teisipäev, 10. mai 2016

Minu imeline hommik ;) Linnulaul, päike, turul käik ja maasikad ;) Muidugi ka mõnusad 7.22km...


Nonii tuli tahtmine jälle natuke lobiseda. Kes eelmist postitust lugesid, teavad et ma olen juba 04st umbes üleval, enne seda natuke...Siis ma mõtlesin, et võiks kõndima minna, kohe ei julgenud, on küll valge, aga no ei taha inimtühjas Annelinnas kõndida. Kohvitasin, vastasin kirjadele...06.05 ma siiski otsustasin, et lähen.

Hommikuti on väljas ikka teine lõhn, kaste, heina...Rõõmsa hommiku lõhn. Mõnusalt soe oli, kuid mitte palav, värske. Päike paitas mu nägu, linnud laulsid. Mul tekkis eriline joovastus tunne. Mõtlesin ilusaid mõtteid, täpselt ei teagi mida, mõtted uitasid siia-sinna, kuid need olid positiivsed ja täis energiat.

Ma eelmisel suvel ju käisin ka tihti hommikuti kõndimas. Olin unustanud, kui mõnus see ikka on. Parim päeva algus. Päris palju inimesi oli kanali juures, kes jooksis, kes kõndis, mõni sõitis rattaga. Inimesed naeratasid üksteisele möödudes. Nii tore ju? Mõtlesin, et hüppan ka turult läbi, mul polnud õrna aimugi, mis kell see avatakse. Ühes putkas müük juba toimus. Ostsin maasikaid. Mmmm ka need lõhnasid nii eriliselt, nii värskelt...

Nüüd äratasin oma lapsed, saadan nad ilusti kooli, ise käin pesus, siis hakkan oma hommikusööki nautima ja hiljem õppima.

Tänane kõnd on tehtud, kes teab, ehk kõnnin õhtul veel. Kuid, kui hommikul ära kõndida, siis on hea tunne. Päev saab alata ja minu päev algas lausa maagiliselt.




Imeilusat päeva kõigile!!!

I can and i will, just watch me!!!












2 kommentaari:

  1. Väga ilus hommik tõesti :)

    VastaKustuta
  2. Super! :)

    Tahtsin uurida ka, et kus Tartu söögikohas seda isuäratavat grillitud lõhe pakuti, millest sul instagramis pilt on? :)

    VastaKustuta