pühapäev, 3. jaanuar 2016

Minu 2016a soovid ja lubadused ;)


Hei-hei kullakesed! Mõtlesin tükk aega, et kas hakkan üldse midagi lubama, soovima. Kas see on kõigest üks aastaalguse moevärk, või äkki, kui olen andnud siin mingid lubadused, suudan ma neid ka rohkem täita? Olen ehk rohkem motiveeritud ja saan rohkem indu? No eks näis, sel aastal ma siiski soovin ja midagi ka luban.

Alustame soovidest. Soovida mulle meeldib, mina usun,soovin ja loodan. Alati. Ja, kui ikka midagi väga soovida ja sellesse uskuda, siis kõik nii ka läheb.

Mida ma ootan/soovin aastalt 2016:

* Rahu ja stabiilsust kõiges. Ma olen selle juba nüüdseks ka saavutanud, kuid ma soovin väga väga, et see jääbki nii. Et ei oleks lähedaste ja sõpradega tülisid. Et ei juhtuks mingeid ulmelisi asju, mis elu pea peale pööraks(kui need just mega head ei ole). Soovin rahu ja stabiilsust suhetes, pereelus ja kõikides oma tegevustes.

* Sooviksin paremat tervist, tean, et olen ise ka paljuski süüdi ja oma tervisele liiga teinud. Kuid ma püüan end rohkem hoida ja tervist mitte kahjustada. Mul jäi eelmisel aastal väga palju tegemata just haiguste ja halva tervise tõttu. Samuti soovin, et mu lähedased, sõbrad ja ka teie lugejad oleksite terved.

* Soovin saavutada ideaalkaalu. Jah ma soovin aasta lõpuks kaaluda 55kg. Ükskõik, kui ulmeline, see teistele ei tunduks, siis ärge unustage, et see on minu soov ja mul on õigus soovida, mida ma tahan. See on mu unistus ja loodan, et uus aasta on heldem minu vastu, kui ma ise ka tublim naine olen ja seda soodustan, et see soov täituda võiks. Küll aga, ma ei luba seda. Ei julge lubada.

* Aeg, aeg. aeg. Ma nii väga soovin, et sel aastal leidub minul teiste jaoks ja ka vastupidi rohkem aega. Nii pere, kui sõprade ja tuttavate jaoks. Et me saaks veeta koos kvaliteetaega, püüda imelisi hetki ja tunda imelisi emotsioone. Ma soovin seda nii nii väga.

Hetkel mul rohkem soove pähe ei tulegi. No eks ma ikka loodan reisile saada, loodan, et saan ehk auto(kuigi ma väga ei tea, milleks mul seda Tartus vaja läheks), aaut arvutit jne jne jne...Kuid need on materiaalsed asjad ja päriselt ma võin neid tahta, kuid tõsiste soovide alla need ei kuulu. Minu jaoks on minu soovikesed palju tähtsamad ja ma oleks maailma õnnelik inimene, kui ma aasta pärast saan oma blogis kinnitada, et jah mu soovid täitusid. Vot nii.

Minu lubadused aastaks 2016:

* Ma luban, et ma kiiremas korras nina/kurgu arsti juures ära, lasen uued proovid teha ja oma mandlid välja lõigata. Ma ni hullult kardan seda, kui ma pean seda tegema ja luban seda avalikult.

* Ma luban, et sel aastal pean ma tõsiselt piiri oma veiniga. Ma ei hakka lubama päevade pikkust, kuude arvu vms, kuid ma plaanin ja luban tarbida veini väga väga harva.

* Ma osalen kõikidel Tartus toimuvatel võistlustel, kus saab kiirkõndi teha. Kui ma just tõsiselt palavikus ja suremas ei ole. Need võistlused on toodud mulle koduõuele, ja narr on mõelda, et ma neil ei osalenud. Järjest kõik, mis tulevad, seal ma olen kohal.

* Ma luban, et ma annan endast kõik, et mu soov 55kg täituks. Ma olen eelmisel aastel kõvasti õppinud, arenenud ja tean, kuidas ja mis. Nüüd oleks aeg see praktikasse tuua.

* Ma käin 3x nädalas jõusaalis või mõnes rühmatrennis. Lisaks ma igal vabal hetkel püüan kõndimas käia ja lähen ka ujuma. Need on lisaks sellele 3x jõusaali või rühmatrenni. Kui saan rohkem, siis no olen eriti tubli, kuid rohkem ma ei luba.

* Ma tegelen korra veel kooliasjadega ja tõsiselt. Ma annan endast kõik. Tegelikult mul on kooliga kehvad lood ja ma ei tea, et mis saab. Kuid ma luban, et ma proovin nüüd väga tõsiselt õppida ja vastata. Kuid kui ei tule välja, siis...Aga ma luban, et korra ma proovin veel.

* Alustan uurimis/praktilise tööga. Mul on nõustaja olemas, teema olemas. Ja juba ammu võiks pihta hakata. Nüüd luban, et alustan sellega kohe.

* Ma luban korralikult oma toidu/trenni/liikumise päevikut pidada, kui samal õhtul ei jõua, siis kirjutan tagan järele. Telefon mul nüüd ju on isiklik ja hea, pildid ja kõik saan tehtud.

* Ma osalen suvel taas ühel maratonil, ma ei tea, kas see oleks taas Värska maraton, kuid ma luban, et kuskil ma neist osalen, mida Elamusretked pakuvad. Tegelikult peas tiirleb mul 2 maratoni, kuid kahte ma ei luba. Kui teen 2, siis olen eriti tubli. Kuid ühel maratonil ma osalen taas ja selle ka läbin.

* Ma luban olla vähe kannatlikum ja rahulikum. Ei rapsi siia-sinna. Ma teen asju süvenenult ja ei tegele 10ne asjaga korraga, mis mind kuihugi ei vii. Ma luban leida ülesse endas kohusetunde ja järjepidavuse.

* Ma luban olla natuke parem inimene, ma luban, et ma ei jonni enam nii palju ja olen parem sõber ja inimene.

Uhhh, rohkem ei tule meelde. No ei tule. Ja võibolla ongi parem, ma ei taha väga palju ka lubada, päris narr on feilida järgmisel detsembril, kui teile aastakokkuvõtet kirjutan.

Need on minu lubadused ja soovid ja ei kuulu kolmandatele isikutele jalamatiks, et nende peal tallata ja porisse mätsida.

Kas teie soovisite ja lubasite miskit?
Panite kirja ka?


Bye bye,
teie Merlin!



24 kommentaari:

  1. Ma see aasta üritan kuu kaupa eesmärke seada. Siis on nad minu jaoks reaalsemalt tajutavad, lühema ajalised ja seega ka ehk paremini saavutatavad. Kui huvi, siis neist võid lugeda siit: http://marisjamaailm.blogspot.com.ee/2015/12/uue-aasta-tegemised-364365.html sealsed eesmärgid ainult kaalu ja trenniga seotud.

    Lisaks olen endale teinud jooksuvõistlustel osalemise plaanid. Loodan, et jõuan kõikidele kohale ka (väikse beebiga elu puhul võib tulla ootamatuid asju, mis plaane takistavad) :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei, ma loen su blogi ja meeldib väga väga ;)
      Tubli oled Maris! Väga tubli.
      Mina nii kuu kaupa veel ei oska oma asju planeerida, kuid tean, et see on eriti effektiivne.
      Soovin sulle imeilusat uut aastat, et kõik su soovid täituksid ja aasta tuleks täis armastust ja imesid :)

      Kustuta
  2. Mulle nii meeldivad su soovid ja lubadused!
    Ma lubasin ka: lubasin endale olla sel aastal õnnelikum. See oli kõik ja selle nimel ma ka tegutsen. Ees on põlveopid ja ma ka tohutult kardan. Kardan üldnarkoosi ja seda, kui äkki ei lähe hästi, aga samas tean ju, et peale taastumist saan taas trenni hakata tegema ja ei pea olema diivanikaunistus vaid, kes kõndides valu peab tundma.
    Soovin sulle soovide täitumist!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh Maarja.
      Oeh sul ka siis rasked asjad ees, põlveopid veel hullemad, kui mandliopp. Ma kardaks kohutavalt. Aga tead, kui on vaja, siis tuleb teha ära ikka onju. Ja, siis oleme me terved ja saame elada normaalselt. Sina valuta ja mina pideva haigeks jäämiseta.
      Soovin sulle ka sinu soovide täitumist, et aasta tuleks edukas, täis armastust ja õnne :)
      Pai!

      Kustuta
  3. Hei! Kuhu jõusaali Tartus minna plaanid ja mis hinnaga see pakett tuleb? :) Endalgi see plaan..

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei, ma arvan, et Arenasse, kuna seal on bassein ja kavatsen seal ka eratreeneri juures käima. Arena on suur ja mulle tegelikult meeldib. Veits kaugel on, kuid mu maja juurest sõidab sinna otse bussid ja tagasi ka.
      Täispakett.
      Mõtlesin ka Arctigu peale, kuid seal liitumine vist aastaks ja liitumistasu.
      Tahan kindlasti basseiniga klubi.
      Millised sina oled kaalunud?

      Kustuta
  4. Mul tekkis küsimus, et pikk sa oled? Mul ka plaan 55kg suveks kätte saada, hetkel 62kg ja ma 164 cm :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei, no sul on lootust rohkem.
      Mina olen 170cm pikk.
      Soovin sulle palju edu ja sa saavutad selle ;)
      Kui tohib küsida, kas sul on ka kava vms? Mis trenni teed?

      Kustuta
    2. Hei, sorry, et alles nüüd vastan, aga suur aitäh sulle edusoovide eest ja sulle samad sõnad!
      Kava mul ei ole, üritan lihtsalt oma tarkuse ja internetimaailma abil tervislik olla ja kõik rämpsu välja jätta, mida ma varem väga palju tarbisin.
      Trenniks on talveperioodil spordiklubi, kus käin enamasti rühmatreeningutes lihaseid treenimas ja lisaks ka kardio.
      saamefitiks.blogspot.com kui soovid lähemalt uurida :)

      Kustuta
  5. Mina ei lubanud midagi, kuid kaks pisiket eesmärgikest olen endale seadnud küll. Kuna paratamatult tunnen, et minu kaalulangetuse teekond hakkab lõpule jõudma, siis kaaluga seotud ulmelisi eesmärke ei seadnud - oma 64 kg tahaksin kätte saada küll :) Rohkem pole vaja.
    Sina aga oled väga tubli ja tore inimene. See punkt, kus sa lubad parem inimene olla - mismõttes? Mis jonn? Ma olen ilmselt millestki ilma jäänud. Sa oled väga kift! Lase edasi! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma just mõtlesin ükspäev, et mis saab, kui sa oled päris lõpus? Kas blogid ikka edasi? Muudad veits suunda blogis?
      Aitäh, no võibolla ma olen tore, kuid ma pirtustan ja jonnin ka suht palju. No ei kuula targemaid, siis mul käivad erinevad tujud. Suht nõme eit võin olla vahel :D
      Sa saavutad oma kaalukese varsti, ma tean seda, sa oled tugev isiksus ja laheda suhtumisega ja siin pole mingit küsimust. Ma lasen jah edasi, mul kurat nii pikk tee, kuid ma ei tea, ma usun, et teen ära seekord. Kasvõi sinna lähedale.
      Kallid musid paid ja palju edu meile!!!
      Vaatasin just Karmeni fb lehte, ta juba niii tubli olnud kõik 3 päeva selles uuest aastas :D

      Kustuta
  6. Inimlikud soovid.
    Ole tubli ja ära ole enda vastu enam nii karm.
    Soovide tätitumist Sulle selleks aastaks!

    VastaKustuta
  7. Ma korra juba uurisin, aga miks Sulle just see 55 nii tähtis on? 170cm pikkuse juures on ju 60-62 täiesti keskmine ja normaalkaal. 53kg oleksid sa juba alakaaluline.
    Ära ole selles numbris nii kinni ja tuleta endale meelde, et lihas kaalub. Ehket kui Sa end sinna alakaalu piirile vead, p

    VastaKustuta
  8. Õhh, avaldas enne lause lõppu end ära :D

    Igatahes, minu point on see, et vormis naine on ju ilus ja seksikas, aga seal alakaalu piiril poleks Sul lihastest haisugi ja tulemus oleks pigem nö skinny fat :(.

    Mõtle sellele ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kati, ma ei tea miks mulle see nr on pähe löönud ja ma isegi ei mäleta enam, kust see tuli...Kuidagi tahan ja kõik.
      Kuid kindlasti on seksikus mulle oluline, naiselikkus jne. Usun, et kui ma sinna kanti jõuan, küll ma siis peatun ja jään normaaslusesse.
      Ma luban, et mõtlen Kati :)

      Kustuta
  9. Kallis Merlin, arvan samuti, et 55kg on sinu pikkuse juures liiga vähe. Mina olen 164cm ja ideaal oli koguaeg seal 50 kandis, isegi alla selle. Ja mis lõpuks sai kui kaalunumber mu elu üle võttis? Sain söömishäire ja toitumine & trenn oli kinnisideeks ikka väga kaua. Olin pikka aega alakaaluline ja nõrk, tavaline oli 47-48kg. Halvimatel aegadel 45kg ja mind pmst polnud olemaski enam. Tisse polnd ega midagi.. k6ik kadus. :D Nüüd olen küll 51-52kg, aga inimesed ütlevad ikkagi, et liiga kõhn ja eks ma ise ka seal normkaalu alaosas olengi. Küll aga palju rõõmsam ja mõned vormid ka õnneks tagasi tulnud. Tegelikult veidi liha luudel on ikka ilusam ja sul on ju niii palju ilusaid naiselikke vorme, mida ei tasuks kindlasti ära kaotada. Ma ikka heade sõnadega, aga mõtle sellele ja ära tee endale liiga. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Signe, ma tean, et sina soovid ka head ja ma ei pahanda üldse nende soovituste üle.
      Ma kardan, et mul on mingi kiiks sellega. No, et olen nüüd meeletult paks olnud ja äärmuses ja nüüd tahan nagu nimelt teisse äärmusesse.
      Kuid mul on sinna väga pikk aeg, tee. Loodan, et ma võtan ka mõistuse pähe ja kuulan teid ka.
      Armas oled Signe ja sinu lugu on ju ka karm olnud...

      Kustuta
  10. Mina nõustun eelnevatega, et 55 kg tundub ikka liiga vähe olevat, eelkõige täiskasvanud naise kohta. Teismelise kohta oleks see okei ;) Võib-olla oleks kõige parem, et sead endale mingi kindla vahemiku, nt kindlasti alla 70 kg, proovid leida endale sobiva toitumisstiili/rutiini ning vaatad, kuhu kaal loomulikult püsima jääb. Tühja need numbrid. Seda enam, et Sa oled vist liivakella figuuriga (?) - siis 55 kg näeks ikka hirmkondine välja, usu mind, räägin kogemustest ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma arvan, et ma olen selline pulga kujuline, no lihtsalt sirge :D Ei vist ikka jah liivakella figuuriga :)
      Oijah. Eks nii olegi õige. Õnneks on veel aega, et mõistus ka pähe tuleks :)
      Ja kõik arvamused, kogemused ja soovitused on alati oodatud :)

      Kustuta
  11. Aasta ajaga nii meeletu kaalutõus poleks vist kõige parem mõte, aga kui see on sinu soov, siis elan ainult kaasa. Peale selle on suur rõõm lugeda, et soovid alkoholi joomist vähendada - see aitab kindlasti väga palju kaalukaotusele kaasa! Ära ainult üle pinguta. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Merili sa vist mõtlesid kaalulangust? :)
      Ma ei pannud seda lubaduseks seekord, kuid sooviks.
      Luban, et jään mõistlikuks :)
      Päikest!

      Kustuta
  12. "Ma luban korralikult oma toidu/trenni/liikumise päevikut pidada, kui samal õhtul ei jõua, siis kirjutan tagan järele. Telefon mul nüüd ju on isiklik ja hea, pildid ja kõik saan tehtud."

    Ootan huviga :) Kuna ise ka uuest aastast jälle tubli, siis tahaks ju teiste edusammudest ka lugeda :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma olin nüüd haige, kuid olen tänasest tagasi taas ;)
      Mis on sinu eesmärgid? :)

      Kustuta
  13. Mõnus lugemine! Endiselt loen ja jälgin. Edukat aastat! :)

    VastaKustuta