neljapäev, 11. juuni 2015

Mõnusat päeva Eesti blogijad;) Galal näeme;)


Ongi siis see tähtis päev käes. Väga vahva ikka. Mul on juba ärevus sees. No eile õhtul oli rohkem tegelikult,  kogu aeg muretsen kas riiete valik on ikka õige, ja äkki ma olen üldse nii kole, et kuidas ma sinna tulen:D Aga otsustasin lihtsama stiili kasuks ja olen mina ise.

Praegu siin kohvitan, loen uudiseid...Väiksed toimetused ära teha ja siis tulebki sättima hakata ja bussiga Tartust Tallinna poole kimada ;) Õnneks ei pea ma üksi sõitma ja minema. Mina lähen koos teise vahva blogijaga Kareminiga;) Ka tema on spordiblogide nominent ja hästi vahva inimene. Näeme esimest korda aga juba tunnen, et saab tore olema.

Tahtsin kõikidele blogijatele mõnusat ja tegusat päeva soovida ja galal näeme. Täna tuleb mega supper õhtu;)



1 kommentaar:

  1. Mu meelest oli nii igav üritus, et enne auhindade jagamist läksime kogu seltskonnaga minema :D oih (A)

    VastaKustuta