laupäev, 16. mai 2015

Toidupostitused tagasi;) Laupäev 16.05.2015;)

Olen kogu aeg rääkinud, et homme hakkan ka oma toitumist näitama. Siis jälle, et kindlasti homme. Ja homme ja homme ja homme...Nüüd võtsin end kokku ja hakkan ka seda kajastama. Ega ma ju õhust-armastusest ela ja niisama kaal ei lange ka. Põhiline on toitumine kaalulangetusel!!!

Miks ma pole kirjutanud, mida söön, palju söön, kuna söön? Põhjus on, ma ei saa öelda lihtne, aga ütleme nii, et ma pole toiduga olnud väga sõber. Ma kirjutan sellest pikemalt ja läbimõeldut, sest teema on tõsine. Kindlasti ei ole ma siiani rämpsu söönud, toitunud nagu kaalulangetajale kohaselt, vahepeal isegi pigem vähem. Kuid iga päevaga saan ma aru, et süües saab saledaks. Minu jäärapäine jonn kahjuks ei ole nõus enne, kui on kõik enda nahal läbi proovinud ja siis peab tunnistama, et niii paljudel spetsialistidel oli õigus.


Mina kasutan siis armsa Signessa Kalmuse toitumiskava;) Ta on arvestanud nii väga minu isiksusega ja pannud sisse asjad, mis mulle meeldivad ka, ja asjad mida ma ei armasta üldse, neid pole. Signessa on mul ka alati olemas, ei ole ainult kava paberil. Ma saan talle alati kirjutada, helistada ja tunnen, et minu tugi on alati olemas, kui mul tekib mure. Aitähh Sulle Signessa;) Ja teised tüdrukud ka, "Süües Saledaks" grupist, kallid;)


Minu toitumine 16.05.2015;)


 Hommik;)


* Täistera kaerahelbe puder  muna ja kaneeliga

* Õun




Lõuna;)


* Aedvilja supp hakklihaga

* Viil täistera rukkijahu rösti




Õhtuoode:D


* Kodujuust tuunikalaga, kurk ja roheline sibul





Õhtu;)

Selle sõin täna päris hilja umb 22 ajal peale jalutuskäiku, aga olen kaua üleval ka.

* Kodujuust kurgi, tomati ja rohelise sibulaga

* Mõnus piparmündi tee




Täna oli mul kõht ikka mega täis, no ei liikunud ja ei teinud ka trenni. Kui juba uus toidukord tuli, oli ikka vana veel tunda sees:D  Vaatan, kuidas homme lood. Nälga ei tunne, toit on maitsev ja hea. No olgu, täna oli suht vaimuvaene. Mul algas hommik juba hullusti. Ma muidu pudru sisse ei lisa nii muna aga keetsin alguses munad soolaga, olen kuulnud, et kui lisada soola, siis koor tuleb paremini lahti, kuna ma tavalist soola ei kasuta enam, lisasin oma uut roosat himaalaja soola, ma ei tea mis ime asja see sool teeb aga varsti olid mu munad lõhki. Olgu, uus katse...Keetsin ilma soolata. Koor tuli koos munaga ja järele jäi sodi-pudi. Loobusin ja  viskasin munad pudru sisse. Jaaa nii tehakse;) Mulle väga ei maitse aga paljud nii söövadki. Lastele tegin plaaditäie rabarberikooki, alguses jäi toores, avastasin seda, kui 2 tükki oli juba välja lõigatud, no panin veel ahju, lõpuks oli kõik kõrbenud. Ma ei ole väga halb kokk, oskan ikka:D Kohbi jõin ma 2 tassi, ikka mustalt, ilma suhkru ja piimata, vett vist jõin täna vähe aga no mitte oluliselt.


Päev otsa olen oma kooliasju teinud ehk õppinud, õhtuks oli pea suht paks. Ja süda valutas. Tahaks trenni, tahaks liikuda. Ka keha oli imelik juba. Mõtlesin, et ka lapsed on täna tubased olnud, et lähme teeme ühe pisikese jalutuskäigu, see ei vääri võibolla märkimist, aga ikka parem, kui mitte midagi. Meile oli see aga kvaliteetaeg, mõnus jalutuskäik ja imeline vaade Tartus;) Me ei kiirustanud, ei võistelnud, vaid lihtsalt nautisime natuke head ilma ja värsket õhku, enne magama minekut;) 





















Homseni kullakesed;)  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar