teisipäev, 17. mai 2016

Minu esmaspäev 16.05.2016 ;) Piltideta päeva postitus...


Oma blogile mõeldes tahaks ma kogu aeg Alan Walkeri laulu Faded (LINK) laulda. Where are you now? :D Olen jälle päris pikalt eemal olnud. Aga see maikuu on nii õudne, et ma tahaks lausa nutta, ma üritan õppida, varsti läheb hullemaks vastamiseks, kuid ennast selliste ilmadega õppima sundida on lausa raske. Minu jaoks vähemalt. Tahaks väljas käia, sõpradega olla, lastega teha midagi, kuid ega nemad pingutavad ka veel oma viimaseid pingutusi ja ka neil on see kuu üsna raske. Ühesõnaga on olnud selline aeg, kus kõik asjad nõuavad pingutust. Blogimine tegelikult ei nõua, kuid ma keskendusin koolile ja tegin väikese pausi.  Kuid jonnakas, nagu ma olen, siis im back ;)

Ma olen vahepeal enamvähem tubli olnud. Patukesi sai natukene tehtud, näiteks sellel nädalavahetusel Võrus, sellest tuleb 1 pikem postitus. Nimelt külastasime me sõbrannadega Võrumaad ja see oli pöörane, väga väga pöörane nädalavahetus. Muidu aga midagi hullu ei ole olnud.

Eile alustasin ma kaaluga 89.5kg. Mul kohe saab see kaalutabel ka valmis, siis on hea seda taas jälgima hakata.

Eile oli minu jaoks täiesti sinine esmaspäev, kohe potisinine. Olin väsinud, uimane, pea valutas. Tahtsin olla lebos ja maailma eest peidus, kuid võtsin end vähemalt nii palju kokku, et jõuda õhtuks kooli. Pärast ma olin mega õnnelik, et ma seal käisin ikka. Midagi muud eile ei toimunud minu elukeses.

Asja juurde.


Minu trenn/liikumine ;)

Piinlikusega kirjutan siia suure EI.


Minu toitumine ;)


Hommik ;)

Eile alustasin ma kõigepealt kohviga, siis alles hakkasin sööma. Ma muidu üritan ikka vastupidi, kuid eile ma poleks suutnud süüa enne, kui olin saanud ühe kõva turgutslaksu. Pärast seda minu üsna tavaline hommikusöök.

* 2 praemuna
* 4 viilu peekonit
* Tomat
* Natuke kurki
* Must kohv



Lõuna ;)

Lõunaks oli värskekapsa hautis. Tavaline kapsapea, seahakkliha, pipat ja meresool.

* Kapsas
* Hakkliha(sea)
* Must pipar
* Meresool


Õhtupoolik ;)

Kuna ma olin väga uimane, siis ma jõin õhe kohvi veel ära. Musta ja kange. Ma ei oleks suutnud kooli minna muidu. Lisaks siis 0,33l pakikese tavalist keefiri.

* Must kohv
* 0.33l keefiri


Õhtu ;)

Õhtut sõin ma peale kooli kohe ja lõunast kapsahautist.

* Kapsas
* Hakkliha(sea)
* Must pipar
* Meresool


Ja oligi kõik. Vett tarbisin eile ca 2l. Kohvi 2 tassi. Kõht oli täis, kuid mul oli erinevaid isusid, tahtsin magusat hullult, küll mingit kooki, šokolaadi jne. Õnneks ma suutsin ei öelda. Nõme päev oli see ja mul hea meel, et see läbi sai.


KUS MU PILDID ON? Mul telefoni laadija oli tänaseni kadunud ja kahjuks ei saanud ühtegi pilti teha. Teisipäeva postitus tuleb kindlasti taas koos piltidega ja vähe toredam.



Bye praegu...



I can and i will, just watch me!!!







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar