neljapäev, 9. aprill 2015

Hei nunnud ;)

Ma ei ole üldse kadunud, aga sünnipäeva päevad on niiiiiiii tormilised ... Kõik sõbrad ja tuttavad tahavad näha. Pereliikmed. Kuna homme on suurem glämmim pidu, siis läks täna pool päeva kleidile ( JAAAA KLEIDILE :) VAREM MA OTSISIN PÜKSTELE TOPPI AGA NÜÜD KLEITI :) Jah ma pole ju veel niiii vormis ja ülekaalu on niiii palju aga ma saan kanda kleiti ja ühe ägeda printsessi kleidi ma ka ostsin :) 
Ma olen toitumiselt tubli olnud, isegi sünnipäeval ei söönud midagi patust. Minu tort oli küünlaga maasikad ja olen õnnelik ja heas motis ;) Ei ole mingit juttu, et maiustada ei saa ja sünnipäevad untsu keeravad kõik. No ei keera ju.
Ma väga ei jõua homme postitama, sest homme on soeng, snäkid, välimus jne jne jne...Ja siis minu suuur glämm sünnipäev aga pärast saate kõigest teada ja galerii ka :)

Ahjaaa laupäeval mul ka peale pidu ürtitus :D Parkmetsa jooks. Osalen seal 100% :) Hull saab see olema aga mina alla ei anna :) Loodan peale sünnipäeva ikka ruttu tuttu saada ja vormis olla. Kui keegi häid nippe teab, palun jagage :)  Kas keegi veel osaleb ? 






6 kommentaari:

  1. Ilusat ja meeldejäävat sünnipäevapidu sulle! :) -Marita-

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitähhh kallis Marita, pidu oli vinge ja jääb meelde ka :)

      Kustuta
  2. Ma juba oooootan pilte :)))))) Paljupalju õnnne ja jaksu Sulle :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäähh ;) Ma siin kogun kokku pilte ja sorteerin. Ütleme nii, et midagi väga ilusat ei ole :D

      Kustuta
  3. Ma lähen kõndima, jooksjat must pole.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei Eva ka mina kõndisin, kahjuks...Lootsin paremat aga ma sain alles hommikul magama ja põhimõttesliselt voodist otse rajale...Aga ma läbisin selle teekonna ja olen siiski õnnelik :) Kuidas Sul läks ?

      Kustuta