pühapäev, 26. aprill 2015

Minu laupäevane ja pühapäevane liikumine/trennike;) 25/26.04.2015:)

Nagu me kõike teame oli laupäeval meeletult ilus ilm. Päike ja nii nii soe;) Laupäeval otsustasin, et treeningsaali ei lähe, tahtsin nautida päikest ja olla värskes õhus. Eestis paraku on nii, et üks päev suvi, teine päev jälle sügis. Õieti tegin eile, arvestades seda, mis täna väljas toimub:D Üleüldse oli mul eile natuke pingeline ja kahtlane päev, isiklikus elus asjad ei suju moment kõige paremini aga no küll läheb üle. Nagu ma ise tunnen ja näen, siis kui millegi nimel väga pingutada ja tööd teha, siis on võimalik see ka saavutada. Tuleb vaid uskuda, loota, soovida ja vaeva näha...

Suur mure on mul kooliga. Sügisel olin nii indu täis. Tahtsin õppida, nautisin seda. Mingi hetk aga tekkisid puudumised ja tuli ka laiskus peale...Palju palju asju on kuhjunud, õnneks on kool vastutulelik ja ma saan kõik kenasti ära tehtud ja aasta saab lõpetatud. Aga olen endas pettunud. Mis sai sellest tublist ja hoolast õpilasest? Noh olgu, mis siin enam. Nüüd tuleb poolikud asjad lõpetada ja kõik tööd esitada. Uuel aastal ma enam nii rumal ei ole. Mõtled küll, et ahh küll saab ja küll ära teen, aga kui asjad kuhjuvad, siis tekib lootusetus. Viimased 2 kuud oli isegi vahel nii, et kooli asemel  veetsin aega trennis. Õnneks tuli mul mõistus koju ja sain aru, et ainult minu tulevasest lihaselisest ja ilusast kehast ainuüksi ei piisa erialal, mida soovin südamest õppida, selleks on vaja ka haridust. Sättisin asjad ümber ja on võimalik küll;)

Aga eile otsustasin, et veedan aega lapsega õues. Vanem tütar läks mängima jalgpalli sõpradega ja olime pisema kahekesi. Tavaliselt on vanem mul kiirkõndi kaasas käinud tegemas. Nooremat päris kiirkõndi tegema ei sunni ja jalutasime. Jah jalutasime, ei teinud ma eile mingit fit walki, kiirkõndi, vaid lihtsalt jalutasime. Nautisime päikest, sooja ilma, pildistasime ja lobisesime. Kokku tuli vaid 4.73km aga liikumine seegi ju;)









Tänaseks oli mul ühe armsa inimesega kokkulepitud trenni päev;) Süües Saledaks grupis tutvusin ma ühe pisikese vahva neiuga, kes käib ka Tartus trennides ja on teinud ära suure töö oma kehaga;) Me oleme väga erinevad, mina veel suur, tema juba vormis ja kena. Aga eesmärk on siiski ühine ja miks mitte mõnusat trenni teha, mõnusa kaaslasega. Kuna tema käib MyFitnessis ja MyFtinessis oli südame nädal, siis sai tema kui klubi liige mind trenni kaasa võtta täiesti tasuta täna;) Alguses tegime siis õlga, triipsetsit, kõhtu. Hantlitega jne...Minule oli see esimene kord, olin vaid masinatel kõike teinud. Tema aga oli juba kursis ja näitas tehnika ette, mida on vaja veel palju harjutada. Aga ühel hetkel ta avastas, et ma ei hinga karjutusi tehes. Jaaa ma hoian hinge kinni:D Ma ise polnud enne sellele tähelepanu pööranud. Nüüd vaja ka hingamisele keskenduda ja see ka ära õppida. Harjutused ja raskused olid mulle jõukohased ja usun, et varsti on see ka käpas. Pärast seda siis tegime aeroobset. Ja jälle uus ülla-ülla. Ma olen teinud 2 kuud enne tunnike aeroobset ja siis raskusi. Aga tegelikult on ju vastupidi. 2 kuud valet tööd, ma pole taibanud seda kuskilt küsida ka. Aga no nüüd tean. Sõitsime siis ratast umbes 20min ja siis lindil kiirkõndi ka umbes 20min. Mõnus oli ja ootan juba uut kohtumist;) Ahjaa Lõunakeskuse MyFitnessis käisime, mina esimest korda ja mulle hakkas kohe täitsa meeldima. Mõnus saal, avar ja oli palju õhku;)

Selline rahulik ja vaikne nädalavahetus oli mul. Aga olen rahul, sain õppida, perega olla, trenni tehtud. Ei peagi ju alati kuhugi minema ja ma ei tea mida tegema...

Kokkuvõte laupäev/pühapäev:
* 4.73km jalutamist
* 1 tund jõusaali
*  40min aeroobset. Rattasõit 20min/Kiirkõnd 20min

Alati saaks rohkem aga praegu sai nii. 
Homseni;) Homme mul ju kaalumine;)




9 kommentaari:

  1. Tore lugeda, et said kaastreenija, kes oskab tehnikat suunata. Endalgi kuluks marjaks ära. :D
    Hoian homseks pöidlad peos!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kohe kohe kaalule ;)
      Me kogu aeg ei käi temaga trennisaga vahel.
      Karmen püüame see nädal kõndima minna eks :) ? Ja ma nii tahaks, et ehk sa tutvustaks mulle FitlIfes kunagi seda seina, mille pildi ma hiljuti lisasin ja ei teadnud, mis see on :)

      Kustuta
    2. :)
      Võiks küll jõuda.
      Ma veel 9ndani saan Fitlifes käia, siis kahjuks mu leping lõpeb. Soovitan mõne treeneriga või "vana kalaga" seda seina katsetada. Koos pumpima võiks ju minna? :)

      Kustuta
    3. Jaaa pump on lahe, ma armastan seda väga :)

      Kustuta
  2. Tere,mul tekkis küsimus et miks just nii pidi et jõutrenn enne ja siis aeroobne? Teen ise ka nii, see oleks justkui soojendus ja pärast lihtsam jõudu teha. Olen proovind ka vastu pidi, kuid siis tundus raskem. Mõtlen just et kas on mingi loogiline seletus et miks vastupidi,millele ma pihta ei saa. Tubli oled ja päikest :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitähh südamest ;) Ma uurin kohe täpselt selle järele, et miks jne. Aga nii see pidi olema. Ja enne jõutrenni võis soojendust ikka teha, 5-10min rahulikus tempos. Ma palun kohe endale see loogiliselt lahti seletada ja kirjutan Sulle :)

      Kustuta
  3. Ootan põnevusega su kaalumist. ;)
    Kirjuta siis kohe hommikul. Nagu, kell 8 või nii :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kohe astun, ma olen kella 5st üleval, ma ei tea mida ma ootasin. Uhh nüüd see hetk on käes :)

      Kustuta
  4. Tegelikult see pikk aeroobne ja jõutrenn hiljem pole otseselt vale :) tegutseda võib mõlematpidi, lihtsalt jõutrennis kulub suurem tähelepanu tehnika sooritamisele ja tunnetusele, mida on suuremate raskuste puhul keeruline teha, kui keha on enne ära väsitatud aeroobsega. Aeroobse tegemisel pole tehnikat nii väga vaja, seda saab väsinud lihasega ohutumalt sooritada :) kuid inimesed on erinevad ning igaüks peab endale sobiva variandi leidma pidades silmas ohutust ja heaolu :)

    Väga tubli oled! Palju edu ja päikest : ))

    VastaKustuta