neljapäev, 26. veebruar 2015

Minu toitumine 25.02.2015 :(
Päev mis lõppes draamaga...
Hommikut ei söönud :( Polnud isu...


Lõuna :)
* 1 apelsin


Õhtu :)
* kaks kaussi värskekapsa hautist, tavalise hakklihaga, hakkliha praadisin VEES.


Ja mis siis juhtus ? 
Olin kodus, õppisin lastega ja tegin igapäevased toimetusi. Kõht oli kusjuures punnis ja lausa valusalt täis. See kapsahautis tekitas suure täiskõhu tunde. Jõin niisama vett ja ägisesin. Kuid järsku hakkas mul pea valutama, õppida ei viitsinud, midagi ei viitsinud, tekkis paha tuju ja järsku meeletu magusa isu. Ma muidu ei söö väga magusat, väga väga harva ja ei isuta ka magusa järele. Aga eile oli niii meeletu isu. Olgu vaatasin kella, 19 umbes. Mina ju peale 18 ei söö grammigi. Aga ok võtsin 3 kommi, sõin ära. Ja siis tekkis selline masendus, pettumus, nutsin kogu südamest ja lohutamatult. Olin niii tige enda peale, et kuidas ma võisin, mis mul arus oli. Aga et järgi jätta, eiii kus sa sellega. Need 3 kommi poleks ju mulle midagi teinud aga tekkis tunne, et kõik on juba rikutud, ma jäängi paksuks ja mis siin enam. Ütlesin tütrele, et palun toogu kommi. Laps küsis veel vaikselt, et olen ma kindel. Ma vastasin vaid : " Jaa lao lagedale kõik !!! " . Ema sõna peab ju kuulama ja nii ma õgisin neid komme järjest ja järjest, ise nutsin samal ajal aga ei peatunud. Lõpuks oli süda nii paha ja tuju nii null. Olin väsinud nutmisest ja õnneks Facebooki grupp Süües Saledaks aitas mind, nad kutsusid mu maapeale, lohutasid, andsid nõu ja ma rahunesin. Lõpuks jõin tassi rohelist teed, vaatasin "Pilvede All " ja jäin magama, oodates tänast hommikut niiiiiii väga.
Miks ? Miks ootasin, et see hommik tuleks ? Sest siis on ju uus päev, uus algus, saab taas keerata elus uue lehe ja alustada algusest... Aga kaua me keerame neid lehti, kaua me alustame neid elusid. Meil on ju 1 elu, miks ei võiks me seda järjest elada ? Aga ei ma ei suutnud isegi vaimselt eile oma elu jätkata, vaid läksin magama ja täna hommikuks ma teen näo nagu poleks midagi olnud. Nagu poleks eilset päeva olnud ja seda juhtumit. Ma nagu sündisin uuesti ja alustan täna oma suurepärast elu. Kuigi ma olen ju 2,5 nädalat toitunud tervislikult, teinud trenni ja siis tuleb see 1 murdumise hetk ja vaja jälle poolitada elu. Ma ei saa sellest aru, kas see on mõistuses kinni ? Mis toimub ?
Õnneks mul täna tuju ok, energiat täis ja nojahh eks siis alustame taas...Miks ma ei võiks jätkata, vaid pean alustama uuesti ? Kuidas saada lahti sellest lollusest ?

7 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. No näed, vaatan su päevasöömist. Pole ime, et sa murdusid. See pole söök, kallis inimene :) See on nälgimine :( Kui hakkad korralikult sööma nagu ma mitmeid kordi maininud, laabub kõik :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kati kullake ma ei näljuta end päriselt :( Või nimelt...On ju päevi kus ma söön väga :( Ilusti 3 korda aga eile polnud isu ja ka täna mitte. Peavalu jne, siis ma ei taha süüa :( Kuid loodame, et Signessa kava paneb mind sööma....

      Kustuta
  3. Jah, see murdumine (nii magusaisu kui pisarad) tuli kindlalt sellest, et sa polnud oma keha toitnud. Kui söömine on tasakaalus, ei teki magusaisu. Olen seda oma naha peal järele proovinud. Täitsa tõsi. Ja ma saan aru küll, et mõnikord ei taha lihtsalt süüa (jälle oma kogemus), aga kindel on ka see, et mingil hetkel pärastpoole tahad VÄGA, seega on mõistlik endale ikkagi midagigi valgulist sisse ajada. Kodujuust või kaks munagi.... Näiteks.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma usun, et ma söön liiga vähe ja sellest ka see murdumine tekkis. Ma annan endast kõik, et ma suudaks muuta oma mõtlemist ja hakkan sööma...Muudmoodi ei muutu midagi...

      Kustuta
  4. Miks sa pärast kuute ei söö?
    Lauslollus

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma tean, et see on lauslollus, aga mul on mingid omad kiiksud, mis on sisse juuritud ja seda päeva pealt muuta on raske...No nt kui mul on pudel vett, siis ma pean selle pudeli ära jooma, ma ei saa anda sealt kellegile lonksu. Mitte, et mul oleks kahju, eiiii, lihtsalt ma pean peaga teadma, et ma sain täpselt pudeli täie. Nii ka söögiga. Praest ei saa anda ampus, kuigi iseenesest oleks ju hea, kui keegi natuke ära võtab aga ei, mul peas see kinni. Ja sama on peale 18 söömisega, kui kell on 18.02 nt ja mul söök suus veel, siis on minu jaoks see diiedi lõpp, ma olen rikkunud kõik...Enam ma õgima ei hakka, et hommikul uuesti alustada aga see oli nii tihti. Ma tegelen sellega ja kui saan oma kava, siis ma PEAN sööma hakkama peale 18 ja üldse muudel aegadel ka korralikult....

      Kustuta