kolmapäev, 4. märts 2015

Minu toitumine 03.03.2015 :)
Vott nüüd ma sõin küll palju, õhtusöök oli ilmselgelt liiga rammus ja tatart oleks võinud vähem olla. Tundsin end väga raskelt eile...
Aga suur aitähhh kooli kohvikutädile, kes tegi mulle sellise õhtusöögi(ei jõudnud kodust kaasa haarata) . Kuid me kumbki ei teadnud ju, et tatar õhtul pole sellises koguses hea ja oleks võinud vähem olla ja salatit rohkem :)

Hommik :)
* Tuunikala
* Värsket tomatit ja kurki natuke
* Hakitud rohelist sibulat
* Ise tehtud kaste, 0% kreekajogurdit prantsuse ürdiseguga


Lõuna :)
* Extra Light oliiviõliga praetud broilerimaks ja juurivlija wokk 
* Lisatud prantsuse ürdisegu


Õhtu :)
* Keedetud tatar
* Keedetud lihalõik(siga vist)
* Hautatud salat/juurviljad



4 kommentaari:

  1. Need portsud on juba rohkem inimesemoodi :)
    Tubli!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan Karmenike ;) Aga tead raske oli õhtul olla. Ma peaks vaatama, järjekorda üle jne. Aga näed oskan süüa ka :D

      Kustuta
  2. Tahtsin just sama kirjutada, et näed, mõistad süüa ka, kui vaja :) :) :)
    Ma vahepeal juba arvasin, et oled seda tüüpi, kes ainult õhu ja armastusega kulgeb :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sa hakkama jah :D Kui vaid oleks nii, et saaks õhu ja armastusega :D Hihii aga siis vist lõpetaks haiglas :D

      Kustuta