kolmapäev, 11. märts 2015

Hei hei ;) Mina tagasi ;)
No ei jõudnud vahepeal blogima aga olen igati korralik olnud ja normaalselt toitunud. Täna heale uuele pannile ei ole pidanud ma midagi praadima ja kasutama lisaõli/rasvu ;)
Kahjuks ei ole ma kõik need päevad peale 18t söönud...Õhtusöögid on olnud enne 18.00. Õhtuti on olnud kõht tühi aga no ei saa oma kiiksust üle :(
Trenni ei ole praegu jõudnud teha mingil moel...Kurb:( Homme parandan vea ;)
Muidu on enesetunne ok ;)


Minu toitumine täna 11.03.2015 :)

Hommik ;)
* 2st munast klopitud omlett prantsuse ürdisoolaga
* Natuke punast uba
* Tuunikala


Lõuna ;)
* Delikatess broileri hakkliha koos Mexico wokiga, maitsestatud parantsuse ürdisoolaga
* 2 klaasi keefiri


Õhtu ;)
*Ahjus tehtud lõhe, maitsestatud sidruni ja kalamaitseainega
* Klaas keefiri

1 kommentaar: