esmaspäev, 9. mai 2016

Minu pühapäev 08.05.2016 ;) Emadepäev ja Elistvere Loomapargi külastus ;)


Hei hei ;) Kirjutan teile nüüd oma pühapäevast. Mis oli lihtsalt imeline päev, sest oli EMADEPÄEV ;) Emadepäev on mulle alati väga tähtis ja ma alati üritan selle päeva koos oma emaga veeta. Siiani on juhtunud ka ilusad ilmad ja oleme teinud vahvaid asju.

Kõigepealt ma tahan väga väga kiita oma ema!!! Ta on maailma parim ema ja vanaema, nojaa, eks teie omad ole teile kallid. Kuid mul on tõesti väga väga vedanud. Ma ei ole olnud kõige armsam laps siin ilmas, ma olen teinud kohutavalt palju koerustükke lapsena, suuremana kohutavalt palju haiget ja inetuid tegusid, olen ema alt vedanud, reetnud ja igasuguse usalduse kaotanud...Kuid emad jäävad alati emaks, nii ka minu ema. Ta on mulle andestanud, püüdnud mind kuidagi mõista ja ta on mul ALATI olemas. Ükskõik kuna, ükskõik mis teemal, mul on ema, kes ei jäta mind iial hätta. Me oleme küll tihti eri arvamustel erinevate asjade puhul, kuid ta laseb mul elada nii, eksida ja õppida, nii ma ju ükskord tugevaks ja tubliks saangi. Vahel me nääkleme ka, sest mina olen jonnakas ja tema kange. Aga see pole mingi mure. Meil on soojad suhted, mul on soe ja ilus koht, kuhu minna ja mu lastel on kihvt nooruslik mamma, kes teeb nalja ja kellele meeldib igal pool käia ja elu nautida. Aitäh emme, et sa mul olemas oled, ma loodan, et no vanusega mul tuleb seda mõistust juurde, kuigi ma kahtlen, aga ma armastan sind väga ja olen õnnelik, et just SINA oled minu ema!!!

Nagu ma juba eelmises postituses kirjutasin, siis me sõitsime lastega laupäeval maale ema juurde. Lapsed tegid kaardi, poest ostsin kingi, lilled ja tordi, et ikka oma emakene ilusti pühapäeva hommikul ülesse äratada, kohviga ja puha. Ema veel magas, ma katsin laua, panin grilli tööle(me ärkasime suht hilja, et võis vabalt juba grillida), siis kui kõik ärkasime andsime lilled üle, kallid ja musid ja istusime päikest ja hommikukohvi nautima. Hommikusööki ka muidugi. Ilus oli, väga väga ilus. Lihtsalt chill.




Otsustasime, et käime tiiru ka Elistveres ära...Meie maakodu on seal samas lähedal ja meil ikka komme sinna sisse põigata vahel. Ilm oli mega kuum ja kõik tahtsid õues olla ja jalutada...Teate, ma ei teagi mida mõelda. No seal jalutades ma olin kurb, et nii vähe loomi on alles, keda vaadata ja uudistada. Vanasti oli ikka neid palju palju rohkem. Olin ikka väga kurb. Okei armas karu Karoliina tegi meile nalja, oravapoiss edvistas ja eputas, põder, kitsed, rebane, mõni piison ja närilised...Mul rohkem ei tule meelde. Neid vanu tuttavaid oli tore näha. Tegime pilte jne. Kuid üldine pilt oli kubr. Tühi loomapark. Kuid siis ma järsku hakkasin mõtlema, et miks ma kurb olen. Tegelikult peaksin olema ju rõõmus, et puurides pole vaeseid loomi, kes peaksid ja võiksid vabaduses elu nautida. Jaa ma olen kurb  nende üle, kes ehk kurvalt seal no teise ilma läinud, kuid ma peaksin ikka olema õnnelik, et neid pole rohkem sinna sattunud puuridesse elama. Tegelikult ma ei tea, kuidas ja miks neid sinna tuuakse ja sellest tuli segane jutt nüüd. Ma just lõpetasin matemaatika tunni ja pea veits paks. No me seal jalutasime siis tunnike kaks, park ise oli ilus ja seal ka kihvt pinkikku pidada.






Lõpuks tõi emake meid koju, olin kuumusest ja üldse nädalavahetusest natu väsinud. Siis me lihtsalt olime lebos, õhtupoole hakkasime kõik 3 õppima ja varsti uinusime ilusate ja rõõmsate emotsioonidega...

Mida ma aga sõin ja kas ma trenni tegin?

Minu trenn/liikumine ;)

Peale loomapargis jalutatud ca 2h ei toimunud liikumist. Seal ma Endomondot ei käivitanud. Ei tulnud isegi pähe see.


Minu toitumine ;)

Hommik ;) Tegelikult vist üsna lõuna :D

Hommik oli mul idülliline ja nautisin seda ema terassil. Kuna me ärkasime suht hilja ja meil jäin šašlõkki niiii palju järele, siis panin aga grilli hakkama ja grillisime. Teised sõid torti ka, ma korra mõtlesin, et no võtan ka pidupäeva puhul tükikese, kuid nagu teate, siis mind magus ei isuta niisama väga.

* Šašlõkk
* Tomat
* Kurk
* Roheline sibul
* Meresool
* Must pipar
* Must kohv




Õhtupoolik ;)

Tahtsin midagi külma ja värsket ja tegi kerge smuuti...


* Banaan
* 2 pirni
* Natuke vett




Õhtu ;)

Ma ei leia seda pilti ülesse :( Isegi Süües Saledaks grupis ei ole...Imelik, ju ma ei postitanud ja ehk ei pildistanud... Igatahes oli seal ahjukana, tomati/kurgi salat Kreeka jogurtiga. Kana oli veits alles reedest ja otsustasin ära süüa.

Kuhu kadus mu pilt? :(

* Ahjukana
* Tomat
* Kurk
* Natuke Kreeka jogurtit
* Sidruni pipar
* Karri
* Kana sees küüslauk ja sibul, no natuke oli neid.


Kohvi jõin ühe tassikese, vett tarbisin väga palju, kuum oli jne. Kohe väga palju. Tuju oli hea ja kõht täis ;) Kuumaga tegelikult väga isu pole. Mina juba Sepo saate ajal tukkusin ja uinusin....


Ahjaaa, minul endal oli ju ka emadepäev. Ja sain ka kingitusi. Teate, ma olen väga väga väga õnnelik ema, mul on imearmsad ja toredad ja südamlikud tütred. Nad on minu silmaterad, printsessid ja ma olen nede üle väga uhke. Mul väga vedanud nende iseloomudega, eluvaadetega ja tegemistega. Nad ei valmista mulle absull mitte mingit muret, titest saati ma võin öelda, et mul on ideaalsed lapsed. Ema on vahel naljatanud, et küll mu lapsed ka näitavad pättusi, et ma ikka tunda saaks,  mis tunne mu emal oli, kuid siiani...Hmm? Ideaalsus. Me saame ka väga hästi läbi, me oleme kuldne kolmik, me veedame palju aega koos, me räägime kõigest ja palju. Vahel läheb uinumiseks kaua kaua aega, sest nii palju on rääkida. Me meenutame ilusaid hetki, me unistame, me teeme tulevikuplaane jne. Mina saan puistada neile oma südand ja mind usaldatakse vastu. Võib ju tekkida küsimus, et kuidas minusuguselt sellised lapsed said tulla, lapsed on ju kodu peegel. Ma ei tea, ju ma siis nii üdini halb ei ole. Igatahes ootas pühapäeval mind kodus armas roosipotikene ja ehtekesed. Sain endale kõrvarõngad, kaelakee, ja ilusa käevõru. Ma armastan teid maast kuuni, tagasi ja ümber maakera ja ja ja...Ma armastan teid meeletult palju, seda ei saa kirjeldada, seda ei saa mõõta...




Ahjaa vanaema haual käisime ka...Minu ja mu pere jaoks on see meeletult tähtis. Me külastame lähedaste haudasid väga tihti. Vanaema oli mulle väga kallis ja oluline, elasin tema surma rängalt üle ja kaua...Panime talle küünlakese, ilusad värsked valged lilled. Meie ei pane hauale kunstlilli, lilled peavad olema värsked. Mõtisklesime seal natuke. Aga ma tean, et ta on minuga, mu emaga, mu lastega, mu õe/vennaga iga päev. Ta vaatab meid, ta aitab meid ja on alati olemas. Armastan sind vanaema!

Vot selline imeilus emadepäev oli mul :)
Kuulge kirjutage mulle ka, kuidas teie emadepäeva tähistasite? Kõik emad, mitte emad...


Nüüd aitab, ma lähen koolist koju, ma pean hullult õppima, mul homme matemaatikas vahearvestus ja see on jubeee. Aga ma olen nüüd väga püüdlik olnud, õpin kodus ja mul ka eraõpetaja ja ma saan sellest matast ka jagu ükskord ometi.


Bye!!!

I can and i will, just watch me!!!









2 kommentaari:

  1. Ma olen pikemat aega imestanud, et sul toidupiltide juures alati ainult kahvlid on. Te nuge süües ei kasutagi või?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mis se nuga veel on? :D
      Okei oke, naljatan...Muidugi kasutan nuga ka ;) Mitte küll kogu aeg, kuid ikka kasutan, oskan viisakalt süüa ja käin tihti väljas söömas, kus ilma noata oleks täitsa imelik süüa.
      Mul puuduvad pildilt tihti igasugused asjad, veeklaasid, kohvitass hommikuti jne. Ma isegi ei tea miks.
      Aga lauakombed on meil korralikud ja kahvliga liha ei "sae"
      Päikest ;)

      Kustuta