reede, 13. veebruar 2015

Olen närvis :D

Lähen täna siis lõpuks ka trenni. Siiani olen käinud jooksmas ja kõndimas aga nüüd päris spordiklubisse. Ma ei karda seda, et ma ei saa hakkama, kindlasti kohe alguses ei saagi, kindlasti läheb kõik sassi ja kindlasti ma palju ei jõua aga seda ma ei karda, sest ma ju alles alustan ja arvan, et see on loomulik :D
Kardan hoopis klubi, kardan inimesi ja suhtumist paksukestesse. Igal pool facebookis ja twitteris ja jumal teab kus, on kenad, saledad ja vormis tibide selfid. Ja väääga palju tehtud just trennisaalides jne...Kas suuremaid inimesi ei käigi ? :D Kardan, et kui ma sinna nende juurde hüppama ja kargama lähen näidatakse näpuga, no heal juhul võibolla natuke naerdakse ja sosistatakse omavahel: "Issand mis see vaal, siis teeb ?"...Aga kuhu ma siis veel minema peaks, et saada ka kenaks, saledaks ja vormis tibiks, kui mitte trenni ?
Mina isiklikult vaataks austusega inimest, olgu ta ükskõik, kui suur. Inimene ju teeb midagi ja püüab. Ei lõsuta diivanil, krõpsupakk käes ja siis veel hädaldab ka: " Ma olen paks, nii halb on olla...". Ma nii loodan, et tegelikult kõik mõtlevad nii nagu mina ja et ma ei pea sealt nuttes ära jooksma :D
Õhtul siis trenni ja kirjutan kindlasti, kuidas läks :)
Aga teie arvamused, soovitused ja kõik on oodatud :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar