kolmapäev, 20. jaanuar 2016

Wildberry.ee ilu mida näed ja tunned :)


Heihopsti jälle! Tahan teile jälle midagi tutvutsada ja oma uusi häid avastusi jagada. Tänapäeval on nii, et ega kodust välja enam ei peagi minema, abosluutselt kõike saad tellida endale interneti teel  ja kui tahad, siis telli kaup otse tuppa ja võta see vastu kasvõi hommikumantlis. Päris mugav ju vms!? Nojaa netist saab tellida kõike, ma ei teagi, kas enam on asju mida ei saa!? Ei tea, mõtlesin aga ei tule midagi sellist pähe. Kui teie teate, võite mulle kirjutada.

Nimelt avanes mul võimalus tutvuda naistele mõeldud interneti poega Wildberry.ee. Sain endale tutvumiseks ka mõned tooted, kuid neist tuleb eraldi postitus. Surfasin nende kodulehel ringi ja mulle hakkas see kohe meeldima.  Kõik tooted leiad ülesse väga kergesti ja mugavalt, loomulikult on välja toodud kõik kohaletoimatamise ja makseviisid ja lisaks on seal ka vahva blogi, kus kirjutatakse erinevatest uuringutest ilu ja seksi teemadel. Ja just, lugesite õigesti, seksi teemadel. Kuna Wildberry.ee müüd lisaks ilu ja pesu toodetele ka naudinguid pakkuvaid vidinaid. Minu meelest see pole tabu juba ammu ja tänapäeval täiesti normaalne nähtus. Ja selliseid asju on hästi mugav just osta interneti teel, kuna suht nõme võib olla dildo käes poest väljuda(ok ok, paneme kotti aga ikkagi).



Mida siis Wildberry.ee meile pakub?

Ilu

* Kulmud
* Silmad
* Huuled
* Nägu
* Biotooted
* Keha
* Näohooldus
* Tarvikud
* Meestele

Kõik on väga tuntud ja kvaliteetsed brändid ja hea hinnaga. Kaubavalik on väga lai ja mitmekesine.

Pesu

* Aluspesu
* Sukad
* Sukahoidjad
* Kehasukad
* Body
* Kleidid/seelikud
* Komplektid
* Aksessuaarid
* Meestele

Kõik on väga luksusilikud ja ilusad. Ootan juba väga, kui saan oma keha nii vormi, et saan ka selliseid imelisi asju kanda. Igal naisel võik olla ilus pesu seljas, mina tunnen end alati hästi, kui mu seljas on midagi ilusat. See tõstab enesehinnangut ja meeleolu ja lisaks ka meestele peab pakkuma ikkagi silmailu. Kas me ise tahame vaadata pesus halliks luitunud aukudega pesu? Mkm...Ja tegelikult pesuga ikka vist nii on, et mida kallim ja tuntum bränd, seda kauem ta vastu peab ja kvaliteetsem on.

Nauding

* Vibraatorid
* Paaridele
* Abivahendid
* Meestele
* Kaitsevahendid

Väga värviline valik ma ütleks. Jah ma ei oska sel teemal kaasa väga rääkida ja ma ei usu, et kedagi väga huvitaks minu seksuaalelu. Kindlasti ma mingeid üksikasju välja tooma ei hakka. Kui see teema ei ole tabu, väga paljud inimesed neid tooteid kasutavad, nii üksikud, paarid ja ma leian, et see on väga okei. Miks mitte tuua enda ellu naudinguid? Mida siis teha, kui sul pole kaaslast? Ja miks mitte tuua vürtsi oma suhtesse? Iga suhe vajab ka utsitamist ja mängulisust, et see ei jahtuks, et  oleks kirg ja huvitav. Nii, et naised, mänguasju valima.

Kingiideed

* Ilukomplekitd
* Naudingutekomplektid
* Kinkekaart

Väga hea mõte on ju tellida mingi mõnus komplekt. Lisaks saad sa selle saata ka kaugemal elavale sõbrale, nii et ei pea kodust väljumagi. Kinkekaardid on ka väga normaalsete summadega, nii et hea võimalus kõigile. Kinkekaart on eriti hea just vähe konservatiivsematele inimestele, kui keegi peaks endale lelu tahtma.

Wilberry.ee meeskond on väga lahe. Kohtusin Vahuriga, kellega jutt jooksis vabalt erinevatel teemadel ja minu meelest väga lahe ja vabameelne keskkond. Saad tellida endale huulepulga, mõne lelu või sõbrale kingituse kõik koos ühest kohast ja hea hinnaga.

Tasuta transport tellimusele üle 40€
Kingitus 75€ ostuga
Kiire kojuvedu 1-2 päeva
100% turvaline

Varsti kirjutan ma postituse ka toodetest, mida ma proovida sain ja mõtlen, et ma olen lahke ja ehk rõõmustan ka teid. Püsige ikka lainel ;)

Wildberry.ee e-pood asub: SIIN
Wildberry.ee facebooki leht asub: SIIN




Bye-bye praegu ;)











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar