reede, 29. jaanuar 2016

Ma ei tunne maitseid :(


Teate, ma olen päris õnnetu. Ma juba päris pikalt ei tunne maitseid. Nädal? Pole vahet, mida ma suhu pistan ma ei tunne mitte mingit maitset. See oli haiguse ajal nii, kuid ka nüüd, kui ma olen täiesti terve. "Nautisin" just oma hommikukohvi, kuid selle maitset ma ei tundnud üldse. Jumalast nõme ju. Mul pole vahet, mida ma söön või joon, EI MINGIT MAITSET.

Eile hommikul sõin ma lõhe ja rohelist sibulat hakkisin oma "võikule", ei midagi. Eile sõin veel lõheomletti, ei midagi. Proovisin süüa tavalist sibulat, ei midagi. Praegu joon Borjomi vett ja ei midagi. Mitte midagi ma ei tunne. Mul pole mitte mingit vahet, mida ma söön või joon, ainult silmale saan toiduga naudingut pakkuda ja no ok kõhule ka. Aga ega seegi ei lähe mul viimasel ajal tühjaks üldse. Nii, et minu side toiduga on igaveseks katkenud :D

Googledasin seda asja natuke ja ilmselt on see gripi tagajärg. Suure nohu ja köhaga pidigi nii juhtuma. Loodan, et need maitsed mul ikka tagasi tulevad, päris kurb on nii elada. Vaatan oma külmkapi sisu ja oi tahaks seda või teist, kuid milleks, kui ma midagi ei tunne. Raha jääb ka nüüd alles, ma ei pea ju jumal teab mida enam ostma, pole ju vahet, mida ma sinna kõhtu suunan, kui kõik ühesuguse maitsega. Vot sushit ja veini ka hakkan taga igatsema küll, kuigi isegi nende maitseid ei suuda ma praegu ette kujutada.

Kellegil on veel nii olnud?

Olgu, lähen elan nüüd oma maitsetut elu edasi ja  lähen püüan midagi muud kasulikku teha, äkki avastan enda jaoks uued meeled.



6 kommentaari:

  1. Küll need maitsed sul tagasi tulevad varsti, aga peale mandlioppi võib uuesti nii olla, vähemalt minul oli :)

    VastaKustuta
  2. Mitte, et ma hirmutada tahaks, aga minu ema ei tunne üle poole aasta soolase maitset. Mingil määral vaid, kuid toidule lisab soola puhtalt tunde järgi.

    VastaKustuta
  3. Just,küll need maitsed tagasi tulevad. Mul omalgi suure nohu ja ninakinnisuse tgajärjel olnud paar sellist maitsetut päeva :D. Lihtsalt pead ära kannatama.
    Päikest

    VastaKustuta
  4. Mul sugulane kaotas ka maitsemeele,10 aastat pole olnud.Samamoodi ei soovi hirmutada,loodetavasti tuleb sul ikka tagasi.Tema muidugi võitis sellest-olles terve elu olnud ülekaalus ning armastanud koogikesi,hakkas sööma tervislikult-et vahet ju pole:D.Nüüd on väga heas vormis,-40 kg kadunud.

    Minul oli kunagi peale haigust shokk-Olles väga lõhnatundlik(Mind on võrreldud rasedaga terve elu,ema alles naeris,kuidas ma kunagi lastelaagrist koju tulin ning terve koduse menüü ette lugesin:D) ei tundnud ma enam lõhna.Shokk oli suur,kuid paari nädalaga taastus.

    VastaKustuta
  5. Kuule, kas maitsetundmine on taastunud? Kui jah, siis kui ruttu see juhtus? Ma guugeldades leidsin selle teema, sest mul täpselt sama probleem. Mingi ränk haigus, gripi vms moodi asi. Nüüdseks ninast juba ikka õhk käib läbi, aga lõhna, maitset ei tunne üldse juba palju päevi... :( jube vastik.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei, jaaa kõik maitsed tulid tagasi :)
      Mul oli peale seda postitust vist veel mingi nädal nii, et eriti ei tundnud, kuid siis taastus.
      Mul oli siis angiin tugev ja ilmselt haigusest.
      Oled Sa haige olnud praegu?
      Päikest.

      Kustuta