neljapäev, 13. august 2015

Minu neljapäev 13.08.2015. Neljapäev on kalapäev!

Täna oli mul jälle üks täiesti rahulik päev. Samas rõõmus päev, mu tütar tuli täna Tallinnast koju ja me oleme jälle kolmekesi koos. See on ülim tunne, see on niiii rahustav ja ma olen alati nii õnnelik ja ootan teda väga, kui ta kuskil võistlemas, või jalka laagrites käib. Me oleme kolmekesi koos nii harjunud. Me teeme kolmekesi koos nii palju vahvaid asju, me saame nii palju naerda ja rääkida kolmekesi koos. Ja kui keegi on puudu, siis on tühi tunne. Nüüd aga on täielik kvaliteetaeg ja nauding. Blogi kirjutan praegu, sest plikad vaatavad Viasatist mingit jalka mängu. Aga nad on minu kõrval ja ma olen maailma õnnelikum inimene hetkel.

Minu trennist/liikumisest;) 

Täna käisime taas sõbrannaga trennis. Me isegi ei leppinud asju täpselt kokku, ei suhelnud hommikul telefonis, kuid kodust väljudes võtsin loomuliku asjana spordikoti kaasa ja ka tema oli kuidagi arvestanud, mil ma oma asjatamised linnas lõpetan ja helistas mulle, et noo tuleks ka nüüd kodunt välja. Ja nii me saimegi 11 ajal kokku ja loomulikult Fitlife trenni ;) Vastuvõtt oli adminni poolt jälle väga soe ja naeratav, riietusruumi suundudes tundus, et mingi rühmatrenn on lõppenud. Jõusaal oli aga tühi. Arvata on, kellaaeg ju selline, kus ollakse tööl ja eks mängib ka suvi siin rolli. Meil oli tuju hea, muusika pani isegi tantsiliigutusi tegema ja pihta me hakkasime.

Alustuseks kardiot, kiirkõndi 25min lindil(muide mu sõbranna tegi rohkem, 35min). Siis aga lihaseid treenima. 15x kõhulihaseid. 15x käte ja rinnalihaseid. 15x selg, rind, käed(harjutus, kus tõmbad pea tagant kangi ette, kuni kõhuni). 15x Kinesise seinal(jätsin nime meelde)  rind ja käed. 15x käed, rind Kinesisel, tõmbad ülevalt alla neid nööre, enda ette nabani vms. 10x selg ja käed. 10min Ellipsil(no üldse ei jaksand, ma ei tea mis jant oli, mul ei olnud õhku, võhma ja ei jaksanud. Sõbranna aga pani vist ikka 30-35min). Siis jälle lihaste ring otsa.15x kõhulihaseid. 15x käte ja rinnalihaseid. 15x selg, rind, käed(harjutus, kus tõmbad pea tagant kangi ette, kuni kõhuni). 15x Kinesise seinal(jätsin nime meelde)  rind ja käed. 15x käed, rind Kinesisel. Tõmbad ülevalt alla neid nööre, enda ette nabani vms. 10x selg ja käed. Ja lõpuks tegin hantlitega 8x välja astet.

Kokkuvõte:

*25min kiirkõndi lindil
*10min Ellipsil
* 2x15 kõhulihaseid
* 2x15 käte ja rinnalihaseid
* 2x15 selg, rind käed
* 2x15 Kinesisel rind ja käed
* 2x15 käed Kinesisel
* 2x10 selg ja käed
* 8x väljaastet 6kg hantlitega

Vott selline trenn. Kas ikka on aru saada, mida ma teen? Ma ei oska väga hästi lahti seletada, kuid teen pildid mingi päev kõikidest harjutustest. Siis on teil aimu, mida ma siin kirjutan. Tunne oli mõnus, kuid olin suht väsinud peale trenni, isegi tukkusin kodus. Miks? Ma ei tea, see pole ju mega trenn.

Kiidan aga oma sõbrannat, ta on mega tubli. Eriti meeldib mulle see, et kui plaanime, et no teeme 20. Siis ta kohe ütleb, et ahh teeme 5 veel jne. Ja kui see 5 tehtud, siis ikka, et nooo paneks veits veel. Imeline inimene.

Oli mega mega lahe!!!

Minu toitumisest;)

Hommik

* Omlett peekoniga
* Natuke hakitud kurki ja tomatit
* 2 täistera rukkijahust rõsti viilu
* 0.5 Borjomi

Lõuna

* Tuunikala salat, kodujuustu, rohelise sibula, tomati ja punaste ubadega
* 2 viilu arbuusi
* 0.5 Borjomi

Õhtupoolik

* Omlett rohelise sibula ja punaste ubadega
* 2 viilu täistera rukkijahu rösti
* 3 Oravakese pralinee kommi
* 0.5 Borjomi

Õhtu

Õhtusöögi näksisin koos vanema tütrega pooleks. Väiksem ütles vaid väkk.

* Lõhevarras paprikaga ja lõhevarras suvikõrvitsaga
* Viil täistera rösti rukkijahust
* 0.5 Borjomi





Kõht on täis, tuju hea. Kohvi jõin ühe tassi, joon vaid musta ja kanget. Kuid Borjomi vesi oli mul täna kogu aeg näpus.




Seda joon enne maratoni ja ka maratoni ajal, et saada kätte mineraalid ja soolad. Loomulikult tarbin ka tavalist vett, kuid Borjom on hetkel põhiline. Mulle maitseb ja tunnen, et mõjub ka hästi.



Vot sellised tegemised täna. Homsest aga lähen täiesti teisele menüüle, unustan korraks kalorid ja annan kütet kehale. Loomulikult tervislikku. Kuid suurendan kaloraaži jne. Trenni ma enam pühapäevani ei tee. Puhkan ja laen akusid. Ja üritan end vaimselt paika panna.


Kuulge kullakesed, kirjutage mulle, kas nii on hea, kuidas kirjeldan trenne jne? Kas on arusaadav? Ande nõu mulle ja loomulikult tahan ka teie soovidega arvestada. Järgmine nädal teen pildid ka järjest, et mida-kus tegin, siis on parem ülevaade. Kuid ootan teie arvamusi!!!

Head ööd ja homseni!!!

2 kommentaari:

  1. Tubli oled ja kiitused ka sõbrannale :)
    Kindlasti pildid ja harjutuste nimetused annaksid juurde palju. Kui täpselt ei tea, siis google aitab ja saad ise ka teadjamaks.
    Peaks ka vett rohkem jooma hakkama.

    VastaKustuta
  2. Pilte võib alati vaadata :) Neid võid muidugi lisada.
    Väga tore, et sõbranna ka endaga kaasa oled vedanud. Koos on ikka lõbusam ja lihtsam.

    Jätka samas vaimus!

    VastaKustuta