reede, 8. jaanuar 2016

Ma olen muidu elus :D


Hei-hei kõigile! Kuidas teil läheb? Väljas on jube külm vist. Mina väljas pole saanud mitu päeva käia eriti, kuna olen haige. Jälle jah olen haige. Kuid näen ise ka ilmateadet, inimeste postitusi screenshotidest külmakraadidega ja aknast välja ja meid on tõesti tabanud tõsine pakane.  Aga minu meelest on Eestimaa nii ilus praegu. No kogu aeg on, kuid mulle meeldib hullult selline valge, päikeseline ja talvine ilm. Ma muidugi ei tea, kas ma praegu väljas tahaks olla. Vist mitte. Aga ehk, kui on korralik riietus jne, siis pole hullu? Mis te teete? Naudite talverõõme?

Nii ilus vä? https://www.youtube.com/watch?v=_Pv1kZ6mMFg

Igatahes need kõige külmemad ilmad olen mina voodis veetnud, kuna tervis on olnud siin mega hull. Kuid täna natuke justkui oleks parem ja tulin juba kööki asjatama ja mõtlesin, et lobisen ka teiega natuke. Tegin selle nädala esimese kohvi, vist. Ma ei mäletaks, et ma oleks kohvi saanud juua. Igatahes see on nii hea ja ma naudin seda ikka suure mõnuga praegu. 




Oeh ma tundun endale ka nagu mingi hädaldav vanaeideke, kogu aeg on selle tervisega miskit lahti. Aga no mis teha.  Omad vitsad peksavad, oleks mandlid lõigatud, ei oleks mul ka selliseid hädasid. Kust see pihta hakkas? No enne aastavahetust paar päeva jäi mul pisem tütar haigeks sai terveks, siis j vanem. Vanem jäi aastavahetusel, ka palavik ja kurk mega valus ja paistes, kuid tema tervenes kiiresti, siis aga pm kohe jäin mina haigeks järgmisena. Nõrkus oli, nohu ja kurguvalu ja mandlid paistes. Kuid ma ei ravinud end kohe, käisin ikka väljas ja tegutsesin, kui ühel öösel ma ärkasin ülesse pm selle peale, et ma ei saanud eriti hingata. Mu kõri/kael/suu oli täiesti paistes, niiiiii kuradima valus, mäda täis suu jne...Palavik käis 38-39 vahel.

Ma ei saanud rääkida, neelata, hingata. Võtsin lapse allergia rohtu Zyrteci, see veidike aitas, vähemalt ei lämbunud ma ära. Hommikul ma palusin tütart, et ta helistaks arstile, kuna ma polnud võimeline piuksugi tegema, kirjutasin talle kõik teksti ette ja  sain  kohe kohale. Angiin. Ma ei imestagi üldse. Mu mandlid on ju nii pekkis omadega, et ime, et varem juba see angiin kallal ei olnud mul. Koheselt sain antibiootikumid peale ja nii ma olen siin rohtu  krõbistades teki all aega veetnud. Täna on 3s päev, kui olen võtnud antibiootikume ja tunnen, et veidikene mõjuvad. Mulle keegi ütles ka, et 2-3ndal päeval juba annab ravi tunda. Helistasin täna uuesti perearstile, selle hullu külamaga ta mul kohale ei soovitanud minna, kuid esmaspäeval lähen ja paneme mu opi aja paika. Teate ma nii kardan seda. Päriselt, Ma olen nii hellik ja nagu titt igasugu oppide ja süstalde ja nõelte suhtes. Ma kardan metsikult ja hakkan pillima kohe. Huvitav, kas peale oppi on veel valusam, kui see angiin? Kas saab veel valusam olla kurgul? See on jube. Aga olgu, ma olen  31a naine ja tean, et seda on vaja ja muud võimalust ei ole lihtsalt, kui ma tahan tervelt ja täisväärtuslikult edasi elada. Jonn jätta!

Ma pole mitu päeva ka söönud midagi. Eile jõin 2 tassi keefiri ja üleeile püüdsin juua puljongit. Mitte midagi tahket alla ei ole läinud. Püüdsin omletti süüda, kuid lollakas ampsasin kurki ka kõrvale ja see tegi põrguvalu. Ühesõnaga pole ma söönud, ainult joonud kummeliteed ja ravimeid. Kujutan ette, et mul on mõnus kaalukaotus ka sellest haigusest. Mul oli ükspäev hull praekartuli ja muna isu, siis tahtsin ma saia taluvõi ja vorstiga. Ma lausa vaimusilmas nägin pilte neist kogu aeg ja tundisn isegi lõhna ja maitset. Ma pole ammu mõelnud ka mingile vorsti saiale, aga vott, mis isud kõik haiguse ajal välja ei löö. Õnneks keegi ei andnud mulle ja no ma poleks süüa saanud ka neid kuidagi. Täna mul on parem ja proovin endale midagi korralikumat süüa teha. Ma ei tea veel, mis see olla võiks. Ma ei tea, mille järgi mul isegi isukest oleks.


Aaa näitan teile ravimeid, mida ma siin krõbistan. Ja jah rahvameditsiin on kindlasti parem, kuid mind see enam ei aita, kui asi on ikka nii hull juba. 





Need Strepsils pastillid mõjusid alguses küll, neid ma võtsin enne, kui see hullem kätte jõudis, kuid mitte pidevalt. Ma kujutan ette, et kui lutsutada neid kohe, kui tekib kurguvalu ja asi on algstaadiumis, siis nad aitavad. Mind aitasid alguses, kuid ma siis läksin välja, olin akna peal palja kaelaga jne. Ja mul oli põletik juba sees.

Paramax ei võtnud mul palavikku alla, mitte midagi ta ei teinud. Võtsin palaviku asemel hoopisi Ibumaxi, mis võttis palaviku alla ja lisaks ka peavalu võttis ära ja nagu õrnalt paistetust ja põletikkulist tunnet ka leevendas.

See Septolete sprei on hirmsa maitsega, kuid ma lasin teda liiga palju vist ja liiga tihti. Ta nagu kriipis või ma ei tea mida tegi, igatahes, mul hakkas lõpus kipitama. Kuid esimestel kordadel, kui ma üle ei pingutanud, see leevendas valu ja tõmbas põletikulist tunnet tagasi. Aga need spreid on minu jaoks vastikud. 

Siis on mul seal antibiootikumid, need vast siis mõjuvad juba. Kraadiklaas ja kummeliteed. Kummelteed joon ma hästi hästi palju. Toasoojalt ja ilma lisanditeta. Loputasin sellega suur ja  kuristasin ka kurku jne. Mina ja mu pere oleme kummeli usku 100%. Joome seda niisama tihti, kui ka külmetuste ja põletike puhul.

Ahjaa ma proovisin mingi päev seda sibula ja soki asja. Panin suured sibularõngad ööseks sokki sisse, peale selle, et mu tuba haises hommikul rõvedalt, oli ka nohu kadunud! Ilmselt tavalise külmetuse ja algstaadiumi puhul see ka töötab!


Need pole minu jalad :D



Haige hädaldav vanaeideke võtab end nüüd kokku ja püüab selle haiguse vastu võidelda ja ta võita. Teie aga kirjutage ja joonistage mulle! Nii armas oleks see :)

Ja kõik mu lemmik blogijad, hoidke alt, ma suudan nüüd lugeda ja kirjutada(palavikku pole), hakkan nüüd tagant järgi teie postitusi nautima! 

Praegu ma näen nagu koll välja, pole juukseidki kamminud. Lisan mõne pildikese enne haigeks jäämisest.






6 kommentaari:

  1. Soovitan Sul tõsiselt need väga haiged mandlid ära lõigata. Mul oli samasugune mure kui Sul ehk nõrgendatud immuunsüsteem, mille tõttu pidevalt väga raskesti haige. Ise käisin opil ära oktoobris. Jah, nädal aega on väga valus kohe kindlasti, aga see pole võrreldav sellega, kui igakuiselt haige olin. Võta see kindlasti ette, see on väärt lõikus! NB! Taastusajad on erinevad ja olenevad inimese vanusest, mandlite seisundist jne. Mida varem saab tehtud, seda kergem on paranemine. Edu Sulle oma tegemistes ja tugevat närvi!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Teen seda, ma ei viitsi iga natu aja tagant haige ja voodis olla. Ja need valud. Pigem tõesti kannatan kord selle lõikuse ära ja pärast on hea olla.
      Aitäh Sulle ja Sulle samuti edu kõiges ;)

      Kustuta
  2. Kannatad selle ühe korra ära, kuid saad vaevast lahti! Lõikusele Mel!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mel läheb! Nii hellik ma ikka olla ei saa eks :D ?

      Kustuta
  3. Muidugi marss opile. Eriti nõme oleks iga kuu korra niimoodi haige olla, eks? :)

    VastaKustuta
  4. J6udu paranemisel,Kullake!!!!:)
    See sibula sokk t6esti aitab aga haiseb jah jubedalt. Ma panin soki sisse mett,sinepit ja pool sibulat ning lasin terve öö marineerida..jalas oli 3 paari sokke ja 2 neist viskasin kohe hommikul minema=D Aga tegi paremaks ka:)

    VastaKustuta