pühapäev, 5. juuli 2015

Rukkikama

Minu silmad lõid särama, kui avastasin, et tavalisele kamale lisaks on poe lettidele jõudnud ka rukkikama. Minu armas sõbranna kinkis ka mulle pakikese ja see on nüüd minu ja mu laste lemmik. See on nisuvaba ja sobib just neile, kes nisujahu tarbida ei soovi. Ma ei ütle, et täielikult nisust loobumine on just parim valik, kuid mina üritan tarbida väga vähe ja asendan selle millega tervislikumaga.

Rukkikama sisaldab röstitud rukki-, odra- ja hernejahu.

Mina pole sellega veel erilisi katsetusi teinud. Sõin seda keefiri ja magusate maasikatega. Mõnus jahutus kuumaks suveks. Kuumaga ei taha ju väga auravaid ja rammusaid toite, see on aga lihtsalt super leid ja täidab ka kusjuures kõhtu väga hästi. Plaanis on kindlasti ka erinevaid retsepte katsetama hakata. 
Retsepte sirivisin siit : RUKKIKAMA 
Kindlasti hakkan teile ka oma katsetusi näitama ja tutvustama.

Kas Sina oled juba rukkikama kasutanud? Kuidas Sa seda proovinud oled ja kuidas maitses?





PS: Armas, et väga paljud uurivad minu tervise kohta. Aitähh. Mul on paar päeva juba parem, enam ei valuta niisama ja põletikuline tunne on kadunud. Väga palju liikuda pole veel saanud, siis hakkab valutama. Kuid ma tervenen ja usun, et varsti olen korras omadega. Homme saan ka vereproovi vastused, mis on muidugi juba paras komöödia, mul on parem ja saan teada, mis mul viga on/oli. Kirjutan homme, mis mul siis avastati, või ei avastatud.

9 kommentaari:

  1. Ei ole üldse kama tarbinud täiskasvanueas. Aga magustoiduks võib proovida küll mõnikord. Kamapannkoogid kõlavad lausa fantastiliselt ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mina ka pole kama väga söönud nüüd täiskasvanuna. Aga see tundus selline kerge, samas toitev asi, millest annab nii paljut teha, siis rukkikama tahtsin kohe endale ;) Hakkan järjest tegema ja pannukaid ka kindlasti :)

      Kustuta
  2. Selveris see praegu laadapäeva hinnaga, ma hinda kahjuks ei mäleta :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Max 1€ vist oli. Ostsin omale ka teise paki koju kappi ära :)

      Kustuta
  3. Kama on mega hea eriti keefiriga :) mmm

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ojaaa, ja kuumal päeval, kui mõnus jahutus ;)

      Kustuta
  4. Proovitud ja maitse ikka sama, mis on super, et saab midagi tervislikuma vastu vahetada :) Keefiri või petiga lihtsalt jumalik !

    VastaKustuta
  5. Mina olen teinud kamavahtu ka sellega. Retsepte netis palju :)

    VastaKustuta