pühapäev, 1. märts 2015

Plirts-plärts käes on märts ;)

Märtsikuu sõnum Louise L. Hay’lt:
„Mida enam ma Elu armastan, seda enam kogen hetki, et ka Elu armastab mind! Sel kuul olen täidetud tänulikkuse ja lugupidamisega!“

Louise on naine, kelle sõnu ja lauseid ma jälgin iga päev, ma korda neid, ma usun neid ja see võib tunduda tobedana aga see annab palju jõudu ja positiivust ;)
Soovisin ka teiega jagada seda ;)

Edukat ja tegude rohket Märtsi ;) Armastage iseennast, oma keha ja elu ja see armastus tuleb teile kõik elult vastu ;) Minu märtsikuu eesmärk on teha rohkem trenni, liikuda palju väljas, sest kevad ju tuleb ja mis on parem värskest õhust,kindlasti soovin rohkem väljas käia oma lastega. teha vahvaid pilte ja jalutades kvaliteetaega nautida,eesmärk on tegeleda kooliga hästi pingsalt ja teha ära kõik mis pooleli, hakata katsetama erinevaid retsepte ja soovin alandada märtsis kaalu -10kg. Jah see tundub utoopiline ja võibolla on see vale aga kuna mul on suur kaal, siis see alguses nii ka läheb ;) Veebruar oli sissejuhatus minu tervislikule elule. Nüüd algab õige tee ;)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar