esmaspäev, 20. aprill 2015

Minu esmaspäevane kaalumine, 20.04.2015;)

No nii, jälle siis kaalumine. Me ühe teise armsa blogijaga oli meil plaan, et 1kg nädalas kindlasti. Selle ma suutsin täita. Aga ikkagi ma ei ole rõõmus. Tean, et iga kaotatud kaal peaks tekitama rõõmu aga mulle tundub see vähe:( Kas ma tõesti mõtlen üle, kas ma tõesti arvan valesti? Ma tean, et nii on tervislik, et nii just peabki, et tasa ja targu. Aga igalt pool on mulle silma jäänud see, et suuremad inimesed võtavad ikka alguses hullult alla. Miks siis mina enam ei võta? Olen ju ka suur? 

Kõik, kes minuga täna rääkinud sel teemal ütlevad, et kõik on hästi. Ma tean, et te kõik mõtlete head ja soovite head. Aga miks mul on tunne, et ma olen midagi ikka valesti teinud? Igatahes tahan ma nüüd mõelda kõik läbi. Esimene viga on see, et trenni ja liikumist on liiga vähe. Kohe liiga vähe. Pean ennast veel rohkem kokku võtma ja tegema tugeva treeningplaani uueks nädalaks. Aga toitumine? Kas ma söön liiga vähe, kas ma söön liiga palju? Mis on valesti? Kas midagi on üldse valesti?




Vott sellised mõtted siis täna hommikul
Aga minu kaalus siis...Eelmine esmaspäev 13.04.2015 kaalusin ma 101.9kg ja täna hommikul peale ärkamist kaalusin ma 100.7kg. Olen nädalaga kaotanud 1.2kg.  Oma 100 piiri ma ei ületanud, loodan südamest, et järgmine esmaspäev on mul suur pidupäev ja mu kaal on alla selle hirmsa numbri...Ma loodan seda tõesti südamest ja nüüd sau, ma hakkan neid kilosid põletama!!!


09.02.2015-117kg

16.02.2015-113kg


23.02.2015-111kg


08.03.2015-108.04kg


16.03.2015-106.55kg


30.03.2015-104kg


08.04.2015-102.4kg


13.04.2015-101.9kg


20.04.2015-100.7kg





13 kommentaari:

  1. :)
    Meenusid järgmised read millegipärast:

    Sada kilo - naise ilu
    Sada kaks - juba paks

    Sul läheb väga hästi, soovin, et edaspidi läheks sama toredalt :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Karmen tead sa panid mind naeratama kohe :) Aitähhh sulle. Ja no mis ma siin ikka ulun. Päike paistab, ilm on soe...
      Siit ka muidugi tuli mulle üks reake meelde...:D

      Kustuta
  2. Kui sa hakkaks normaalselt sööma, mitte ei näljutaks ennast (jätad söömata hommikusööke ja siis lõunaks on näiteks veega keedetud liha vms jõledus) ja hakkaks sööma 4-5 korda päevas, nagu peab, siis küll see kaal ka langeks rohkem.
    Et alla võtta peab sööma rohkem - see on teadmine, milleni jõudmiseks kulus mul kaua aega.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No mina oma toite jõleduseks ei nimetaks...Minu jaoks on need maitsvad. Aga see, et ma juba isegi söön, on minu jaoks suur samm. Minu eelnev elu nägi välja selline, et e-r põhimõtteliselt 0 toitu ja siis r-p sõin jne jne jne...Siis ma tõesti ju püüan. Ja ma ei jäta kogu aeg vahele hommikusööke...Vahel juhtub aga mitte kogu aeg...Ma õpin, ma harjun, ma tegelen sellega. Loodan, et mõistad :)

      Kustuta
  3. Ära nukrutse, et kaal ei lange korralikult. Mul ka ei lange :) tahan ju juba 75te näha :p aga no 76 on ikka veel aga me saame hakkama, eks! :)

    VastaKustuta
  4. Kui sa nüüd vaatad oma kaalulanguse ajalugu, siis ehk märkad, et sul alguses läkski väga kiiresti kaal. 2-4 kg nädalas esimesel viiel kaalumisel.... see oligi see "suure inimese kiire kaalulangus", ma arvan.
    Hetkel läheb sul ju superhästi.
    Ja kordan veelkord - nagu keegi juba kirjutas - alla võtmiseks peab sööma. Päriselt ka.
    Edu! ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No ma annan endast parima ja hakkan rohkem sööma ;)
      Täna on juba parem tuju ka ;)
      Aitähh :)

      Kustuta
  5. Aitähh kõigile, et loete ja kirjutate :) Mul siis alati nii hea meel, kui näen,et keegi on kommenteerinud. Ja no mulle puupeale on kõik soovitused ja õpetussõnad alati teretulnud :) No on küll seda teed üle kahe kuu läbitud aga kui sa terve elu oled kõike valesti teinud, siis on see algus ikka suht keeruline. Aga ma ei anna alla, ma õpin, ma arenen ja täiskäik edasi ;)

    VastaKustuta
  6. Hommikuti võib just kõige rohkem süüa ka. Aga super tubli oled. Mina majandan oma viimase 6 kiloga. Aga ma sisendan endale, et ma saan hakkama!!!!! Ja Sina saad ka. Päikest!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitähhh :) Ma püüan olla ja edu Sulle 6 kiloga ;) Sa ju tead, et Sa saad hakkama :) Ma püüan hakata sööma rohkem. Homseks mul lausa midagi magusat varutud :)
      Ja kui keegi näeb, et ma söön vähe, siis kohe võib öelda, ma ise ei pruugi oma vaimustuses aru saada :)

      Kustuta
  7. Ses suhtes, et väga tubli langus ja jätka samas vaimus. Mina sinuasemel just vastuipidi ei muudaks toitumises midagi (nagu anonüümsed soovitavad), vaid pigem jätkaks selle süsteemiga kuna SEE TOIMIB. :) Hetkel langeb veel mõnusalt kiiresti kaal, varsti 500-700g nädalas, aga sinna veel aega.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma tänan :) Mul hetkel toimib jah kõik kenasti, kõht pole ka tühi ja samuti pole mingeid sööma sööste. Tunnen end hästi :)

      Kustuta