laupäev, 26. detsember 2015

DISAINIBOSS - Üli vinged, humoorikad ja hingega tehtud kingitused!


Eelmisel laupäeval tulid mu maja ette Kristjan ja Priit, kes on väga lahedad, rõõmsameelsed ja soojad Tartu noormehed ja neil on kästiöö ning kingituste töökoda DisainiBoss (LINK) Nad tegid mulle väga laheda kingituse ja ma ütlen ausalt, ükski cucci-mucci seda üle ei kaalu. 



Nad olid nii soojad, naeratavad ja mulle jäi pärast kohtumist nii eriline tunne sisse ja ma tükk aega imetlesin oma kinke ja mõtlesin neile.

Idee sündis neil soovist teha sõpradele teistsuguseid, hinge ja huumoriga kingitusi. Mehed istuvad maha, viskavad kildu ja koguvad ideid, pärast murravad kõvasti pead, kuidas oma põnevad mõtted puidule talletada. Tulemuseks on humoorikad ja isikupärased puidust lõikelauad, tahvlid, veiniümbrised, rõõmsad taignarullid  ja palju muud, mida puidust on võimalik teha. Ideesid tekib pidevalt juurde, kingituse valija saab oma panuse lisada või oma kuvandi puidule teostada. Kingid sobivad äripartnerite motiveerimiseks ja sõpradele tänuks.

Mina sain endale võinoa, suure lusika/kulbikese, salatikahvli ja lõikelaua. Hetkel ripuvad need mul seinal ja ma lihtsalt käin ja imetlen neid. Kõige armsam oli muidugi see pühendus mulle: 

Aitäh, et mul on MAAILMA PARIM KODU, kuhu alati tulla. Pühendusega DISAINIBOSSILT MERLINILE- tublile blogijale!





Nii nii armas, ja sellised kingid lähevad hinge. Kuna need vahvad noormehed panevad töösse oma hinge ja teevad seda südamega. Ja, mis saab olla parim kink? Ikka käsitsi tehtud ja sulle pühendatud asjake!

Jõulud on kahjuks kohe läbi ja mul läks väga väga kiireks, et blogima jõuda, kuid kinke ei pea aind jõulude ajal tegema, Miks mitte aastavahetuseks, ehk mõni kohtubki oma sõprade/sugulastega alles aastavahetusel? Naistepäev, sõbrapäev, sünnipäevad... Ja, miks mitte niisama kinke teha ja oma sõpru meeles pidada!?

Minul on juba mitu ideed soojas ja paar kinki veel oma kallikestele vaja teha ja kindlasti pöördun ma DisainiBossi (LINK) poole.

Helistage ja kirjutage neile ja nad teevad teie krutskitega kingitused teoks!

DisainiBoss facebooki leht on: SIIN

KONTAKTID:

Disainiboss@gmail.com

Kristjan Treimann
+372 5199 8689

Priit Veeroja
+372 511 6980

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar