laupäev, 14. märts 2015

Minu elamused uues spordiklubis Arena ;)

Võtsin end nüüd korralikult käsile ja tagasi trenni. Nagu paljud teavad, käisime me eelmine kuu sõbrannaga MV Spordiklubis: http://www.mvspordiklubi.ee :) MVs oli väga soe ja hubane õhkond, vastu võeti meid alati naeratusega ja tekkis vägagi kodune tunne :( Treenerid olid päikeselised ja ka inimesed, kes seal käisid sõbralikud. Eriti meeldis mulle rühmatreening Body KST ja treener Britt ;) Kuid kahjuks jäi jõusaal meile natuke väikeseks :( Liiga vähe masinaid ja 2si polnud võimalik korraga nt lindil kõndida/joosta ja muid asju teha :( MV kohta pole ühtegi halba sõna ja ma ei ütle, et ma ei tule teie rühmatrennidesse tagasi :)

Sõbrannaga otsustasime kaua, mida teha, kuhu minna...Vaatasime netis kõik spordiklubid üle, mida pakutakse ja mis on hinnad. Njaa päris kallis see asi ikka. Otsustasime Arena : http://www.arenasport.ee/?lang=est kasuks ;) Esiteks ei ole seal liitumistasu eraldi !!! Mis on nagu suur pluss. Kui sa pead maksma kuus niigi umbes 40€ käimise eest ja pead maksma mingi 30€ liitumise eest, see on päris kallis. Mina ei jaksa seda välja käia ja Arena hinnakiri sobis imehästi, 0€ liitumine ja kuutasu 47€. Mis veel lõi silmad särama ? Vesiiiii. Seal saab käia ujumas, vesiaeroobikas ja ka lapsed kaasa võtta lastebasseini. Mul plikad juba ootavad homset. Emme põletab pekki ja nemad sulistavad ja lõbutsevad ;) Kõik koos ;) Arenas ka väga palju erinevad rühmatreeninguid ja hakkame neid vaikselt kõike järgi proovima ;) Cant wait ;) Loodan, et Arena saab sama armsaks ja koduseks nagu MV :)


Aga eilsest trennist siis ;)

Käisime eile jõusaalis. See on piisavalt suur ja nii palju erinevaid treenimis masinaid. Silmad lõid särama, kui nägin, et saame sõbrannaga koos lindil kiirkõndi teha, sõuda jne ja samal ajal aknast välja vaadata. Hetkel nägime ainult musta põldu, kauguses maanteed, bussipeatuses istuvaid onusid aga kui kevad käes ja põld värvilisem on see mõnus ;) Saab vaadata kaugusesse ja mõelda häid mõtteid ;)
Esimese asjana tegime tempokat fat burner kiirkõndi 24min, sõbranna jooksis ka, tema on tublim :D Mõnus oli ja võttis võhmale küll ;)


Siis tegime 20min seda ma ei tea mis see on, käed ja jalad käivad ühesõnaga korraga :D Apppiii kui raske see oli ja valus, mina tegin fat burnerit, sõbranna intervalli. Me tõsiselt oigasime vahepeal aga ka naersime, sest tuju oli mega. Alla ei andnud ja 20min pidasime vastu ;) Pärast seda olime läbi mis läbi :D


Aga eiii me ju ei jäta :D Hakkasime siis jõusaali peaaegu, et kõiki masinaid läbi proovima. Nii kätele, rinnale, jalgadele, kõhule, tagumikule. No kõike mis sobis meile naisterahvastele. Tegime päris head seeriad 10-40 kordust isegi. Mida kus täpsemalt, ma ei mäleta enam kahjuks...
Teate kui rõõmus ma olen, ma suudan rippudes, nii et toetud kätele, tõsta jalgu :D Jaaaaa ma tegin seda ja see on uskumatu minu jaoks aga olen õnnelik ;)

Siis mõtlesime, et ikka tahaks veel miskit, läksime ja sõudsime ka 10min otsa ;)


Ja minu lemmik pall, mida õpetas kasutama mulle armas Signessa ;) Sellel pallil saab teha kõhulihaseid väga edukalt ja kusjuures ei tundu väga raske. 10tk ;)


Kohe oli tunda, et me tegime midagi ära. Keha oli mõnusalt vatti saanud, tohutud kalorid kadusid ja pekk põles. Ma ei tea kas see oli väsimus aga selline eriline tunne oli. Joovastus suur, mõnus oli. Käisime saunas, mõnus dušš ja koju...Päike paistis, tuju oli hea ja supper mõnus reede ;) Kodu jõudes vajusin ma küll diivanile ja vaatasin lihtsalt häid seriaale/filme...Olin väsinud.

Ahjaa aitähh ühele noormehele, kes õpetas meile kuidas jalatõuke masinat õigesse olekusse tagasi panna ;) Näete, juba kohtasime toredat ja sõbralikku inimest ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar