esmaspäev, 30. märts 2015

Minu ametlik kaalumine siis ...

Täna siis esmaspäev ja taas aeg kaalumiseks. Eelmise nädala kaalumist ma ei arvesta, sest ma kaalusin valel ajal, kui olin juba mitu korda söönud ja joonud.
Nii, et 2 nädalat möödas minu kaalumisest. 
Viimane kaal oli 2ndl tagasi 106.55kg ja praegu on ees 104kg. 2 nädalaga olen kaotanud 2.55kg.
Ma nüüd ei teagi. Ma oleks suutnud palju rohkem. Ma tean seda aga ma ei olnud piisavalt tubli seekord. Tänasest tuleb asi tõsisemalt ette võtta ja kohe välja mõelda ka kõva treeningplaan nädalaks.
Mis siis nüüd saab ? Mul on 8.aprill sünnipäev, kas ma suudan teha endale MAAILMA PARIMA sünnipäeva kingi ja ületan 100 piiri ? Ma pean seda suutma, ma ju lubasin endale !!!

09.02.2015-117kg
16.02.2015-113kg
23.02.2015-111kg
08.03.2015-108.04kg
16.03.2015-106.55kg
30.03.2015-104kg







13 kommentaari:

  1. Haahahahahaahaaaa! See viimane pilt! :) :)
    Proovisid siis ilma sokkideta? :)
    Pane nüüd sünnipäevani gaas põhja ja ma väga loodan, et see 4 kilo läheb nagu niuhti! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma loodan ka ;) Ma tean et kõik räägivadet ei tohi nii palju jne aga ma ei ole olnud need 2 ndl piisavalt tubli. Ma ei andnud endast maksimumi, ma ei liikunud piisavalt, ei teinud trenni piisavalt. Kaalu kaaluks, jaa ta langes ja see on hea aga midagi on mu peas, mis ütleb et ma ei andnud maksimumi endast...

      Kustuta
  2. Iga kaotatud kilo on kullahinnaga, tunne rõõmu, et kaal siiski langes, mitte ei seisnud ega tõusnud. :)
    Kindlasti pole põhjust olla pettunud ja liigne enda piitsutamine treeningute või ülirange toiduga samuti kehale kasuks ei tule. Vaikselt edasi ja küll langeb kaal ka edaspidi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitähh Karmen ja see ongi kullahind mulle :)

      Kustuta
  3. 2,5 kilo kahe nädalaga on Väga hea tulemus! Ära harju selle alguse teemaga, kui kaal suurel kiirusel langeb, mingi hetk ei hakka enam nädalas 2-4kilo minema, see on normaalne. Võib tulla ette ka seisakuid, kuigi enda arvates oled tubli olnud, siis sa vist tunneksid survet veel enam end piitsutada. Nii, et ole uhke, tubli töö on tehtud!

    VastaKustuta
  4. Tubli. Nende näitudega on näha, et vähemalt kaal langeb. :-) pole oluline palju, peaasi,et allapoole ikka. Lase samas vaimus edasi! ;-)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan ja muidugi edasi ;) Võiduka lõpuni ;)

      Kustuta
  5. Sa oled vähem kui kahe kuuga võtnud alla 13 kilogrammi. Seda on väga palju. Mingit põdemist ei tohiks sinna kindlasti olla, et nii vähe. Pigem hakka mõtlema selle peale, et kaal langeb liiga kiiresti ja nahk ei jõua sellele järgi. Tervislikuks kaalukaotuseks peetakse 3-4 kg kuus -> kui kaal langeb sellest kiiremini, siis on see ilmselt juba ka vee ja lihaste arvelt. Palun ära enda tervise nimel küll sünnipäeva eesmärgiks seda võta, et pead tingimata veel 9 päevaga 4 kg maha saama. Kiirelt tulnud, kiirelt läinud, kui vähegi enda tervisele mõtled, siis võta hoogu maha. See on soovitus inimeselt, kes on sama teekonna läbi teinud. Jõudu!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma tänan heade sõnade eest ;) Ma tean, et ma panen vist natuke hullu ja no ma tean, et normaalne oleks tasa ja targu...Ma polegi nii vähe pettunud selles kaalu numbris. Pigem just selles, et ma ei teinud trenni üldse :( No blogis on ju näha kui vähe. Ma ei andnud maksimumi endast. Aga kõik on ju hästi ja olen ikka rõõmus ka :) Näljutama ma ei hakka end, treeningsaali ei koli ja luban, et teen kõike tervislikult. Mul on ju ka kaks tütart, kes mind väga vajavad, tervena ja elusana :)

      Kustuta
  6. Vastused
    1. Ma väga väga tänan :) Hetkel olen natuke laisk olnud, liiga vähe trenni aga see asi juba parandatud ;) Ma tahan anda maksimumi endasr :)

      Kustuta
  7. Lõpeta alkoholi tarbimine ja kaal langeb võluväel. ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah tean seda ja üritan piirata ;) Nüüd tulemas palju võistlusi ja kindlasti tuleb sellega kriips teha. Kui kaal langeb ka praegu ja ega väga palju rohkem korraga ei võigi.

      Kustuta