reede, 3. aprill 2015

 Minu tänane trenn 02.aprill.2015 :)


Nagu te teate käin mina Arena Spordiklubis ja olen üli rahul ja ei vaheta klubi praegu vist mitte. Seal on palju ruumi, saalid ja asjad eraldi ja palju trenažööre. Rühmatrennidest olen vaid 1 kord BodyPumpis käinud aga ma ju jõusaali fänn ja on oluline, et see on suur. Ahjaaa ärme ujumist unusta :) Arenas saab ju ujuda.

Aga täna läks nii, et sattusin Fitlife Eedenisse, mind võeti seal suure sooja naeratusega vastu. Eriti tahan kiita administraatorit ;) Sa särasid ja olid päikeseline ;)
Fitlifes praegu pakkumine proovin nädal 7€, ehk sis 1€ tuleb päev. Kellel pole veel oma spordiklubi leitud, minge aga proovima. Kõik oli supper ;) Lihtsalt igal ühel omad maitsed ;) Aga kes teab, nädala proovikaardi kasutan ära kindlasti ;) 



Ok klubid klubideks. Olen olnud ju nii paha tüdruk ja kohe annab see ka kehal tunda.

Aga minu tänane trenn :

* 20min kiir kõndi 6,1km/h lindil

* 10min sõudmist sõudmis trenažööril ei teagi palju km ja kiirust aga võttis võhmale

* 10min sellel elliptilisel trenazööril, intervalli tegin

* 20 kordust kõhule




* 20 kordust seljale





* 20 kordust rinnale ja kätele




Tegelikult ju niiiii vähe trenni aga täna võttis kuidagi läbi :( Miks nagu ? Ma pole ju niiiii nõrguke enam :D

Ahjaaa ja homme 12.30 Arenas BodyPump, trenni teeb Martin Luik. Uhhh natu kardan, et vaatab mingi vedel naine aga pidi supper hea treener olema ja niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ootan :)

Mõnusat õhtut kullakesed ;)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar