kolmapäev, 23. märts 2016

INIMESED MIS TEIL KURAT VIGA ON? Powerlifting Barbiest ja sellest kärast tema ümber...


Ausaltöeldes ma väga ei teagi, kust alustada. Ma olen pettunud inimestes, ma olen nii pettunud, et ma ei saa isegi aru, et kas see teeb mulle haiget, või tekitab see minus viha. Ma olen kurb ja samas nii vihane. Ma loen Powerlifting Barbiga seotuid artikkleid ja nende kommentaare ja mul jääb suu ammuli lahti. Sest see, mis seal toimub on kohutav! See on julm ja see pole normaalne! Sellist asja ei tohiks olla, see pole inimlik. Ma tean, et neid kommentaare kirjutavad inimesed, kuid ma ei näe nende kommentaaride taga inimesi. Ma näen verejanulisi elajaid seal!!!

INIMESED MIS TEIL KURAT VIGA ON?

Ma usun, et ma ei pea enam väga Powerlifting Barbiet tutvustama, temast kirjutatakse palju, temast räägitakse palju ja ma usun, et enamus meist teab, kellest jutt. Mina eelistan teda kutsuda tema päris nimepidi, ehk Anneks.  Ja jutt käib Elu24 facebooki lehel oleva postituse all olevatest kommentaaridest.

Palun lugege neid kommentaare, palun sirvige ja lugege neid kommentaare, kas see on teie meelest okei? Mis inimesed need on?


Mis annab õiguse neile kommenteerijatele öelda teise inimese kohta PELETIS, RÕVEDIK, LEHM, SIGA, TÜNN, TÜNDER, INIMLEHM jne jne jne jne...Neid sõnu on veel ja veel ja veel. Mis või kes annab teile sellise õiguse? Solvata teise inimese välimust? Mõnitada ja sõnaotseses mõttes "kividega loopida"!? Kust tuleb see õelus, kust tuleb see julmus? Kuidas saab üks noor ema, või vanaema olla niii julm ja nimetada teist inimest seaks või peletiseks? Kuidas saab üks mees, pereisa või vanaisa langeda nii madalale ja öelda naisterahva kohta selliseid sõnu? Kust tuleb see kurjus? Mina ei suuda oma seest kellegi suunas selliseid sõnu välja lasta...Mina ei suuda olla nii kuri, et ma lähen ja tambin inimese välimuse maatasa. Mina ei suuda langeda nii madalale, et ma hakkaksin kellegi kehakaalu arvustama või seda avalikulkt naeruvääristama. Olgu ta kasvõi 3 Annet kokku. Teate miks ma ei suuda? Sest ma tahan, et minuga käitutaks samamoodi nagu mina teistega. Sest ma tean, et mida ma endast välja annan, seda ma ka saan. Ma tean seda, et mida ma külvan, seda ma ka lõikan. Ma olen seda omal nahal kogenud ja ütlen ausalt, karma on väga julm, kui sina oled olnud julm. 

Kas te ei mõtle, et see kõik tuleb tagasi? Jaaa, kõik mida sa teed, mida sa ütled, see kõik tuleb ringiga tagasi...Kui sa oled teiste vastu julm ja loobid teise inimese suunas selliseid rõvedusi, siis ühel päeval oled sa ise loobitav ja veel tugevamini. Mis kõige hullem, see kõik võib tulla tagasi teie endi lastele, lähedastele. Kas see poleks mitte julm, kui teie last seaks, peletiseks või jumal teab milleks kutsutakse? Ja ärge tulge mulle ütlema, et oi ei minu lapsega nii ei juhtu. Me ei tea iial mis suunas inimesed muutavad, kasvavad. Me ei tea iial, milline laps meile sünnib. Aga, kui juhtub nii, et sünnib laps, kes paraku on teistest suurem, kas siis oleks tore, kui keegi teda tünniks sõimaks?  Ma ei usu, siis on pisarad valla, kuid siis on hilja.

Öeldakse, et ise ta ronib avalikkuse ette, ise ta selle ära teeninud on. Kas see, et ta seal saates käis, või temast kirjutatakse annab õiguse tema välimuse mõnitamiseks? Ei anna! Räägi sellest konkreetsest saatest, räägi tema postitustest ja välja ütlemistest, aruta ja kui tahad siis kritiseeri. Kuid normaalne täiskasvanud inimene ei kritiseeri inimest sellisel moel. See pole kriitika, seda ei pea ta taluma! See on julmus, see on kiusamine ja see pole inimlik. Mulle ei meeldi ka paljud inimesed, paljude inimeste stiilid ja välimus. Kuid ma ei lähe neile ütlema "Õu kuule, sa oled mingi rõve lehm". Ma ei tee seda, ma lepin sellega, et mulle antud inimene ei meeldi ja ma saan aru, et ei peagi meeldima, kuid kui ei meeldi, siis normaalne inimene ütleb, et pole minu maitse. Ta ei lähe solvama! Mina ei meeldi paljudele, mulle ei meeldi paljud, mis me siis nüüd teeme? Hakkame kõiki rõvedustega loopima, ma ei tea, ma lähen varsti poodi ja kui ma näen mitte minu maitsele sobivat inimest, mis teen siis!? Lähen ütlen LEHM, SIGA, PELETIS??? See teeb täpselt sama välja!!! Mis teil arus on?

Anne on meist väga palju erinev. Kuid miks ta ei või olla? Selliseid erinevaid inimesi on veel ja veel ja ma usun, et neid on veel hullemaidki. Kas ta segab teid kuidagi? Kas teil on käsk vaadata ta pilte, kas teil on käsk vaadata saadet või lugeda temast artikkleid? Ei ole ju. Kui sulle nii vastik on ta, siis issand jumal, keera pea, sule telekas ja ongi kõik. Ja kui sa tõesti ei suuda ja sind ikka niii häirib, siis mine ja räägi või kirjuta talle. Kus viga näed laita, seal mine ja aita!!! Kuid selliste kommentaaridega näitad välja sa ainult enda matslikkust, kasvatust ja need kommentaarid iseloomustavad teid, mitte mõnitatavat.

Minus tekitab Anne erinevaid tundeid ja mõtteid. Tunnistan, et seda saadet oli ka mul piinlik vaadata, olles temaga põgusalt suhelnud neti teel, siis ma mõtlesin küll, et no Anne, mis juhtunud on. Ma ei tahtnud seda enam vaadata ja ma ei vaadanud seda pikalt. Kuid ma ei lähe kuskile Elu24 lehele rõvetsema ja solvama teda. Ma julgen öelda, et mulle ei meeldinud ta selles saates, kuid ma ütlen seda viisakalt ja täiskasvanu normaalse inimese kombel. Ja ma julgen talle seda ka otse öelda. Kõik muu, tema välimus ja hobid...On asju, mis mulle ei meeldi tema juures ja see on täiesti normaalne, kuid mul pole mitte mingisugust õigust minna teda mõnitama. Issand jumal, minu pärast värvigu ennast või üleni roheliseks ja tatoveerigu või Batmani märk otsaette, mis see minu asi on? Kui inimene on nii õnnelik, siis andku minna!!! Kui talle see meeldib ja ta tunneb end hästi, siis kes kurat oleme meie, et talle nii öelda!? Meil pole sellist õigust!!!

Tunnistan ausalt, ma vaatasin nende kommenteerijate pilte, seal oli päris mitu ülekaalulist, päris mitmele ma annaks ka hea meelega peegli kätte ja laseks sinna sisse korraks vaadata. Kuid ma ei langeks iial nii madalale...Sest mul pole sellist õigust. Kuna mul on endal piisavalt palju vigu, et teisi kritiseerima minna. Ja ma ei ole lihtsalt selline julm inimene. Paraku endas vigu ei nähta, aaa nojaaa, need kommenteerijad ei ole ju avalikkuse ette läinud ja arvavad, et on sellega kaitstud....Ja jah...

Maailmas on niigi kõik halvasti, juhtub õnnetusi, on sõda. Maailm on täis julmust ja kurjust. Maailm on niigi hukkumas. Miks ei võiks me natukenegi anda headust sellesse maailma. Natukenegi. See pole raske. Alustagem suhtumisest teistesse inimestesse...Pole ju raske jääda tolerantseks ja inimlikuks? Ja kui me enda seest anname välja headust, siis see sama headus tuleb kordi suuremana meie juurde tagasi. Miks me levitame kurjust? Kui me saaksime olla head :( Maailm on nii suur ja me mahume siia kõik ära!!!

Olen Annega suhelnud ja mul pole mitte midagi halba öelda, tema elu, tema valikud. Need ei puutu minusse, ta ei sega oma tissidega ja huultega kuidagi minu igapäeva toiminguid ja asju. Mitte kuidagi. Ja võin öelda, et ta on sõbralik, abivalmis ja ta on inimene....Nagu MINA ja SINA!!!




10 kommentaari:

  1. See ongi see, et inimesed teiste silmas pinda näevad aga enda omas palki mitte. Kui on inimene, kes on reaalselt midagi saavutanud, teeb midagi mida teised ei oska või ei julge, siis on kõigil vaja kohe midagi öelda. Miskipuhul lööb see just eestlaste puhul eriti välja, et teistsuguseid ei sallita. Ja no ma ei saa ka aru, et miks inimesed arvavad, et kui keegi on kuulus - siis järelikult ta tahabki seda tähelepanu ja neil on täielik õigus teda ükskõik mis sõnadega sõimata.. Elusees ei usu, et Anne selline masohhist on, et kõike seda negatiivset naudib. Mina ainult imetlen seda, kui tugev üks inimene olla võib!

    VastaKustuta
  2. What Susie says about Sally, says a lot more about Susie than it says about Sally. Anne on tõsise psüühilise häirega inimene ning vajab ravi. Seda on ta ise tunnistanud ning rääkinud, et käib teraapis jne. Mis aga puutub kommenteeriatesse, siis kahjuks õelust ja ebainimlikkust välja ravida ei saa.

    VastaKustuta
  3. Kusjuures minule on see inimene kohutavalt ebasümpaatne ja üldse mitte ta välimuse pärast. Samas igal ühel on õigus oma arvamusele ja mina oma arvamust talle kommentaaridega peale ei lähe suruma. Kindlasti ei tohiks see inimene olla sellise tähelepanu all, ei tee see tema psüühikale head. Miks ta nii väga pilti tahab ronida jääb ka mõistmatuks. Kahjuks pean tunnistama, et tema kurba juttu ma niisamuti ei usu. Kui see tõele vastab, siis loomulikult on see jube ja kellegagi ei tohiks nii juhtuda. Ta lihtsalt tundub nii võlts. Muidugi nõustun sellega, et mingiks peletiseks kuskil sõimata on absurd.

    VastaKustuta
  4. Ma ei hakka üldse arutama teemal, et Anne on paksuke ja Barbie nime ta ei vääri jne. See on üldse teisejärguline asi. Aga! Powerlifting Barbiel oli ideaalne võimalus näidata Mälupokkeris, et tema "inim-Barbie" kestas on palju rohkemat, kui prääks-prääks duckface ja käitumine kanana. Kahjuks tegi ta rumala sammu ja söötis ennast veel rohkem ette meediale...tõesti ei ta mille jaoks ja mida ta sellega saavutada tahab. Ometi on ta võtnud sõna tõsistel teemadel, paraku pole ta TÕSISELT võetav. Kahju, et ta ise aru ei saa. Ja muidugi see viis, kuidas ta veel negatiivsetele kommentaaridele vastab...ta peaks väheke oskama ennast ohjeldada. Muidugi ei ole meeldiv kriitikanooli saada aga ta ise eksponeerib ennast nii tervele maailmale - mida ta siis ootas?

    VastaKustuta
  5. Mina ei ole ka temast eriti heal arvamusel aga sellegipoolest ei lähe ma teda sõimama ega solvama, sest mis see mulle reaalselt annaks? Mitte midagi. Lisaks ma ei tunne teda kui isikut ja kõik informatsioon mis on minuni jõudnud, on kollane ajakirjandus, seega olen ma tegelikult suhteliselt ükskõikne. Tema välimus ei häiri mind üldse, sest igaüks muudab end selliseks nagu ta ise tahab ja siingi pole kellelgi õigust halvustada. Muidugi on kole kuidas inimesed temasse suhtuvad ja tema vastu kaikaid loobivad. Aga samas, võiks ta ise mingilgi määral ennast tagasi hoida. Ma ei tea kas ta räägib oma mineviku kohta tõtt aga ta võiks siiski hoida seda enda teada, sest praegu teeb ta endale ise karuteene ja aastate pärast võib ta seda kahetseda, kuid siis võib juba hilja olla. Eestlastele ei meeldi lihtsalt edevad inimesed, nii lihtne see ongi ja mõned neist ei kasvagi suureks. Mulle endale tundub vahest, et ta teeb ise kõik selleks, et rahvast marru ajada.

    VastaKustuta
  6. Ma pole seda saadet näinud ja seega kõiki kommentaare ka ei hakka lugema. Aga arvan, et enamus eestlastel puudub ka huumorisoon...

    Nii, et ma parem ei hakka üldse teemasse süvenemagi... Ja soovitan ka teistel kõigepealt peeglisse vaadata. Jah, see on vahel päris raske, tean.

    VastaKustuta
  7. Ma ei viitsinud eriti palju kommentaare lugeda, aga no enamjaolt, kes selliseid kommentaare jätavad on ju puberteedi eas, kellel enesekehtestamine käibki läbi selle, kes kõvemini räuskab ja kes teisi suurema s*itaga üle valab. Kasvavad suureks, saavad aru. Ja need, kes pole enam puberteedi eas, neil on ilmselt lihtsalt areng kuskile kinni jäänud, vot neile tuleb kaasa tunda.

    VastaKustuta
  8. Oeh, ma lugesin huvi pärast neid kommentaare ja kohe ehmatasin, ausõna. Kas tõesti sotsiaalmeedias ja kommentaarides on okei kõike suust välja ajada, mis sülg sinna parasjagu toob? Isegi oma nime all? Kas seesama inimene astuks tänaval ka Barbie-tüdrukule ligi ja ütles, et kuule, sa oled üks paks peletis...Ja üleüldse, alati avaldaks tänaval, kohvikus, koolis ja mujal kõigile oma arvamust - kes siis on mõttetu, kole, paks või on mõni muu viga, millele valjuhäälselt tähelepanu juhtida. Võimalikult solvavate sõnadega.

    Ei saa aru enam.

    VastaKustuta
  9. Mul tekkis selline mõte, et kui sa ise ideaalkaalus ja sale oleksid, kas sa siis ka selle teda kaitsva postituse siia kirjutanud oleksid?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Minu suhtumine on inimestesse ja ellusse kindlasti sama. Ma pole ju terve elu paks olnud, kuid mõistvalt erinevatesse inimestesse ja maailmavaadetesse olen alati suhtunud :)
      Olen lihtsalt tolerantne ja ei salli sellist õelust.

      Kustuta