neljapäev, 14. jaanuar 2016

Minu kolmapäev 13.01.2016 :)


Nonii, tubli inimesena panen siis nüüd kirja ka kolmapäevase päeva. Ma olen see nädal nii kenasti oma päevikut pidanud. Hea meel kohe.

Eile oli mul suht palju asjatamist. Hommikul käisin arsti juures, homme hommikul vara pean veel minema ja siis selgub mis minust saab ja kuna saab. Pärast seda olin ma koolis, otsustasin ikka tubli olla ja oma asjad korda teha ja jätkata. Vahepeal tundus lootusetu kõik, kuid eile õpetajaga rääkides sai pea selgeks ja asi pole üldse nii hull. Tegin endale plaani ja tean, et kool saab lõpetatud.
Pärast kooli käisin ma kinos. "Musta Alpinisti" vaatamas. Ma nii hullult tahtsin seda näha juba ammu. Käisin kusjuures üksi, kes oli juba näinud, kes oli tööl. Kuid varsti ta vist kaob kinost ära ja mõtlesin, et lähen ja kasutan vaba päeva ära. Muide eile olid kõik filmid/multikad 2-3€ ja nagu ma aru saan, siis Cinamon selliseid kolmapäevi päris tihti korraldab. Mõnus ju vms? Film oli hea, näitlejad olid head, ja mulle meeldis see film, meeldis see mäestik ja kõik see vaade. Kuid ma ei tea, kas ma seda uuesti tahaks näha. Ma nii julmalt kartsin, nagu oleks seal ise. Tegelt ja, selline realistlik tunne tekkis, et nüüd kukun ise kuskile kaljuvahesse :D Ju siis hea film, kui nii realistlikuks kõik tehtud. Lõpp aga muutus nii sürriks ja hirmsaks, et ma panin ikka päris mitu korda silmi kinni. Iuuu need laibad ja see küla. Uhh see oli õudne õudne õudne õudne. Ühesõnaga kiidan filmi heaks, kuid olen õnnelik, et see läbi sai. Õhtul olin korralik ema, tegin lastele süüa ja õppisin pisema tütrega tema kooliasju. Muud ei midagi.

Minu trenn/liikumine

Olen aus ja ütlen otse, eile ei viitsinud ma mitte midagi teha ja ei teinudki!
Häbi häbi Merlin!


Minu toitumine

Hommik

Kõigepealt jõin tassi musta kohvi, no krt ma ei suuda ikka sellest loobuda. Kas ma üldse pean? Keegi ei käse ju? :D Miks ma üldse sellist asja plaanin/kaalun? :D No siis ma sõin omletti singiga ja peale seda tassike Teazy Teatox teed.

* 2munast klopsitud omlett
* Natuke sinki
* Natuke porrut
* Natuke kirsstomateid
* Meresool




Lõuna

Lõuna jäi mul nii õhtupoolikusse. No päeval ma sebisin ringi, arst, kool, kino. Paar asja oli veel. Kinos tundsin meeletut nälga küll, kuid ma ei hakka ju poole pealt süüa ostma minema. Ja sõin siis 16 ajal singi kodujuustu salati.

* Kodujuust
* Sink
* Tomat
* Kurk
* Porru
* Meresool



Õhtu

Õhtul oli mul meeletu kalamarja isu. Tegelikult on juba mitu päeva olnud. Vaatasin oma purgikest kapis ja eile otsustasin, et korralikku õhtusööki ei söö, vaid söön kalamarja. kuna muud ei olnud, siis panin kalamarja 100% täistera rukkijahu röstile. See röst õhtuks ei ole mulle hea, süssareid palju jne, kavas on see mul küll ja hommikul 2 viilu võin süüa, kuid eile lubasin seda õhtul. Ütleme nii, et see pole korralik ja hea õhtusöök, kuid paksemaks ma kindlasti ei läinud.

* 2 viilu 100% täistera rukkijahust rösti
* Kalamari


Oleks pits viina või pokaal šampust kõrvale tahtnud :D

Päeva jooksul jõin ühe tassi musta kohvi, vett tarbisin eile vähe, kõht oli õhtul täis ja süda rahul. Toitumine ei olnud kava järgi, kuid kõik need asjad on mul kavas lubatud.

Bye bye,
teie Merlin


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar