teisipäev, 30. juuni 2015

Minu emaspäevane kaalumine ja haigusesaaga jätk ...

Nagu te eelmisest postitusest lugesite, olen ma jaanipäevast saadik haige. Täna sai nädal täis ja ma endiselt ei tea, mis mul viga on. Eelmisel nädalal panin aja perearstile selleks neljapäevaks, aga eile muutsin seda, sest nädalavahetusel minu tervis aina halvenes. Eelmine neljapäev oli suht ok juba, reedel hakkas jälle pihta. Terve keha valutas, kondid, liigesed, ma ei teagi mis kõik...Tekkisid tugevad iiveldushood, nõrkus ja no nii halb oli, et jube...Nädalavahetusel hommikupoole oli täitsa hea, aga õhtuti lõi jälle välja. Mul oli tunne, nagu mul oleks meeletult kõrge palavik, aga ei olnud, keha kuumas ja see valu oli jube... Pühapäeval helistasin ma üleriigilisele arsti numbrile, palusin emost abi, et äkki vaja vereproov võtta, kuna kõik sümptomid viitavad puukborrelioosile. Ei, nemad ei võta, püüdke ikka perearst ära rääkida ja uus, varasem aeg panna. Küsiti vaid, kas olen teadvusel, no ilmselgelt ma ei helitsa enam neile, kui mul teadvust ka pole. Loeti veel päevi kokku, siis oli 6s päev ja öeldi, et vast pole hullu ja ei juhtu midagi. Ühesõnaga, kui emosse soovite minna, siis tuleb lasta kellegil helistada, öelda, et olete kokku kukkunud, siis saate löögile, VÕIBOLLA. 

Ma püüdsin end ikka kokku võtta ja kannatasin esmaspäevani ära, helistasin perearstile ja sain uue aja, tänaseks. Just tulengi sealt. ENDISELT tulemusteta. Läksin kohale, uuriti ja puuriti ja no põhjuseid võib olla palju, ka väga tõsiseid ja ka puukborrelioos on üks neist. Arst oli nõus kohe tegema erinevad ja väga mahukad analüüsid. Kilpnääre, põletikunäitajad, maks, verevaegus, vitamiinipuudus, puukborrelioos jne jne jne, no mida iganes verest võtta saab. Ühesõnaga, väga põhjalik vereuuring tuleb. Saadeti mind siis pereõe juurde, et võtaks siis lõpuks veenist verd, prooviti siit, prooviti sealt, oma pool tundi susiti minu veene, ei midagi. Ei saa kätte. 




Lõpuks hakkas mul nii paha, et vajasin juba nuuskpiiritust ja lõpetati ära. Sain homseks saatekirja verelaborisse, kus võtavad profid minult vere ja homme peaksin saama ka vastused teada. Nüüd ma olen kodus, ära torgitud, pea ja käed jälle valutavad, nõrkus on, teadmatus ja suur hirm. Ma olen nädal aega vaevelnud selle hädaga ja lõpuks tekkis lootus, et saan ometi teada, mis mul on ja saan ometi ravi peale, aga ei midagi. 



Ma ei teagi enam, kas nutta või naerda. Mõtlesin, et kirjutan vähemalt oma kaalumisest teile, kuna see ju kaalulangetus blogi, siis kõik ootavad seda. Ja hetkel mul on enamvähem hea olla ja kohe tekkis isu kirjutada. Eelmise nädala kaal näitas mul 94.7kg ja eile hommikul oli kaal 94.3kg, nädalaga kadunud -400gm ;) Trenni ma pole teinud ja ei saa ilmselt veel pikalt teha, mis teeb mu väga kurvaks. Loodan, et hakkab ometi parem ja saan mingi ravi peale, et siis kasvõi vaikselt jalutamas käima hakata. Praegu teeb kõndimine valu. Toitunud olen väga kaootiliselt, söönud siis, kui on parem olla olnud ja lõualuud lubanud. Eilsest hakkasin taas kava jälgima ja püüan süüa edasi kava järgi. Kust, või millest see 400g alla läks, ei tea ja hetkel väga ei omagi tähtsust. Ainus asi on praegu see, et ma tahan teada saada, mis mul viga on. Olgu, mis iganes see ka on, ma tahan teada ja tahan ravi saada. Ma tahan juba naerda, liikuda, kepselda, ma tahan jälle normaalselt elada. Lihtsalt olla ja elada. Ma olen ju see hull paanikaklaarika ka, kui arst neid variante ette luges, tekkisid igasugu hullud haiguse mõtted pähe. No loodame, et põhjus on väike ja annan homme teada, mis minuga toimub.

Minu kaalumine siis:

09.02.2015-117kg

16.02.2015-113kg

23.02.2015-111kg

08.03.2015-108.04kg

16.03.2015-106.55kg

30.03.2015-104kg

08.04.2015-102.4kg

13.04.2015-101.9kg

20.04.2015-100.7kg

27.04.2015-99.8kg

04.04.2015-98.5kg

10.05.2015-98.6kg

18.05.2015-97.4kg

25.05.2015-96.7kg


31.05.2015-96kg

08.06.2015-95.8kg

15.06.2015-95.9kg

22.06.2015-94.7kg

29.06.2015-94.3kg

Number sai nüüd kirja pandud ja sellega süda rahul.
Teie nautige suve täiel rinnal ja liikuge minu eest ka ;)

Kalli-kalli...

6 kommentaari:

  1. Oeh, jumalhoidku!
    Täitsa nagu seebiooper, et nii kaua peab ootama, et midagi teada saada :) Küll ei saa arstile, siis saadetakse tagasi, siis ei saa verd kätte. Oeh.
    Pea vastu ja anna meile ka teada, kui midagi selgub. Hirmus küll niimoodi suve alguses haige olla :(

    VastaKustuta
  2. Tõeline saaga.
    Loodetavasti pole midagi väga hullu. :)

    VastaKustuta
  3. See ongi saaga ja õudne :D Käisin, siis täna laboris ja ei midagi. Teine käsi songiti ka läbi, käed on paistes ja põletikulised ja ei saa veene kätte. Pean nüüd täna ja homme hommikul palju vett jooma ja homme uuesti.
    Aga moment on mul natu hea olla juba ja arvan, et siis asi hull pole, kui tervis ikka paraneb ;)

    VastaKustuta
  4. Eestis ongi nii,et ennem ei liigutata kui inimene surnud on.
    Sulle aga jõudu ja jaksu :)

    VastaKustuta
  5. Oled targemaks saanud?

    VastaKustuta
  6. Homme saan alles vastused teada. Kuid mul on juba parem, niisama ei valuta eriti ja väga põletikulist tunnet ei ole. Kõndida kahjuks väga ei saa, siis hakkavad põlved ja liigesed valutama, kuid ma paranen ja usun, et varsti lippan jälle :D
    Muidugi väga nõme lugu, ma olen 2 ndl olnud haige, ilma ravita ja siis, kui hakkab parem, siis saan alles vastused.

    VastaKustuta