajaks ära anonüümsed kommentaarid. Ma luban kommenteerida ainult avatud idga ja kontoga isikutel. See tähendab, et iga kommenteerija võtab ka vastutuse oma sõnade eest. Ma olen olnud piisavalt kaua kannatlik ja lubanud ennast neti teel lüüa, kuid ma olen ka inimene, kellel on sees süda, hing ja ma ei pea seda taluma. Mõistan, et minu mineviku pärast ei suuda paljud leppida sellega, et mul läheb elus paremini, et ma olen elus edasi läinud ja tahan lihtsalt elada ja ajada oma asja. Ma ei sega selle tegevusega mitte kedagi, kui mu tegevus sulle ei meeldi, siis on sul võimalus mind mitte jälgida, ma ei pressi ju sulle end peale, ära loe mu blogi, ära vaata mu pilte jne. See, et ma seda avalikult teen, ei tähenda, et sa võid mulle öelda, mida iganes tahad. Oma tegude eest mina vastutan ja ma olen piisavalt palju, lausa mitu aastat tõestanud, et ma olen seda uut võimalust, mis mulle tookord anti, igati hoidnud ja  austanud. Kui on midagi öelda veel, siis palun tee seda oma nime ja pildiga, kirjuta mulle või mida iganes. Kahjuks kannatavad praegu teised lugejad, ma palun teilt mõistmist. See on ajutine, kui ma olen tugevam, siis ma lasen kommenteerimise taas vabaks. Ma tegelen hetkel endaga ja püüan end taas kokku lappida. Loodan, et mõistate.

Rajalt maas ma ei ole olnud, mingit uut algust siin ei ole, lihtsalt alustan taas blogimisega. Toitumine on mul nooh enavähem paigas olnud, olen käinud ka kõndimas, trennis FitLifes ja teinud ka oma koduse kava järgi trenni, selle mille koostas mulle Artur. Väga suuri muudatusi jah ette näidata pole, areng on selles, et mu kiirkõnni kiirus on palju kiirem ja ma suudan ka sörkida juba natukene, jooksuks ma seda vist ei julge ni´metada, aga eks vaatame koos eks!?

Ise olen terve, lapsed on terved, käime koolis ja elame nagu ikka 3si vahvalt koos :)

Esmaspäeval nagu ikka ma kaalun end hommikuti, eile(kirjutan seda postitust teisipäeval) oli kaal 89.5kg!!! Sellise kaaluga alustan ma siis siit kirjutamist ka! Hakkan ka ennast igal esmaspäeval mõõtma, eile mul kahjuks ei olnud mõõdulinti, ostan selle täna ja mõõdan ära, aga igal esmaspäeval lisaks kaalumisele, näitan ette ka oma mõõdud ja vist teen samade riietega pildi. See on ju hea mõte?


Aga läheme siis asja juurde nüüd :)

Minu trenn/liikumine ;)

Eile ma jala ei käinud kuskil ja eksta kiirkõnnil ka mitte. Tegin kodus trenni oma koduse kava järgi :)

@ Puusatõsted  selili maas 3x10.
@ Kükid tooli kohal 3x10
@ Kätekõverdused põlvedel veel 3x6
@ Plank 3x10sek

Pean ütlema, et mulle kodus ei meeldi trenni teha ÜLDSE. Okei ma teen selle ära, kui vaja, aga kodus ma pole väga motiveeritud ja pole seda "ohh äge" tunnet. Mitte, et mul halb kodu oleks :D



Minu toitumine ;)

Eilne toitumine on nii ja naa. Ütleme nii, et omalooming :D Sõin seda, mida oli kapis.

Hommik ;)

Esimene asi kohe klaas vett ja siis üks kange must kohvi. Jah ma tean, et enne võiks süüa.
Peale kohvi 1 kerge võiku ja 1 banaan ja siis jälle üks kange kohv.





Lõuna ;)

Hawai wokisegu riisi ja hakklihaga.





Õhtupoolik ;)

1 virsik, jumaldan neid praegu, need on niii mahlased ja head.




Õhtu ;)

Värskekapsahautis




Kohvi sai eile 2 tassi, vett tarbisin vist vähe, ma viimasel ajal joon kuidagi vähem vett, ehk on see sellest, et külmad ilmad on!? Aga püüan rohkem. Enesetunne oli okei, kõht täis ja hea olla. Magama läksin eile 23 paiku.

Selline oli minu eilne päev!

Olen nüüd taas oma blogi
kodus olemas ja ootan teid külla siia :) Kui sa armas lugeja tahaksid kommenteerida või küsida minult midagi, aga sul pole kontot ja sa ei saa, siis kirjuta mulle meilile või facebooki ja ma vastan alati kõigile!

Ja see, et anonüümsed kommentaarid läbi ei tule, see on ajutine ;)

2 pilti kah minust:










Bye bye!!!

I can and i will, just watch me!!!










1 kommentaar:

  1. Tere tulemast tagasi! Täitsa mõnus postitus. Mina olen üks nendest vähestest, kellele meeletult meeldib kodus trenni teha. Tegelikult usun, et mulle meeldiks jõusaalis ka, a ei raatsi ju maksta :)
    Kõndimine on väga hea kaalulangetaja. Kui vaikselt juba jooksusamm ka juurde tuleb pluss korralik toitumine, siis peaks see asi sul nüüd küll minema hakkama. Mäletad, mina alustasin kaaluga 82 ja esialgu tegin kodus crosstraineril kolm korda nädalas trenni. Ülejäänu trenn tuli vaikselt juurde. 89 on hea koht, kust jalutamise/jooksuga tõsisemalt tegelema hakata ;)

    VastaKustuta