laupäev, 18. aprill 2015

Love It - Elu on seal, kus on armastus...


Mina sain ühel vahval päeval ühe vahva kirja;) Uus naitsele suunatud veebilleht Love It, arvas et ka minu blogi on päris inspireeriv, eriline ja silmapaistev ja nemad head meelega tutvustaksid ja kajastaksid minu blogi ka oma Loveit.ee veebilehel;) Loomulikult olin ma nõus, see on ju üli vahva võimalus ja hea tunne ka, et mind on märgatud;) 

Love It on veel üsna värske ja ahjusoe veebilehekülg naistele. Seal kirjutatakse stiilist, elust, tervisest, kodust ja staaristiilidest. Tuuakse esile kõige uuemad moeröögatused,  kõige uuemad nipid kodu ja tervise jaoks, kõige uuemal ja vahvamad tooted ja palju inispireerivat naistele. Ja loomulikult on seal ka siis inspireerivad blogid ära toodud ja olen rõõmus, et ka minu blogi on üks neist;)

LoveIt veebilehega saad tutvuda siin: Love It
LoveIt facebookilehega saad tutvuda siin:  Love It  

http://loveit.ee
https://www.facebook.com/loveiteesti?fref=ts

Elu on seal, kus armastus...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar