neljapäev, 19. veebruar 2015

Sellel nädalal ma pole jõudnud trenni ega jõusaali aga teisipäeval käisin tegemas kiirkõndi, oli mõnus päike ja ilus väljas aga väga külm :) Kuid kõndisin päris kenast vist :) 
Mõtlen, et peaksin sellist kiirkõndi tihedamini tegema, põletab rasva ikka megalt ja hiljem, kui keha natuke harjunud, siis ehk joosta proovida. Trenni e. spordiklubisse lähen homme ja tellin endale ka personaaltreeneri, kes soovitab mulle ikka õigeid treenimisvõimalusi, praegu mul pudru ja kapsad kõik...

Minu eesmärk on alla võtta ja rasva põletada. Ootan ka teie soovitusi trenni suhtes, mida olete ise kogenud ja mis võiks just kaalualandusele kaasa aidata ? Ma ei taha, et minust lihaseline jõujunn saaks :D Ja mul on tekkinud hirm selle ees :D









6 kommentaari:

  1. Loen ja loen seda "lihaseline jõujunn" osa ja mõtlen, millist osa sa kardab? Seda, et kui sul on rohkem lihast, siis suudab su keha rohkem energiat kulutada ja paremini ka kaalulangusele kaasa aidata? Et keha oleks rohkem toonuses ja pilt ilusam? Lihaste saamine eeldab tugevat treeningut, istumist plussklaloraažil, et lihastel oleks üldse, millest areneda. Lisaks järjepidevat, suurenenevate raskustega progresseeruvat jõutreeningut. Ja lõpetuseks- naistel lihasmassi kasvatamine on väga pikk ja aeglane protsesse. Selleks kulub aasta paar, et mingit suurenenud massi täheldada. Naised pole vastupidiselt meestele võimelised kohesele kasvatama lihast. Ja ehk ajakirjadest ja meediast nähtud lihaskollid ongi saavutanud selle kõik väga ränga töö ja dieediga. + paljud tarvitavad stereoide. Seega vabane sellest hirmust. Lihastreening aitab kehakuju vormida, muuta seda ilusamaks. Kui eesmärk on skinny fat, siis loomulikult hoia eemale. Kui eesmärk on kena keha, pole vaja jõutreeningut karta. Soovitan treeneriga rääkida ja igatahes mitte karta jõujunniks muutumist. Ise olen paar aastat just lihastreeningule keskendunud ja nii, kui hakkasin rohkem kardiot tegema, langes ka lihaste % kehas. Ja paari aastaga olen ma juurde saanud heal juhul 1kg puhast lihasmassi (naine) . Jõudu sel teel :) ära karda, et muutud lihaseliseks :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei tänan tagasiside eest ;) Loomulikult ma tahan ilusat ja vormis keha ja see kena sixback kõhul oleks ka äge aga mind hirmutati ära jutuga, et mu peki alla või tekkida lihas ja siis olen ma ikka sama suur edasi :D Hetkel tahan jah alla saada, kõigest lahti saada, mis mul on ja siis kenasti lihaseid vormima hakata :) Aga olgu, lohutasid mind ja ma püüan hirmust lahti saada :D Aga püüan siiski rohkem rasvapõletus trennile pühenduda ja ka treeneriga rääkida.
      Aitähh :)

      Kustuta
    2. Kes see totakas sellise jutuga küll ehmatas? :) Ei oel kindlasti nii. Pigem just kena lihas ja vormis, ilus keha :)

      Kustuta
  2. Nii tubli oled, et jalutamas käisid!
    Naised jalutama 2015 endomondos on hea motivaator, et jalutamas käia, 28.veebruar läheb loosi toitumiskava ka.
    Äkki pakub huvi: https://www.endomondo.com/challenges/19620598

    VastaKustuta