reede, 13. veebruar 2015

Pean siis kuidagi ka nüüd alustama...Uhhh hirm on ja mingi värin sees. Aga ma lähen ju edasi...
Tegin copy paste oma postitusest mingis facebooki kaalu vähendajate grupis.

Tekitan väikese arutelu siin...Kuidas on lood teiega, kas ütlete ausalt välja selle kaalunumbri või ütlete lihtsalt palju alla soov võtta ? Mina veel ei julge ja üritan sellest küsimusest üle nihverdada ennast...Kuid vastan, et vaja alla võtta 40 kilo...Jah 40 !!! Kõik kohe imestavad, et nooo issand, kui palju sa kaalud siis, see pole normaalne, kui sa 40 alla võtad, ma miskipärast, ei näe nii suur välja vist aga kui ma võtaks 40 kilo alla, siis oleks see enamvähem normaalne...Võiks veel isegi vabalt. Kas teie ei tunne häbi ? Kuidas saada üle sellest häbist ? Ma tunnen, et kui ma pole päris aus, on ka raske seda kõike saavutada...Olen inimene, kes vajab natuke tähelepanu ja toetust agamul on häbi frown emoticon Erinevad mõtted ja soovitused ja oma lood kõik oodatud...Ei taha sõpradele valetada ...


Jaaa niii ma olen tundnud siiani end....Ei taha ja ei julge...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar