esmaspäev, 18. mai 2015

Minu esmaspäevane kaalumine 18.05.2015;)

Nonii taas on jõudnud kätte esmaspäev ja kaalumine. No kaalumine mul juba tunnike tagasi tehtud ja ma kirjutan seda postitust väga väga rõõmsalt ja naeratades :) 

Eelmine  esmaspäev olin ma  kaalus juurde võtnud 100g, ma ei tea, mis juhtus, kuid arvan, et mu nädalavahetuse söök lihtsalt andis veel tunda, soolane toit ju hoiab vett kinni jne...

Nüüd nädal aega olen ma toitunud vägagi hästi, söön nüüd 100% kava järgi ja hakkan vaikselt nautima seda. Vahepeal on kõht liiga täis ja raske olla, ma pole harjunud ju nii mitu korda päevas sööma aga inimene harjub ja ma tean, et see on vaid hea ja ei anna alla. Ja kohe on tunda ka. Dieedid ja näljutamine ei vii mitte kuhugi, lõuks murdud vaid. Tuleb korralikult ja mitmekesiselt süüa ja kaal hakkab langema.

Täna näitas kaal mulle 97,4kg!!! Ma olen kaotanud nädalaga 1,2kg;) Wohooo, kaal taas liigub ja taas allapoole. See number meeldib mulle, ma näen vaimusilmas ette juba nr 8t, sest see pole enam ju kaugel. Üleüldse hetkel tundub mulle, et mu unistus ei ole väga kaugel:D Kuigi ja jah tee on pikk ja raskusi tuleb veel palju aga ma tean, et see kõik on võimalik ja mitte keegi ei saa mind vastupidi mõtlema panna. 

Minu kaalumine siis:

09.02.2015-117kg

16.02.2015-113kg

23.02.2015-111kg

08.03.2015-108.04kg

16.03.2015-106.55kg

30.03.2015-104kg

08.04.2015-102.4kg

13.04.2015-101.9kg

20.04.2015-100.7kg

27.04.2015-99.8kg

04.04.2015-98.5kg

10.05.2015-98.6kg

18.05.2015-97.4kg


Ma olen täna väga rõõmsas tujus ja soovin kõigile imelist uue nädala algust. Palju edu ja kordaminekuid kõiges ja soovide täitumist ;)





15 kommentaari:

  1. Tubli!
    Lase samamoodi edasi ja varsti oledki kenas rannavormis ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitähh armas Mariliis, lasen ikka.
      Tead, ma natuke kardan seda nädalat, mul koolis iga päev töö ja kohe on lõpp ja kardan seda stressi väga. Aga vast saan hakkama eks :)

      Kustuta
    2. Muidugi saad. Tead, see kool ja kiire-kiire aeg aitavad just kaasa. Nii palju on koguaeg teha, et ei jõua mõeldagi sellele kaalule.
      Sain aru, et käid nüüd taaskord spordiklubis - minegi peale suuremat õppimist kasvõi õhtul hilja trenni. Pärast on hea olla ja õpitud tarkus jõuab trenni ajal pähe. ;)

      Kustuta
    3. Ma hingan sisse ja välja ja unustan selle lollaka rahmimise ja peavastu puud jooksmise, asja tuleb rahulikult võtta ja siis saab ka tehtud. Ma praegu teen nii, et hommikul spordiklubisse ja õhtul paar tiiru ümber kanali.
      Kanal on nii armsaks saanud, et ma ei saa seda kuidagi jätta.
      Ma olen see, eks ennem nutab ja lärmab, et ei saa hakkama, kuigi pole proovindki aga kui vaikslet asja üle järele mõelda, siis saab ju ikka.

      Kustuta
  2. Väga super!
    Ma ei tea, kas oled kuskil maininud varem, kuid kui pikk sa oled? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. 170cm olen pikk või lühike, ma ei tea keskmine vist :)

      Kustuta
    2. Ma ise olen 163, siis minu kõrval pikk. :D

      Kustuta
  3. Hei!
    Väga tubli oled jah:)
    Üks keeleline tähelepanek ,et grammi lühend on g mitte gm:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan :)
      Ja tänan tähelepanu eest, muudan ära.

      Kustuta
    2. Merlinil on siiski õigesti kirjutataud. Grammi lühend on g :)

      Kustuta
    3. Ma muutsin ära, enne mul oli kahjuks gm ja valesti. Nüüd panin g, kui see märkus tehti. Temal oli siiski õigus ja mina eksisin :)

      Kustuta
  4. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta
  5. Sa pidid ju Kevadjooksul ka osalema? Kas Maijooksule ikka lähed? Võistlustel nii lahe energia, saab palju motivatsiooni juurde, soovitan ikka üks ära proovida. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kahjuks minu rahaline olukord siiski ei lubanud seda. Mul on ka kaks last, kellel igasugu väljasõidud ja üritused nüüd enne lõppu tulemas ja ma ei leian, et ma saan niisama emajõe ääres sama energia ja ilma rahata, sel pole üldse vahet ;) Loomulikult oleks tore aga motivatsioonist mul puudu ei tule ja kui saan siis kuskil ka osalen ;)

      Kustuta