esmaspäev, 14. märts 2016

Vallatu kingiloosi võitja!!!


Heihopsti ;)

Kõigepealt suured vabandused, et ma ei ole loosinud välja auhinda, mis tegelikult pidi olema välja loositud juba naistepäevaks. Kuid loosisin selle just praegu ja nüüd.
Ja  no tegelikult ei loosinud ka. Mulle jäi silma 1 kommentaar ja see kuidagi mõjus.


Selle roosa vallatu G-PUNKTI VIBRAATORI FEMME PINK  saab endale selle kommentaari autor:










Merlin! Ma kommenteerisin siin ennem ja lihtsalt pean veel ühe kommentaari jätma. Ma olen 40-ndates naine. Jookseb 16-nes kooseluaasta. Meil on 2 ühist last.Ja voodieluga on meil siiani kõik väga hästi. Mul on parim partner voodis,keda tahta.Ei mõtle ainult enda vajaduste rahuldamisele,vaid soovib pakkuda parimat ka oma kaasale. Ma ei kujuta ette,kui vana on see "šokeeritud" kommenteerija (palun mitte solvuda,aga kas väga noor või sügavast eelmisest sajandist,kus kõik seksiga seotuv oli tabu- ja pimedas,teki all teema),aga tõsi ta on,et rahuldatud naine ON õnnelikum ja rahulikum. Eneserahuldamine pole samuti midagi põlastusväärset. Pigem minu arvamus on,et see ON absoluutselt vajalik oma keha täielikuks/täiuslikuks tundma õppimiseks. Kui sa oskad tunnetada oma keha,oskad sa suunata ka oma partnerit ja tulemuseks on igati kvaliteetsem seks. Vibraator (muuseas mul ((veel)) pole) on aga variant: minu poolest värvi lisamiseks partnerite vahelisse seksuaalellu ( jah! vibraatorit võib kasutada ka koos partneriga) või näiteks kasvõi igatsuse peletamiseks,kui teine pool peab mingitel põhjustel kauem eemal viibima. (Kunagi soovitas mu günekoloog lausa enesega tegelemist,kui ta kuulis,et mu mees peaaegu aasta aega minust eemal peab olema -ikka,et hormoonid tasakaalus püsiks).Kooselu ei ole (see on minu arvamus) ainult töö,laste kasvatamine,olme jne..Kui suhe ei saa toitu ja kütet juurde,siis on oht,et tuli ahjus kustub. Muidugi ei ole kooselu ka ainult seks,aga naisena annan ma endale aru,et minu elukaaslane mehena vajab ehk seksi rohkemgi,kui mina ja õnneks mul pole seksi vastu vähimatki. Ma osalen samuti loosis. Kas sobib,et "kommenteerijana"?

Mul on siiralt hea meel, et saan selle Sulle anda!!! Palju õnne ja palun kirjuta mulle kas meilile või facebooki ja lepime kokku, kuidas Sa auhinna kätte saad!

Aga, et teistele ka võimalus anda, siis ma kohe kohe teen veel ühe vallatu loosimise mängu ;) Annan sellest homme teada ;)

Olge kuuldel!
I can and i will, just watch me!!!




                                                           

2 kommentaari:

  1. teinekord, kui sa teed "loosimist", siis sa peaksid teavitama, et sa ei tee loosimist, vaid annad sellele, kelle kommentaar kõige rohkem meeldib. Enamus kommenteeris, et saada nimi kirja, et osaleda loosis, mitte selleks, et kirjutada memuaar, mis väljaandjale kõige rohkem mokka mööda oleks. Sa ei pea kommentaari heaks kiitma, vaid sulle mõtisklemiseks järgmiseks korraks

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan tähelepanu eest.
      Kindlasti loosin ma nendele jagajatele ka ühe samalaadse kingituse välja :)

      Kustuta