teisipäev, 10. mai 2016

Varahommikune loba...


Tere hommikust kõigile! Kell on 04.43 ja ma olen üleval. Mul läks juba enne 04 uni ära, vähkresin voodis, kuid mõistsin üsna ruttu, et und ei tule ja parem kasutan seda aega ära. Uni tuleks mul kindlasti mingi 06, kuid siis ma peaks juba ärkama.

Mul oli täna aken lahti ja natuke aega tagasi hakkas üks linnuke nii ilusasti laulma. Mõnus ehe suvetunne tekkis. Kuulasin teda ja mõlgutasin mõtteid. No panin päeva plaani paika. Ühesõnaga tema laul oli elav ja ergas ja ma mõtlesin, et olen ka täna varajane linnuke.

Kõigepealt  panin kohvi vee keema, pesin hambad, siis jõin klaasi vett, ma joon ALATI ärgates vett, süütasin küünla, küünlaid ma põletan ka vist peaaegu iga päev, siis rääkisin korra oma kiviga. Ma arvasin, et ta on mul kadunud, ma oleks siis meeletult kurb olnud, see kivi on mulle armsaks saanud ja ta annab kuidagimoodi mulle tuge ja rahu. Ma pole veel jõudnud sinna kividemaailma väga süveneda, kuid kui kooliga asjad ühel pool, siis saan selle jaoks ka rohkem aega leida. Aga see kivi on mulle tähtis ja tema kohta ma natuke tean ka üht teist.

Nüüd ma naudin oma kanget musta kohvi. Ojaa ma tean, et ma oleksin pidanud enne sööma ja kes siis tühja kõhu peale kohvi joob. Aga ma vajan äratust ja süüa ma nii vara küll ei taha. Kohvi on kuum veel üsna. Aga jumalik on seda lõhna nautida, aknal linnulaulu kuulata...

Ma ei teagi, ma vist lähen 06 ajal kõndima, siis on nagu tehtud, kui ma juba üleval olen, siis miks mitte. Siis ma juba julgen ka, on küll valge, kuid inimtühjas Annelinnas ma siiski ei kõnniks hea meelega. Ma veel ei luba, aga ma arvan, et ma käin täna kõndimas ära jah. Peale seda kindlasti pessu ja siis ma kavatsen õppida kuni kella 14ni. Mul on matemaatikas arvestus täna ja ma tahan saada positiivset hinnet, eile õppides ma avastasin, et täitsa tore on ülesandeid osata  lahendada. Kohe ikka väga tore. Lastel olid täna omad plaanid õhtu poolikuks, siis ma ise tahaks oma sõbrannaga kohtuda, istuda, lobiseda ja lihtsalt kvaliteetaega nautida. Ma veel ei tea, kas linnas kuskil, või lähen talle külla...Igatahes kella 14ni ma õpin, siis 15-16 teen ma matemaatika arvestust ja siis tahan kohtuda armsa sõbrannaga.

Enne rääkisin ma päevaplaanist. Tegelikult täna midagi suurt plaanida polegi. Õpin, arvestus ja sõbranna. Ma loodan, et mul nüüd see varajane ärkamine päeva ära ei riku, pead valutama ei pane jne. Uimane ei tahaks ka olla.

Soovin kõigile hästi hästi toredat päeva! Naeratage, nautige päikest ja koguge imelisi emotsioone sellest päevast!

Kell on 05.02 ja ma lõpetan praegu...




Bye...

I can and i will, just watch me!!!


2 kommentaari:

  1. Tere hommikust! Minul kadus uni sarnasel kellaajal. Edukat arvestust ja meeldivat päeva! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere hommikust, armas Karmen ;)
      Ilusat päeva Sullegi, ma nüüd söön hommikusöögi ja hakkan õppima ;)

      Kustuta