kolmapäev, 20. jaanuar 2016

Yakuza Sushi Take Away ;) Nüüd ka Annelinna Prismas!


Heihopsti! Mõtlesin, et jagan teiega ka oma väikest rõõmukest ja maitseelamust. Seda, et ma sushit armastan teavad vast kõik eksju. Ma lausa jumaldan sushit. Olen proovinud erinevaid sushisid, erinevate tegijate omasid ja ka poes müüdavaid. No üks kindel lemmik sushi koht mul on olemas ka. Kuid nüüd avanes mul võimalus maitsta Yakuza Sushi Take Away sushit.

Facebookis levis kampaania ja reklaam, et nad avasid just Annelinna Prismas sushi müügikoha. Nojaa alati saab ju koju tellida, kuid odavam on ju ise ära tuua need imemaitsvad sushikesed ja kuna poes me käime kõik, siis miks mitte enne ostlemist oma tellimus sisse anda ja pärast poes käiku, karbike kaasa haarata? Ideaalne. Lisaks Annelinnas minu meelest ei saagi värsket sushit. No saab Annelinna Keskuse Sleverist osta, kuid pärasi ausalt, see pole see. Minule vähemalt ei maitse, no ma vahel ostan jaa, hea hind jne. Kuid nad suht kuivad, liiga palju riisi ja kala vms on suht vähe seal. Nagu ma juba ütlesin, see pole see.

No ühesõnaga avati Annelinna Prismas sushi müügikoht ja nad korraldasid ka jagamismängu, kus võis endale võita sushit. Komaki Makit. Ma kunagi hullult jagasin neid loosimise ja mänge, olen ka hullult võitnud ja päris kalleid ja ägedaid asju, kuid enamasti just elamusi ja häid maitseid(konserdid, restorani õhtusöögid, peo vip laudu, mingeid spaa asju, vabaaja veetmise võimalusi jne). Nüüd ma eriti ei jaga, kuid kui miskit head silma jääb, siis jagan ja see kampaania jäi silma kohe ja jagasin ka! Ja ojee, ma võitsin!!! Päris tore üllatus!!! Olin väga väga rõõmus. Ma võitsin endale Komaki Maki, mis on tehtud mustast riisist. Kui päris aus olla, siis ma polnud kuulnud mustast riisist  midagi ja polnud seda oma silmaga isegi näinud. Kuid googeldasin ja uurisin asja ja selgub, et väga tervislik asi. Nii, et täpselt mulle sobiv ka! Eile läksin oma väikese sugulasega järele, mulle sõitis just sugulane külla ja tore oli temaga seda võitu jagada. Lapsed mul ei armasta sushit. Mina võin 6-10tk õhtul ära süüa ja pean valima sellised, kus vähem riisi. Eilse võitsin ma 8tk ja endale lubasin 4 ja sugulane sai ka 4.

Must riis on valgu ja mineraalaineterikas (Fe, Zn, Cu). Maitse on pehme ja pähkline. Hiina meditsiini järgi on must riis kasulik neerudele, maole ja maksale. Kõrge toiteväärtus ja see sisaldab 18 erinevat aminohapet, rauda, vaske, zinki, karoteene ja mitmeid tähtsaid vitamiine.





See oli lihtsalt imeline! Hästi mahlane, sulas suus, värske ja need maitsed mmmm. Kala maitset oli tunda ja päriselt see ei olnud kuiv plönn. Minge proovima, kes pole veel musta riisiga sushit proovinud.

Väga lahe, et Annelinlastel on võimalus nüüd endale värsket suhsit lubada. Mina Prismas muidu väga ei käi, kuna no nats kaugel, kuid vahel ikka, sest Prisma on mõnus pood, sealt saad kõike ja nii palju alesid kogu aeg.

Aitäh Yakuza Sushile selle mõnusa ja maitsva üllatuse eest!


Kas teie jagate neid loosimisi Facebookis?
Kindlasti tehke seda, kunagi ei tea, kui õnn naeratab  :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar