esmaspäev, 30. märts 2015

Paha tüdruk olen, nii vähe trenni tehtud :(

Kirjutan siis natuke  trennist ka mida ma siis vahepeal teinud olen. Endal ka häbi. Pole mul ühtegi vabandust ka varnast võtta, haige pole olnud, aega ka on olnud jne. Paha-paha.

Aga olgu : 

Reedel 27.03.2015 ;)

Käisin siis Anne kanalis kiirkõndi tegemas. Aeg 1h04min18sek, kõndisin läbi siis 5.81km. Ilm oli hall ja suht sombune aga väljas oli mega soe tuul ja mõnus oli. Natu tibutas ka ja mõnus asfaldi lõhn oli. No mina ei tea, mõne jaoks on see jalutamine, mina aga omast arust tegin kiirkõndi tempokat, sest võhmale võttis küll ja tervel kehal andis ikka tunda. Ja mis idee ja tunne mul tekkis !!! Ma tahan joosta :D Praegu kirjutangi siin hommikul kell 04.36 postitust ja ootan, kui valgeks läheb, ma pimedas ei julge :D Lähen proovin natu joosta täna :D Aga reedel 5.81km põletas siis 431kcal ja pärast oli mõnus tunne. Tütar käis kaasas, saime natu lobiseda ka aga isegi tema, kes on trennitüdruk, väsis ära.





Laupäeval 28.03.2015 ;)

Otsustasin hommikul käia jõusaalis oma armsas Arenas ;) 

* Kiirkõnd lindil 30min
* Sõudmine 20min
* Ja ratas 30min

Väga mõnus oli, tahan nüüd end vääääga käsile võtta ja Arenas oma vaba aja veeta. Oma armsa sõbrannaga ;)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar