kolmapäev, 23. märts 2016

Habibi Vesipiibubaar!


Mõtlesin, et tutvustan teile ühte kohta/võimalust, kus Tartus mõnusalt aega veeta, sõpradega olla ja mõnusat vesipiipu popsutada. Ja miks ka mitte sünnipäevasid või mingeid muid üritusi pidada. Lisaks veel on seal väga mõnus saun.



Habibis olen ma käinud tänu tuttavatele oioi, kui palju. Olen seal niisama istumas ja chillimas käinud, sõbranna pidas seal oma üliägedat sünnipäeva ja paar nädalat tagasi oli meil ühe eriti salajase grupi tüdrukutega üks vinge naistekas. Sellest peost ma teen eraldi postituse ka lähipäevil, võin öelda, et see oli ÄGE.

Habibi hakkas mulle koheselt meeldima, sealne kujundus, atmosfäär, valgus, lõhn...Super. Enne seda ma ei olnud kuskil vesipiibubaaris käinud, vähemalt ma ei mäleta praegu ja mul oli sinna astudes kohe selline wow effekt.  Teenindajad on alati väga sõbralikud, naeratavad ja no tekib selline eriline kodune tunne.





Habibi tähendab kallist või armsamat, seega on neile kõik külastajad olulised. Pakutakse alati head ja väga kvaliteetset vesipiibunaudingut, huvitavaid kokteile ja õdusat olemist. Habibi on mõnus ajaveetmiskoht ka mittepiibusuitsetajatele.

Mina tavalislt suitsu üldse ei tee, vessarit väga harva, pigem vist mitte, kuid olen oma sõpradega, kes vessarit naudivad, seal tunde aega veetnud, sest seal tekib selline mõnus chill olemine.

Vesipiibu valiku ja hindadega saad tutvuda: SIIN
Joogikaardiga saad tutvuda: SIIN
Snäki valikuga tutvu: SIIN

AGA!!! Püsikliendile on vesipiip  7€ JA isic kaardiga saab alla ´-20% jookidelt!
Iga kuu tehakse ka erinevaid ägedaid pakkumisi!

Sauna hindade ja pakkumistega saad tutvuda: SIIN








AGA!!! Peoruumi rendi ja kõige muu asjus tasub pidada läbirääkimisi ja on võimalik leida kokkuleppeid jne ;) Meid oli naisi vist pea 30? See oli päris hull, aga no me oleme nii ägedad ja head naised ja neid häid mahub ikka palju ühte kohta ära, aga mõnusaks olemiseks no 20 inimest on ok.

Habibi asub Tähtvere 4 ja loomulikult Tartus ja lahti on ta E,T,N 16-23 K 16-24  ja R-L 16-02 ja P 18-23.

Tutvu Habibi Vesipiibubaari kodulehega: SIIN
Ja loomulikult kiiremad uudised saat kätte nende Facebooki lehelt: SIIN

Mulle meeldib lisaks kõigele muule ka oma sõpradega aega veeta, üritusi korraldada ja Habibi on selleks täiega chill koht ;) Lähipäevil tuleb ka postitus  sellest üritusest, mis meil hiljaaegu Habibis Tuvila naistega oli!!!








1 kommentaar:

  1. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta