neljapäev, 28. jaanuar 2016

Jälle midagi koduperenaistele + KINGILOOS!


Hei hei. Tahaksin teile nüüd tutvustada midagi väga ägedat ja geniaalset. Võimalust, kuidas saada oma kodu puhtaks palja vee ja lapiga. Tundub kahtlane? Jaa mulle tundus ka. Mina olen nimelt see, kes armastab kodukeemiat, mul on nüüdseks palju erinevaid potsikuid ja pihusteid ja jumal teab mida. Sörts sinna, sörts tänna, mõtlemata teistele, tervisele ja koduloomale. No olgu, mu lapsed ilmselt põrandaid ei laku ja ma seda keemiat nüüd päris hullult elamisse ei vala ka, kuid kindlasti ka see on mingil määral ebavajalik ja saaks ka ilma.

No vanakooli mutt ma ei ole, ajalehe ja veeämbriga mööda elamist ringi ei tatsa. Vanadest sokkidest ka lappe ei teeks. Mulle meeldivad korralikud lapid ja puhastusvahendid. Ja mul tekkiski võimalus proovida puhastada oma kodu korralikke lappidega, kuid ilma igasugu aineteta. Palja veega! Kuidagi viis Facebook mind kokku imetoreda Astraga, kes 8a aastat tagasi hakkas asja uurima ja sai aru, et puhas kodu ei pea lõhnama lillelõhna järgi. Ta vahetas välja pesuvahendid sulfaadivabade vastu, siis minraalkosmeetika ja lõpuks jõudiski koduhoolduse toodeteni. Ja nüüd pakubki meile Astra  Norwerx ökoloogilisi puhastusvahendeid ja mikrokiudlappe, vähendades kemikaalide kasutamist meie kodudes.

Norwexi toodete valik on väga lai, erinevad puhastuslapid, erinevatele pindadele, koduhooldusvahendid, ihuhooldustooted jne. Kõik tooted on keemiavabad ja nö puhtad. Minule saatis Astra kaks lappi,  üldpuhastuslapi ja klaasilapi. Mõlemad on anktibakteriaalsed, kasutada tuleb vaid puhast vett.


Üldpuhastuslapp sobib erinevatele pindadele ja eesmärkidele. Kuivalt pühib ta geniaalselt tolmu. Mul on tume mööbel korteris ja tolmu tuleb tihti, väga tihti isegi. Võin öelda, et kerge tõmbega oli tolm kenasti kadunud. Kergelt niisutatuna saab sellega pühkida söögilauda, töötasapindu, kahhelplaatidest pinda või roostevaba pinda, pliiti jne. Ja võin öelda, et kerge tõmbega puhastab kõik pinnad kenasti ära. No jah, ega mul kodus mingit kuivanud mustust polegi, mis nõuaks erilisi võtteid või jõudu. Sellise korraliku puhta kodu jaoks on ideaalne lapike.


Rohkem vaimustuses olin ma aga klaaslapist. Peegleid on mul mitu, samuti on mulle oluline, et mu vaade välja oleks puhas ja särav(aknad). Mina ei tea, kas meil käib mööda aknaid käib, kuid aknad miskipärast lähevad kiiresti mustaks. Ometi mul pole väikseid lapsi, kes mööda aknaid ringi musitaks. Aknaid ma puhastasin nii, et piserdasin veidi puhast vett aknale ja ühe poolega pesin, teise poole ehk kuivema poolega kuivatasin. Ja aknad said tõesti puhtaks, ei jäänud mingeid jälgi, mis tegelikult ainetest tihti jäävad. Vaatasin ka päikese käes oma aknaid, puhtad, mis puhtad. Vannitoa peegelisse lendavad meil veepritsmed ja šampooni/duššigeel vat samuti, sest ta on lihtsalt nii ligidal. Seda peeglit pean pesema väga tihti, et kodu esinduslik välja näeks. Seda pesin samuti nagu aknaid, piserdasin veidi vett, hõõrusin peeglit ja kuiva poolega kuivatasin. Peegel puhas ilma suurema vaevata ja ei mingeid triipe, mis tavaliselt jäävad.



Mis ma oskan öelda, igavesti head lapikesed, kvaliteetsed ja need püsivad aastaid ja nende kasutamine tuleb tegelikult odav, kuna ei pea ostma puhastusvahendeid. Ma ei ütle, et tavai hakkage nüüd kõik neid lapikesi kasutama, ma lihtsalt tutvustan teile ühte võimalust ja julgen soovitada, kuna need töötavad.

Aga ma annaksin hea meelega ühele teist ka võimaluse need lapikesed ära proovida. Ja loosin teie vahel 13ndal veebruaril välja kompleti, kuhu kuulub antibakteriaalne üldpuhastus ja mitteantibakteriaalne  klaasipuhastus lapp.

Loosimisest võta osa: SIIN


Praegu kõik ja head loosiõnne ;)














Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar